Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

RaAx

Porównanie sprzętu

Polecane posty

Witam wszystkich

Jako że premiera nowego dodatku do World of warcraft zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nią nowe wymagania sprzętowe, zmuszony jestem postawić sobie pytanie : czy mój sprzęt uciągnie gre.

Niestety z racji tego że ni w ząb nie znam się na sprzęcie zwracam się do was drodzy forumowicze z prośbą o pomoc.

Mój obecny sprzęt : laptop ASUS N750JK

Procesor
Karta grafiki
NVIDIA GeForce GTX 850M - 2048 MB, DDR3, 332.35
Pamięć
8192 MB  
 
 
, PC3-12800 DDR3
Matryca
17.3 cali 16:9, 1920x1080 pikseli, Chi Mei 173HGE, TFT, refleksująca: nie

rekomendowane wymagania dodatku : 

System operacyjny: Windows 10 64-bit

Procesor: Intel Core i5-3330 / AMD FX-6300

Pamięć RAM: 4 GB

Karta grafiki: GeForce GTX 750 Ti / Radeon R7 260X

Wolne miejsce na dysku: 45 GB

Czy blaszak składający się z tych części będzie dużym upgrade'm względem mojego laptopa ?

Z góry dziękuje za pomoc :-)
 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do procesora, to sytuacja jest dosyć trudna do oceny, ale generalnie jeżeli nie występuje u Ciebie throttling, to można założyć, że Twoja i7 powinna być mniej więcej równie dobra, co i5-3330 i raczej na pewno lepsza od FX-6300.

Z kartą już tak dobrze nie jest, bo mobilnym odpowiednikiem 750 Ti jest chyba 960M, a ta jest wydajniejsza od 850M o kilkadziesiąt procent (nie wiem, ile dokładnie). I z tego powodu blaszak byłby pewnie szybszy, ale raczej bym sugerował najpierw empirycznie sprawdzić, jak gra będzie działać na laptopie, a dopiero później rozważać jakieś zakupy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasadniczo to to 960M jest gdzieś powyżej 750 Ti, a poniżej 950. 950M jest nieco słabsza (nie zawsze) od GTX 750. O ile się orientuję, wyłączenie AA oraz cieni (oraz zjechanie z view distance) powinno ewidentnie w Legionie pomóc.

Link do komentarza