Jump to content
Ghost

Pełne wersje gier załączanych do CD-Action 09/2016

Recommended Posts

Pełne wersje gier załączanych do CD-Action 09/2016

BONUS:

3. Kod do sklepu othertees.com o wartości 10 zł.

2. Kod od serwisu VOD Chili o wartości 80 zł.

1. Kod do gry Armored Warfare o wartości 45 zł.

PEŁNE WERSJE:

4. The Dark Mod PL + ponad 90 misji

3. Life Goes On: Done to Death PL (Steam)

2. Viking: Battle for Asgard ENG

1. Styx: Master of Shadows ENG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aż cztery pełniaki? Cóż mam nadzieję, że tym razem będzie więcej niż jedna płyta DVD. Bonusy mnie kompletnie nie interesują, więc po prostu oddam komuś kody na te bonusy i tyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten Dark Mod wygląda interesująco, raczej się z nim zapoznam ale ciągle mam nadzieje na jakiegoś FPS-a. Do tego to coś na Steama to tylko do biblioteki a Vikinga chętnie odpalę jeśli jest gdzieś jakieś spolszczenie w necie dobre.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Life goes on to bardzo fajna gra logiczna. Kiedyś o niej słyszałem, ale tytuł mi wyleciał z pamięci. Dzięki CDA w końcu dostanę tą gierkę (która na Steam kosztuje 10 euro).

Pozostałe pełniaki średnie. Na razie kod do Othertees i LGO wybijają się mocno in plus, aczkolwiek wciąż nie wiadomo jaki będzie główny pełniak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dark Mod- wygląda ciekawie i chętnie zagram.

Life Goes On: Done to Death - prezentuje się nie najgorzej i może dam jej szansę.

Viking: Battle for Asgard- gra wygląda bardzo ciekawie i na pewno zagram.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znowu dajecie gry po angielsku  które są normalnie po polsku , jak będę chciał sobie pograć po angielsku to sobie pojadę do Anglii ... a kupuje was co miesiąc od 2004 żadnego numeru nie przegapiłem i już zaczyna mnie to  powoli denerwować ( choć wiem jak możecie to dajecie PL )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem tylko dla mnie jako kolekcjonera to powód żeby znowu kupić taką grę a potem się powtarzają i nie wiadomo co z tym robić  .

Ale ogólnie numer lepszy niż poprzedni teraz czekam na Risena 3 i będę happy :)
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam jestem content. Life Goes On chetnie dodam do biblioteki Steam, a nuz zagram kiedys. Z Vikingow brat sie ucieszy i pewnie bedzie sie zagrywal, a jesli chodzi o ostatni pelniak to sam bym chetnie zagral, jednak ostatnio kupka wstydu sie powiekszyla znaczaco dlatego pewnie Styx poczeka na lepsze czasy. Oby sie tylko doczekal :/ 

Generalne pelniaki na plus, dobry wakacyjny zestaw choc mnie osobiscie bardziej interesuje zawartosc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba po raz pierwszy od dluzszego czasu zainstaluje gry dodane do pisma. Zarowno Life Goes On jak i Styx od dawna byly na mojej liscie zyczen, ale raczej w dziale o nazwie "do nieobowiazkowego kupienia i ogrania przy okazji obnizki o minimum 66% normalnej ceny".  W wolnej chwili na pewno sie z nimi zapoznam, dziela wybitne to moze nie sa, ale wygladaja na dosc przyjemne produkcje.

@Zupsky

Kolekcjonera dokladnie czego? ;) Bo jesli gier jako takich, to wersja jezykowa problemu nie powinna stanowic. A jesli gier z polskiej dystrybucji, to wersje dodawane do czasopism na coverach srednio pasuja do tej kategorii...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, WREKTED napisał:

Styx na Steam czy tak samo jak z DP?

A co jest napisane w pierwszym poscie? Przytaczam nizej, dla Twojej wygody:

Cytat

PEŁNE WERSJE:

4. The Dark Mod PL + ponad 90 misji

3. Life Goes On: Done to Death PL (Steam)

2. Viking: Battle for Asgard ENG

1. Styx: Master of Shadows ENG

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to jednak jestem jasnowidz, przeszła mi ta gra przez myśl podczas patrzenia na proces rozwiązywania przecieku. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale my.com wam ciśnie te kody do Armored Warfare, co drugi numer praktycznie jakaś zawartość od 45zł do 70zł dla ich tytułu :P Pograłem pół godzinki, ale jeżdżenie czołgami jest dla mnie strasznie nieporywające. Serio nikt inny nie zgłasza się z kodami? Zaraz napiszę do developerów, żeby kontaktowali się z CDA :czytaj:

Mam nadzieję, że te porady do Pokemon Go będą bardziej wartościowe niż porady na poziomie IGN, którzy mają w zwyczaju tworzyć poradniki typu: użyj lure'a na pokestopie, żeby przyciągnąć pokemony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viking już był w sumie na Steam od was, i nadal go nie ruszyłem (no nie licząc tych 9min w których machnąłem pare razy bronią, zrobiłem kilka kroków, i stwierdziłem eee tam). 
Life Goes On nie dla mnie, to samo The Dark Mod.
Za to Styx mnie bardzo zainteresował, nawet przełknę brak wersji na Steam :P

No i dzięki za okładkę z pokemonami, dzieciństwo się przypomina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

W porównaniu do poprzedniego numeru gdzie w mojej opinii na płytach zagościł sam syf, teraz jest naprawdę zacnie. Dwa duże, klimatyczne i dobre tytuły + zasługujący na sprawdzenie The Dark Mod.

Bonusy również niczego sobie.

Pozostaje tylko nam czytelnikom życzyć sobie, byście i w nast. numerach tak się postarali :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...