Jump to content
Sign in to follow this  
podbiel

Paragon

Recommended Posts

Guest iHS

Powiem, że nie oszalałem. Jak dla mnie idealny przykład jak można wziąć fajną ideę hero-shootera, całe mięso MOB-y, dodać fajną grafikę UT4, wymyślić ciekawy sposób rozwoju postaci...i zepuć to nudnawym gejmplejem, topornym sterowaniem i ślimaczym tempem rozgrywki. Grałem w to cztery godziny podczas ostatniej bety i coś mi nie trybiło cały czas ale nie byłem w stanie dokładnie pokazać co. Potem odpaliłem betę Overwatcha i dokładnie zrozumiałem czego mi brakowało. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się, tempo nie powala. Nie będzie to kolejna odskocznia dla tych, którzy uważają, że mecze w LoLa są za mało dynamiczne i trwają za długo. Ale, jako że ja do takich osób nie należę, rozgrywka bardzo mi się podobała. Nie wiem co ludzie wymyślą, aby w jak największym stopniu wykorzystywać wielopoziomową mapę, ale mam nadzieję, że nie ten aspekt nie okaże się tylko niepotrzebną ozdobą.

Mnie martwiły dwie rzeczy (poza bugami - ich nie liczę, bo to tylko beta). Małe zróżnicowanie i  nie za wiele do odkrycia tak naprawdę, więc gra może się szybko znudzić, dopóki nie wejdzie więcej postaci. Druga to brak samouczka - chyba, że przez bugi, albo ustawienie doświadczenia w Mobach na Veteran go pominąłem. Na początku nie wiedziałem o co chodzi z tymi kartami, a siedzenie w bazie i próba ogarnięcia sytuacji nie pomagała drużynie. Brak w jungli jakichś drogowskazów i kończyłem chodząc najdłuższą możliwą drogą. Oczywiście wyuczenie się wszystkiego nie zajmuje dużo czasu, ale na początku byłoby fajnie, gdyby ktoś mnie wziął za rączkę i oprowadził po podstawowych mechanikach (Harvestera ogarnąłem pod koniec bety... :P) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również martwi mnie tempo gry. O ile gra sama w sobie mi się podoba, o tyle pierwsza połowa meczu z reguły jest wybitnie nudnawa i ślamazarna. Do tego zasięg bohaterów strzelających jest niewiele większy niż tych walczących w zwarciu. Rozumiem ideę balansu, tak jak w MOBAch z widokiem z góry (LoL, Dota, HotS) ale tutaj wprowadzenie tego typu ograniczenia wypada niemalże śmiesznie momentami.

@kusi też od razu wybrałem 'veteran' ale pierwsze co, to odpaliłem meczyk solo z botami i pojawiały mi się 'pro-tip' co chwilę na ekranie, które przypominały/tłumaczyły wiele rzeczy. Mi jakoś bardzo samouczka nie brakowało. Jedyne czego ogarnięcie zajęło mi więcej niż 1/2 meczyki to idea harvesterów i zdobywania/zanoszenia orba (co też okazało się bardzo ciekawym pomysłem).

Anyway, czekam na otwartą, letnią betę, żeby pograć jeszcze trochę, bo otrzaskałem może 5-6 meczyków łącznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ZygfrydQ

Widzialem Twoj filmik z rozgrywki i to poczatkowe powolne tempo bardzo mnie nie przekonuje. Ogolnie Paragon prezentuje sie niczego sobie, ale jednak czegos mu brak, zebym myslal o jego zakupie. Szkoda, bo myslalem, ze razem z Overwatchem bedzie tytulem, w ktorym bede pocinalw multi do czasu premiery nowego Battlefielda. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minut temu, Tesu napisał:

zakupie

No tak, ale Paragon ma ponoć być darmowy :P też myślałem, czy nie kupić edycji za 20 albo 60 ojro, ale jednak pogram za darmo i jeśli zwiększą dynamikę gry, to może wtedy wysupłam kilka złociszy eurasów. Co do ceny, obecnie wygląda to tak:

-F2P - grasz za darmo, wszystko w grze (skiny, wyzwania, karty) kupujesz za walutę w grze albo prawdziwe hajsy.

-20euro - dostajesz wyzwania do 3 bohaterów (wyzwania pozwalają odblokowywać skiny, normalnie takie wyzwanie trzeba wykupić za walutę w grze, 75k, gdzie za mecz dostaje się chyba 1-2k) i jakiśtam boost na tydzień.

-60euro - 13 wyzwań do bohaterów (j.w.) + boost do expa na 5 tygodni + powyższa paczka dla znajomego + skin do Howitzera.

-100euro - wyzwania do każdego bohatera jaki tylko wyjdzie, odblokowane w momencie premiery tego bohatera + boost na 15 tygodni + pierwsza paczka dla znajomego + skin do Howitzera.

Edited by ZygfrydQ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomijasz inwestycje czasu. A z tego co widze, to juz wole podlewac marchewki w SV. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, więc gra weszła w fazę otwartej bety na PC i PS4 z tego co kojarzę.

 

Jakie wrażenia z grania? Ja jestem oczarowany mapą, chyba lepsza nawet od tej z LoLa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mnie gra robi wrażenie własnie przede wszystkim wyglądem i udźwiękowieniem. Mój największy problem z Paragonem to to, że tak naprawdę nie widzę w nim nic nowego. Karty to przecież tak naprawdę itemki, a budowanie decków, to jak budowanie item setów w LoLu (prawie, trochę więcej z nimi przyjemnej zabawy). Na chwilę obecną to dla mnie lepiej wyglądający, powolny Smite, lub prawdziwy LoL w widoku TPP.

Wiadomo, że to dopiero początek tej produkcji i jeszcze pewnie niejedno się zmieni, ale osobiście liczyłem na dużo więcej dynamiki, a wygląda na to, że to nie ten kierunek będą obierać twórcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...