Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

DarkChim3ra

TL-MR3420 WiFi Brak dostępu do Internetu

Polecane posty

Czołem. Mam router z firmy TP-LINK, model TL-MR3420. Od pewnego czasu znowu nawiedza mnie problem z dostępem do Internetu. Wszystko pięknie, aż tu nagle żółty trójkącik informujący o problemie. Restartuje router, nic, dalej to samo. Podłączam sam modem do PC, wszystko pięknie. Nie mam pojęcia o co chodzi. Jakiś czas temu ani razu tak nie było, co najprędzej raz tydzień lecz po restarcie wszystko wracało do normy, a tu jest to bezskuteczne. POMOCY1.exe

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, DarkChim3ra napisał:

Czołem. Mam router z firmy TP-LINK, model TL-MR3420. Od pewnego czasu znowu nawiedza mnie problem z dostępem do Internetu. Wszystko pięknie, aż tu nagle żółty trójkącik informujący o problemie. Restartuje router, nic, dalej to samo. Podłączam sam modem do PC, wszystko pięknie. Nie mam pojęcia o co chodzi. Jakiś czas temu ani razu tak nie było, co najprędzej raz tydzień lecz po restarcie wszystko wracało do normy, a tu jest to bezskuteczne. POMOCY1.exe

 

Prawdopodobnie spadł sygnał od dostawcy internetu. Zadzwoń na infolinię i niech technik przyjedzie i zmierzy.

 

Pozdrawiam :wink:

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, ardione napisał:

 

Prawdopodobnie spadł sygnał od dostawcy internetu. Zadzwoń na infolinię i niech technik przyjedzie i zmierzy.

 

Pozdrawiam :wink:

 

 

No nie wiem, gdyby tak było to po podłączeniu modemu do PC również nie miałbym internetów. Zasięg zawsze w mojej miejscowości miałem kiepski... Mimo to dawał radę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...