Jump to content
headshot

Counter Strike : Past Life

Recommended Posts

współpracujące Grupy: Reality Games , Headshot

Producenci: HeroX , Nevenia Texas, Oriflame, Games Studio, GAMEO, Virtualio, Vite Soo ,Kuna Strazzynsky, AsPaR

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Gra będzie opierała się na ostatniej wersji Valve'a ~ Counter Strike : Global Offensive

jedynymi zmianami będą :

Zwiększona ilość FPS'a (nawet przy słabych procesorach)

zmniejszony ping (jak powyżej)

lepsza grafika

oczywiście brak LAGÓW

większa ilość map - dodatkowe mapy: Irfell,Command,Breaso,Tetnani,Rebeno,Storos,brizes,kkamo,medor

co do map to pozostałe także będą.

postanowiliśmy zdradzić wygląd jednej z map ,a mianowicie Irfell.

Irfell-Największa mapa w całym "Cs:Go" położona na wyspie Origamilo ,wokół wyspy jest ocean.

leży ona przy mapie Dust II ,za oceanem takjakby widać mury z mapy Dust II.

a więc tak - można wchodzić na palmy po drabinach są  tam tzw. "domki snajperskie".

tylko tyle byliśmy w stanie zdradzić.

więcej szczegółów dostępnych za skontaktowaniem się z nami.

GRUPA : Headshot.

1842583050a0dbd63a6b6f6796fa16f31a0e66e4

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cytat

Gra będzie opierała się na ostatniej wersji Valve'a ~ Counter Strike : Global Offensive

Macie w ogóle zezwolenie od Valve na przerabianie ich gry?

Dnia 5.04.2016o16:25, headshot napisał:

Zwiększona ilość FPS'a (nawet przy słabych procesorach)

zmniejszony ping (jak powyżej)

lepsza grafika

oczywiście brak LAGÓW

Nie chcę być niemiły, ale w to niezbyt wierzę.

...

A tak po za tym to może parę screenów z prac byś dał. Ja też mogę napisać, że tworzę grę, przykładowo "Wiedźmin 4: Edycja Szarego Wilka", wymieniając same atuty. Bez żadnego potwierdzenia to jest nic nie warte.

Edited by Mordoku
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Rozumiem, że brak lagów zapewnicie lepszymi i bardziej stabilnymi serwerami niż te które posiada Valve? 

Co do samej idei to bez licencji raczej średnio mi się to widzi, a nawet jeśli byście ją jakimś cudem zdobyli to kilka nowych map i lepsza optymalizacja to nic co mogłoby przyciągnąć czyjąś uwagę. Swoją drogą pod kątem optymalizacji raczej za dużo zrobić już się raczej nie da (gra jest zoptymalizowana bardzo dobrze i chodzi nawet na starych sprzętach) chyba, że całe mapy byłyby jednym obiektem. Ale wtedy odpada znaczna część mechanik wliczając w to skanowanie. 

Swoją drogą to samo co planujecie zrobić można osiągnąć tworząc zwykły serwer społeczności zawierający Wasze mapy więc po co kombinować z tworzeniem całej gry? :P

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...