otton Posted April 20, 2016 Report Share Posted April 20, 2016 Jest tu ktoś dobry, kto poradziłby mi jaki (i w jaki sposób) zainstalować jakiś sensowny kompilator C na Windows 10? Do pisania kodu mam CodeBlocksa i Geany zainstalowane tylko kompilacja nie powoduje żadnego działania etc jakby czegoś brakowało. Może śmieszne pytanie, ale do tej pory bawiłem się głównie C++ który działał bezproblemowo i nic nie trzeba było robić, więc jestem zielony w kwestii jak to działa :). Teraz wymuszono na mnie niestety C i nie przyda mi się to aż na tyle, żeby błogosławić Linuksowi i Ubuntu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yojc Posted April 20, 2016 Report Share Posted April 20, 2016 Pewnie są jakieś lepsze, niemniej ja używałem zawsze MinGW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mysquff Posted April 20, 2016 Report Share Posted April 20, 2016 Głowy sobie teraz nie dam uciąć, ale w Dev-C++ można było bodajże kompilować kod w C (dawno jednak z niego nie krozystałem, więc mogę się mylić). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sevard Posted April 21, 2016 Report Share Posted April 21, 2016 Dev-C++ to IDE, a nie kompilator. Na Windowsie można spróbować ze wspomnianym MinGW - ma w swoim pakiecie kompilator C. No i Visual Studio zawiera kompilator, który kompiluje kod napisany w czystym C. Niektórzy również kompilują kod napisany w C z poziomu MSYSa lub Cygwina. W miarę pełną listę darmowych kompilatorów znajdziesz np. tu. Przy czym część z nich nie ma wersji na Windowsa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 21, 2016 Report Share Posted April 21, 2016 Także wystarczy instalacja codeblocks-16.01mingw-setup.exe z oficjalnej strony codeblocksa Link to comment Share on other sites More sharing options...