Michael121 Posted October 24, 2016 Report Share Posted October 24, 2016 Witajcie! Mam taką dziwną sytuację. Otóż dziś po zalogowaniu na pocztę znalazłem tam mnóstwo wiadomości z potwierdzeniami zamówień w języku angielskim z platformy Origin. Pierwsze cztery były potwierdzeniami nabycia kolejno FIFY 17 oraz trzech pakietów FIFA points, wszystko było opłacone w... dolarach hongkongskich (blisko 1200 HKD, na złotwóki to około 600 złotych), reszta, blisko 50 potwierdzeń dotyczyła nabycia kart do Ultimate Team etc i była już w wewnątrzgrowej walucie. Po odpaleniu Origina i zalogowaniu się, FIFA 17 której nie kupowałem była tam i zachęcała do pobierania, zaznaczając również że nigdy nie była grana. W historii zamówień wszystko to widnieje, a w metodach płatności widzę dodaną kartę kredytową. Sam korzystam jedynie z płatności PSC i swojej karty kredytowej do konta do konta Origin nie mam dodanej, więc pieniędzy nie straciłem. Napisałem do supportu EA zgłaszając ten problem, czekam na odpowiedź. A może powinienem tez do nich zadzwonić? Nie wiem co o tym myśleć, niby stratny nie jestem chociaż strach że ktoś mi się włamał na konto się pojawił (zmieniłem już hasło do Origin), to jaki sens ma takie włamanie gdzie potencjalny haker kupuje mi grę. Co Wy o tym myślicie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tesu Posted October 24, 2016 Report Share Posted October 24, 2016 Mysle, ze skoro masz dostep do swojego konta i juz zmieniles haslo oraz napisales w tej sprawie do EA, to powinno byc ok. Normalnie zlodziej konta zabralby Ci konto, zeby miec dostep do znajdujacych sie na nim tytulow, tu ciezko powiedziec, zebys byl strona pokrzywdzona. Moze maja jakis blad w systemie, a moze trafil Ci sie Originowy Robin Hood z Hong Kongu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
forfb Posted October 24, 2016 Report Share Posted October 24, 2016 Sprawdź czy Twoje dane (hasła, loginy, maile) z jakichś stron/platform nie powyciekały. Polecam użyć tego: https://haveibeenpwned.com/ Jakiś miesiąc temu również ktoś włamał mi się na konto (w moim przypadku SocialClub) i próbował zmienić hasła. Po napisaniu do supporta wszystko opanowałem i jak się okazało, jedna ze stron na której miałem konto miała wyciek danych konta, stąd zaistniała sytuacja. Nawet jeśli już wszystko jest pod kontrolą, to w razie czego sprawdziłbym czy coś nie wyciekło ;p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael121 Posted October 24, 2016 Author Report Share Posted October 24, 2016 Skorzystałem z tej stronki. Wyciek faktycznie był, na stronie last.fm, stamtąd potencjalnie wypłynął mój email. Jednak hasła do obu serwisów były zupełnie inne. Nie mogę się jednak nadal nadziwić całej sytuacji. Zastanawiam się również czy nie usunąć tej cudzej karty kredytowej z moich opcji płatności. Poczekam na odpowiedź od supportu EA. Zobaczymy co powiedzą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
forfb Posted October 24, 2016 Report Share Posted October 24, 2016 Dokładnie, poczekaj na odpowiedź, a ewentualnie jeśli bardzo się niepokoisz to możesz do nich zadzwonić. Tak czy inaczej uważam, że EA ma jednego z najlepszych supportów klienta więc powinni bez żadnych problemów Ci pomóc i odpowiedzieć asap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael121 Posted November 8, 2016 Author Report Share Posted November 8, 2016 Zabawię się teraz w Maxa Kolonko i powiem jak jest: Otóż jest tak że po zgłoszeniu całej sytuacji, dostałem permabana na Originie. Dopiero wyjaśnienie osobiście w rozmowie telefonicznej z supportem dało tyle że obecnie przechodzę przez jakiś skomplikowany proces odabnowywania i trwa to już blisko dwa tygodnie, mimo zapewnień pana z BOK EA że będzie to góra 72h :C Ponowny telefon, dowiedziałem się tym razem że proces może trwać nawet 3 tygodnie... Więc czekam Link to comment Share on other sites More sharing options...