djmaxkg Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 Witam. Mam problem bo niestety nie znam się tak dobrze na sprzęcie komputerowym a chcę zmienić procesor na lepszy tylko nie wiem na jaki. Podam swoją specyfikacje komputera i czekam na propozycje. Procesor: Intel Core i5-2320 3GHz Ram: 8GB Karta Graficzna: AMD R9 380 MSI 4GB Płyta Główna: MSI P67S-C43 Zasilacz: TS 550 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yojc Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 Teoretycznie można by było poszukać np. używanego i7-3770, ale nie jestem przekonany, czy taka zmiana miałaby sens. Twój procesor nie jest jeszcze na tyle słaby, by go zmieniać. Teoretycznie można by było poszukać np. używanego i7-3770, ale nie jestem przekonany, czy taka zmiana miałaby sens. Twój procesor nie jest jeszcze na tyle słaby, by go zmieniać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djmaxkg Posted April 8, 2016 Author Report Share Posted April 8, 2016 Ja rozumiem ale problem jest w tym że z kilkoma grami mam problem nie mówiąc o renderowaniu które trwa bardzo długo. Nie wiem czy zwiększenie Ramu coś da bardzo w to wątpię dla tego myślałem o zmianie procesora. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yojc Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 O których grach konkretnie mowa? W jakich programach renderujesz? O których grach konkretnie mowa? W jakich programach renderujesz? Link to comment Share on other sites More sharing options...