Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

EzechielDarken

Wymiana GTX 650

Polecane posty

Witam, interesuje mnie wymiana GTXa 650 1GB na coś nowszego i lepszego. Jestem totalnym laikiem, jeśli chodzi o te sprawy i dlatego postanowiłem poradzić się bardziej doświadczonych użytkowników. Chciałbym się zmieścić tak w 700 - 1000 zł, czy to za samą kartę czy kartę + zasilacz. Niemniej jednak zależałoby mi na karcie, którą obecny zasilacz byłby w stanie udźwignąć.
Moja obecna karta jest w stanie udźwignąć Wiedźmina 3 na średnich z wyłączoną zakładką post-processingu - jakieś 25 - 35 fpsów. Nie zależy mi na wodotryskach, fajerwerkach i w ogóle żeby klękały narody, chciałbym jednak móc pograć w nowsze tytuły bez schodzenia z rozdziałki poniżej 1600x900, co przy moim 21.5 calowym monitorze wygląda wręcz ohydnie.

Mój PC:
Płyta główna: ASUSTEK P8H61-M LX2,
Procesor: Intel Core i5-2320 @ 4x3.00 GHz,
Pamięć: 8 GB RAM DDR3 Dual,
Karta graficzna: GeForce GTX 650 (1 GB)
System operacyjny: Windows 7 Home Premium 64 bit + Service Pack 1.
Zasilacz: jakiś no-name wymieniany wieki temu nie przeze mnie, 450 W.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz się zmieścić w 1000 zł z zasilaczem, to RX 470 raczej odpada (no chyba, że byłbyś w stanie nieco przekroczyć budżet?), więc pozostaje głównie GTX 1050 Ti - w sumie taki model MSI w tej cenie prezentuje się nawet względnie przyzwoicie (choć jakkolwiek nie widziałem jego testu, to od chłodzenia zbyt wiele bym nie oczekiwał).

Co do zasilacza - przydałby się jego model, bądź zdjęcie tabliczki znamionowej. Teoretycznie GTX 1050 Ti ma pobór energii niewiele wyższy od GTX 650, no ale głupio byłoby sobie spalić nowo zakupioną kartę, a tego w ciemno wykluczyć nie można.
Jakbyś zdecydował się wymienić i zasilacz - proponowałbym CX450M, ewentualnie z bardziej budżetowej półki VS 450, czy Vero L1 500W.

Tak swoją drogą - Twój monitor posiada jakieś złącze cyfrowe?