KtosTajemniczy Posted February 13, 2016 Report Share Posted February 13, 2016 Witam, ostatnio jak grałem w wiedźmina 3 to przyjrzałem się podłodze i zdziwiło mnie to, że tekstury ziemi (nie ta wystająca trawa) przyjmują prawidłową formą dopiero gdy Geralt na nie wejdzie. Są jałowe z daleka a potem stają się zielone, ze szczegółami. Wiem, że to odległość renderu ale to jest kilka metrów!Czy to może być wina komputera, artefakty gpu?Edit. Zapomniałem dopisać, o co mi chodzi na obrazkach: Na pierwszym obrazku widać z już kilku metrów jak jest tam piasek, gdzie zaznaczyłem. Nawet przy stopach Geralta po lewej stronie jest zielono, a potem przechodzi w coraz żółte. Na drugim obrazku pokazałem teren podłogi który na poprzednim obrazku był żółty.Aha jeszcze druga sprawa: czy tylko ja tak mam, że przechodząc kamerą i przyglądając się podłodze to jest taki ziarnisty efekt przechodzenia. Trochę jakby słońce ciągle zmieniało pozycje i cienie robiły ten efekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkdarius Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 Trochę jakby słońce ciągle zmieniało pozycje i cienie robiły ten efekt.No bo zmienia. Nawet jak masz cienie wyłączone to i tak pewne cienie pozostają.A w ogóle, czy przeszkadza ci to w grze? Pewnie to jakieś nie dociągnięcie, bo raczej to nie błędy związane z grafiką.Może ten mod ci pomoże.http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1021/?Był nawet na płycie cd-a tylko w wersji 1.11. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KtosTajemniczy Posted February 14, 2016 Author Report Share Posted February 14, 2016 Akurat z tego moda korzystam od samego początku grania Chodzi mi o to, że gpu mam od kilku miesięcy i chce być pewien, czy to jakaś wada może być jej. Lepiej wcześniej wymienić, niż po gwarancji się zorientować.Edit: Chcę wiedzieć po prostu czy tylko ja tak mam z tą ziemią. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.