Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

readerCDA

Xone - monitor i inne pytania

Polecane posty

Witam. Od razu proszę o wyrozumiałość, bo w temacie konsol jestem zielony.

Mam zamiar zakupić Xone lecz poważnie się nad tym zastanawiam z powodu kilku wątpliwości.

1. Konsolę chciałbym podłączyć do monitora 22" Asus VW225N, ma on tylko złącza:  analogowe złącze D-Sub 15-pin i cyfrowe złącze DVI. Zagłębiając się w temat dowiedziałem się, że są przejściówki DVI-HDMI, jednak niektórzy piszą, że czasem takie rozwiązanie nie działa. Proszę o opinię kogoś rozeznanego w temacie. Dodatkowo monitor nie posiada głośników.

2. Właśnie głośniki - jest jakiś sprawdzony sposób na podpięcie ich do Xone? Posiadam jakiś 10 letni staroć, mianowicie głośniki TRACER MACARENA 5.1 TRG-5S-1500-C-3, więc podejrzewam, że będzie kłopot. Poza tym mam malutki bodajże 5 - watowy głośniczek Philipsa z minijackiem, podpięty do telefonu daje całkiem głośny efekt.

3. Jak to jest z kontem Xbox Live Gold, niektóre zestawy sprzedają z trzymiesięcznym darmowym abonamentem. Czy później przypadkiem nie będę musiał wykupić go na dłuższy czas? Po ustaniu tej 3-miesięcznej promocji nic już mnie z nimi nie łączy? Czy po ściągnięciu gier i wygaśnięciu abonamentu mogę dalej w nie grać czy zostaną one zablokowane?

4. Wsteczna kompatybilność - czy na Xone zagram w Wiedżmina 2 i GTA 4? Jeśli tak to czy po prostu kupuję płytkę czy muszę mieć Xbox Live i ściągnąć wersję elektroniczną.

Pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 - Nie spotkałem się jeszcze z sytuacją żeby takie połączenie nie działało. Problem będzie jednak z tym, że to monitor 16:10. Obraz może mieć pasy po bokach albo być rozciągnięty.

2 - Możesz podpiąć słuchawki do pada albo zainwestować w DAC i do niego wpiąć głośniki.

3 - Po wygaśnięciu abonamentu nie musisz kupować następnego. Ale dopóki nie zapłacisz znowu, te gry nie będą działały.