leon.33 Napisano Sierpień 21, 2016 Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2016 Gra kupiona na Origin. Po zainstalowaniu uruchamiam, nic się nie dzieje, po czym komunikat, że program przestał działać. Sterowniki najnowsze, gra 2x reinstalowana, directX też najnowszy. Support gry nie odpowiada. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sosna564 Napisano Sierpień 21, 2016 Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2016 Spróbuj na początek najprostszego rozwiązania, czyli sprawdzenia spójności plików gry przez Origin. w tym celu kliknij prawym przyciskiem myszy na okładkę gry w Originie i odszukaj opcję napraw grę. Powinna być to druga lub trzecia opcja od góry. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leon.33 Napisano Sierpień 21, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2016 Niestety nic z tego. Kod błędu wybitnie wskazuje plik startowy gry. Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH Nazwa aplikacji: GW2.Main_Win64_Retail.exe Wersja aplikacji: 1.0.4.0 Sygnatura czasowa aplikacji: 5734d6f0 Nazwa modułu z błędem: GW2.Main_Win64_Retail.exe Wersja modułu z błędem: 1.0.4.0 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sosna564 Napisano Sierpień 21, 2016 Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2016 Ok no to drugie rozwiązanie spróbuj przeinstalować grę, czyli pobrać ją na nowo. Jak to nie pomoże to pomyślimy dalej Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leon.33 Napisano Sierpień 21, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2016 Pisałem w pierwszym poście, że grę 2x reinstalowałem. Również zmieniałem język gry z polskiego na angielski i na odwrót. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sosna564 Napisano Sierpień 21, 2016 Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2016 A faktycznie, musiałem przeoczyć. A spróbuj uruchomić grę bezpośrednio z folderu instalacji gry Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leon.33 Napisano Sierpień 21, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2016 Też to próbowałem, zainstalowałem nawet dla pewności jeszcze raz direct i vcredist gdyby wersja nie pasowała. Z menu gry również sprawdzałem czy gra jest aktualna. Testowałem również opcje "Wyłącz funkcje <Origin w grze> dla tej gry" Podczas próby uruchamiania pojawiają się na 3 sekundy 2 procesy w menedżerze. - ActyvationUI.exe - GW2.Main_Win64_Retail.exe Po czym znikaja i komunikat błędu Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sosna564 Napisano Sierpień 21, 2016 Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2016 a takie pytanie... na jakim sprzęcie grasz? W sensie podaj konfigurację, lub ewentualnie laptopa Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leon.33 Napisano Sierpień 22, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2016 Zapomniałem dodać, iż te procesy są nawet w wyjątkach antywirusa. Sprzęt zdecydowanie powyżej wymagań; CPU i7-4770K, MoBo Z87 deluxe, RAM 8GB Kingston, GPU GTX 970 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sosna564 Napisano Sierpień 22, 2016 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2016 Hmmm czyli to nie problem ze zbyt słabym sprzętem. A inne gry wymagające Origina uruchamiają ci się normalnie? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Sierpień 22, 2016 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2016 A jaki masz system? Jeśli to Win10 z urodzinową aktualizacją, to może być to jego wina. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leon.33 Napisano Sierpień 22, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2016 Pozostałem gry działają. Odinstalowałem nawet antyvirusa podejrzewając konflikt, ale to nic nie zmieniło. Windows 7 64 bit. Obecnie odinstalowałem Origin. Wyczyściłem rejestr. I będę instalował na innej partycji. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leon.33 Napisano Sierpień 22, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2016 Wygląda na to, że przeinstalowanie Origin na inną partycję pomogło. Temat do zamknięcia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artius Napisano Sierpień 26, 2016 Zgłoś Share Napisano Sierpień 26, 2016 Problem rozwiązany, więc temat zamykam. W razie potrzeby otwarcia tematu, autor jest proszony o kontakt przez PW z którymś z aktualnie obecnych na forum moderatorów. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...