Jump to content

Nowy Procesor

djmaxkg

Recommended Posts

Witam. Mam problem bo niestety nie znam się tak dobrze na sprzęcie komputerowym a chcę zmienić procesor na lepszy tylko nie wiem na jaki. Podam swoją specyfikacje komputera i czekam na propozycje.

Procesor: Intel Core i5-2320 3GHz

Ram: 8GB

Karta Graficzna: AMD R9 380 MSI 4GB

Płyta Główna: MSI P67S-C43

Zasilacz: TS 550

Teoretycznie można by było poszukać np. używanego i7-3770, ale nie jestem przekonany, czy taka zmiana miałaby sens. Twój procesor nie jest jeszcze na tyle słaby, by go zmieniać.

Teoretycznie można by było poszukać np. używanego i7-3770, ale nie jestem przekonany, czy taka zmiana miałaby sens. Twój procesor nie jest jeszcze na tyle słaby, by go zmieniać.

Renderuje w Sony Vegas a co do gier to The Division z tą gra mam największy problem muszę ustawic grafikę na średnie by gra dobrze chodziła, nie wiem czy jest to wina złej optymalizacji czy właśnie zbyt słabego komputera.

Renderuje w Sony Vegas a co do gier to The Division z tą gra mam największy problem muszę ustawic grafikę na średnie by gra dobrze chodziła, nie wiem czy jest to wina złej optymalizacji czy właśnie zbyt słabego komputera.

Vegas ma znanego buga, który w pewnych okolicznościach nie pozwala użycie GPU w renderowaniu, ale zasadniczo przy tych samych ustawieniach, co pakiet Adobe'a (Media Encoder) i wykorzystaniu GPU powinien mieć podobne wyniki w większości typów mediów.

A więc jak rozumiem procka nie zmieniać??? A jeśli nie to czy zwiększenie RAM-u przyczyni się do szybkości czy też nie??

A więc jak rozumiem procka nie zmieniać??? A jeśli nie to czy zwiększenie RAM-u przyczyni się do szybkości czy też nie??

Jeśli jednym z podstawowych zastosowań jest renderowanie to można zmienić procesor na sugerowane przez yojcia i7 i kolejne 8 GB RAM. Plus SSD w stylu Cruciala BX100/MX200 250 GB, jeśli takowego nie posiadasz.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members