Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

eldorado2009

Wiedźmin 3: Dziki Gon - Losowe spadki fpsów na które pomaga minimalizacja gry

Polecane posty

Mam nietypowy problem z Wiedźminem 3
Gra trzyma cały czas 60fps, ale czasem zaczyna dziwnie rwać. Co ciekawe, gdy tak rwie liczba klatek pozostaje niezmieniona, czyli 60fps. Pomaga zwinięcie gry do paska i powrót, ale po kilkunastu-kilkudziesięciu sekundach problem powraca.
Jakiś związek (prawdopodobnie) z wydajnością to ma, bo rwanie pojawia się zwykle w lokacjach o zwiększonej liczbie roślinności itd.
Tylko dlaczego pomaga zwinięcie do paska ? Wygląda to trochę, jakby wówczas następowało chwilowe wyczyszczenie zapchanej pamięci.

Gram na ustawieniach wysokich/ultra (bez sierści rzecz jasna) na specyfikacji gtx970, I5-4460, 8GB Ram

 

Zapoznaj się z zasadami nazywania tematów w Pomocnej Dłoni. -- Artius

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj faktycznie, alfabet się kłania :P

Ktoś mi poradził żebym zmienił tryb wyświetlania z "ukrytego okna" na "pełny ekran" (nawet nie zauważyłem, że miałem tak dziwnie ustawione) i jakby pomogło. Potwierdzę to dopiero, gdy pogram dłużej niż 3 minuty, ale jeśli to jednak nie pomoże, to zwrócę uwagę na temperatury.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to faktycznie jak najbardziej mógł być powód. Tak w ogóle to polecam FRAFS Bench Viewer (plus oczywiście Fraps), jeżeli jest 60 klatek a gra nie działa płynnie. Można łatwo zobaczyć czy te 60 klatek to faktyczne 60 klatek czy może uśrednione 30 i 90.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...