Goombas Posted April 15, 2016 Report Share Posted April 15, 2016 Witam, jaką kartę graficzną kupić do 600zł ? Mój sprzęt: - Core i3-4330 - 8GB RAM - Deus M1 550W Czy to będzie najlepszym wyborem: http://www.agito.pl/karta-graficzna-msi-radeon-r7-370-gaming-2gb-ddr5-pci-e-box-r7-370-gaming-2g/pd/DQD35MBBM/ ? Z góry dziękuję za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirian Posted April 15, 2016 Report Share Posted April 15, 2016 Jak nie dasz rady dorzucić do GTX 950, to R7 370 będzie ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goombas Posted April 15, 2016 Author Report Share Posted April 15, 2016 To jest bardzo duża różnica pomiędzy R7 370 a GTX 950 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikaelDorren Posted April 15, 2016 Report Share Posted April 15, 2016 Mniej więcej taka - http://www.anandtech.com/bench/product/1590?vs=1670 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goombas Posted April 15, 2016 Author Report Share Posted April 15, 2016 Niby różnica 85zł, to może jednak warto dołożyć: http://www.agito.pl/karta-graficzna-msi-geforce-gtx-950-gaming-2gb-ddr5-pci-e-box-gtx-950-gaming-2g/pd/DDH6MYBBM/ A jak to jest z DX12? Bo słyszałem, że karty AMD w grach napisanych pod DX12 mają pokazać bardzo dobre wyniki i prześcignąć Nvidie. Jeżeli to prawda to może lepiej kupić tego R7 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirian Posted April 15, 2016 Report Share Posted April 15, 2016 Radeony generalnie lepiej współpracują z DX 12, ale R7 370 to karta, której korzeni można się doszukiwać w wiekowym HD 7850, więc tutaj raczej ciężko oczekiwać przewagi wynikającej z DX 12. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sevard Posted April 16, 2016 Report Share Posted April 16, 2016 @GoombasObecne DX12 jest nieco oszukane - w większości są to proste porty z DX11, być może z pewnymi niewielkimi usprawnieniami. Jedyną grą napisaną typowo pod DX12 jest Quantum Break, a po jednym tytule, to jednak trudno wróżyć, zwłaszcza, że jest to dosyć prosty port z XBONE. Inne tytuły jeśli już, to tylko w niewielkim stopniu korzystają z możliwości DX12. Część tak naprawdę nie korzysta w ogóle, a ma tylko naklejkę DX12, bo to modne, czego najlepszym przykładem jest Just Cause 3. R7 370 również coś zyskuje w obecnym DX12, ale nie jest to już nowa karta i mocno różni się od kart opartych o GCN 1.1 oraz GCN 1.2, więc trudno oczekiwać, że ktoś będzie dłużej optymalizował pod nią gry. Ktoś, kto kupił karty zbudowane na GCN 1.0 X lat temu nie ma czego żałować, bo te karty naprawdę długo bardzo dobrze mu służyły, ale moim zdaniem to już się powoli kończy. Tak naprawdę to ile da DX12 dowiemy się, gdy gry będą właściwie napisane pod to API, a to trochę zajmie. Obecnie przewagę wydaje się mieć AMD, ale wynika to z tego, że w karty AMD są bardzo skomplikowane pod względem sprzętowym i trudno jest wydobyć ich potencjał za pomocą dosyć ułomnego DX11. Przy okazji Pascali NVIDIA chce przywrócić do swoich układów pewne rzeczy, które wyleciały celem zmniejszenia prądożerności, więc dopiero po tej premierze dowiemy się jak naprawdę to wszystko wygląda. @GoombasObecne DX12 jest nieco oszukane - w większości są to proste porty z DX11, być może z pewnymi niewielkimi usprawnieniami. Jedyną grą napisaną typowo pod DX12 jest Quantum Break, a po jednym tytule, to jednak trudno wróżyć, zwłaszcza, że jest to dosyć prosty port z XBONE. Inne tytuły jeśli już, to tylko w niewielkim stopniu korzystają z możliwości DX12. Część tak naprawdę nie korzysta w ogóle, a ma tylko naklejkę DX12, bo to modne, czego najlepszym przykładem jest Just Cause 3. R7 370 również coś zyskuje w obecnym DX12, ale nie jest to już nowa karta i mocno różni się od kart opartych o GCN 1.1 oraz GCN 1.2, więc trudno oczekiwać, że ktoś będzie dłużej optymalizował pod nią gry. Ktoś, kto kupił karty zbudowane na GCN 1.0 X lat temu nie ma czego żałować, bo te karty naprawdę długo bardzo dobrze mu służyły, ale moim zdaniem to już się powoli kończy. Tak naprawdę to ile da DX12 dowiemy się, gdy gry będą właściwie napisane pod to API, a to trochę zajmie. Obecnie przewagę wydaje się mieć AMD, ale wynika to z tego, że w karty AMD są bardzo skomplikowane pod względem sprzętowym i trudno jest wydobyć ich potencjał za pomocą dosyć ułomnego DX11. Przy okazji Pascali NVIDIA chce przywrócić do swoich układów pewne rzeczy, które wyleciały celem zmniejszenia prądożerności, więc dopiero po tej premierze dowiemy się jak naprawdę to wszystko wygląda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.