wenox Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 Dzisiaj rano jakiś egipski terrorysta zhackował moją stronę internetową. Zadzwoniłem do hostingu i wrzucili mi na FTP kopię strony sprzed trzech dni. Zawiera ona folder [wp] i jakiś spakowany plik z rozszerzeniem tar.gz, gdzie są pliki sql. Wywaliłem z folderu public_html folder [wp] i wgrałem tam ten z kopii. Strona działała normalnie przez 10 min, ale po wyłączeniu FileZilli i 5 minutach zaczął wyskakiwać komunikat: Ta witryna jest nieosiągalna Serwer xxxxxxxxxxxx potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedź. ERR_CONNECTION_TIMED_OUT W plikach na serwerze nie widzę np. pliku index.html, jest tylko index.php. Czy to możliwe, że strona nie działa, bo brakuje jakichś plików? Dlaczego strona działała, a teraz znów nie można jej włączyć? Dla przeciętnego informatyka to pewnie łatwy do rozwiązania problem, ale ja jestem w tym kompletnie zielony. Proszę o pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobsonrobson Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 .htaccess <- masz taki plik na serwerze ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wenox Posted March 29, 2016 Author Report Share Posted March 29, 2016 10 minut temu, bobsonrobson napisał: .htaccess <- masz taki plik na serwerze ? Tak, mam w katalogu public_html. Na próbę wrzuciłem do tego katalogu plik pilka.jpg i próbowałem do niego dojść przez ww.adresstrony.pl/pilka.jpg. Wyskakuje ten sam komunikat, czy to może być wina dostawcy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobsonrobson Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 obok .htaccess powinien być jeszcze config.php / index.php lub html. Tak może być to wina dostawce. Zanim zgłosisz się do nich to dla pewności usuń konto ftp i stwórz je na nowo, wgraj jakiś plik i sprawdź czy lata. Link to comment Share on other sites More sharing options...