Jump to content

Wiedźmin 3, dziwne zachowania ziemi


KtosTajemniczy

Recommended Posts

Witam, ostatnio jak grałem w wiedźmina 3 to przyjrzałem się podłodze i zdziwiło mnie to, że tekstury ziemi (nie ta wystająca trawa) przyjmują prawidłową formą dopiero gdy Geralt na nie wejdzie. Są jałowe z daleka a potem stają się zielone, ze szczegółami. Wiem, że to odległość renderu ale to jest kilka metrów!

Czy to może być wina komputera, artefakty gpu?

Edit. Zapomniałem dopisać, o co mi chodzi na obrazkach: Na pierwszym obrazku widać z już kilku metrów jak jest tam piasek, gdzie zaznaczyłem. Nawet przy stopach Geralta po lewej stronie jest zielono, a potem przechodzi w coraz żółte. Na drugim obrazku pokazałem teren podłogi który na poprzednim obrazku był żółty.

Aha jeszcze druga sprawa: czy tylko ja tak mam, że przechodząc kamerą i przyglądając się podłodze to jest taki ziarnisty efekt przechodzenia. Trochę jakby słońce ciągle zmieniało pozycje i cienie robiły ten efekt.

post-1133708-0-20174700-1455355905_thumb

post-1133708-0-83904600-1455355909_thumb

Link to comment
Share on other sites

Trochę jakby słońce ciągle zmieniało pozycje i cienie robiły ten efekt.

No bo zmienia. Nawet jak masz cienie wyłączone to i tak pewne cienie pozostają.

A w ogóle, czy przeszkadza ci to w grze? Pewnie to jakieś nie dociągnięcie, bo raczej to nie błędy związane z grafiką.

Może ten mod ci pomoże.

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1021/?

Był nawet na płycie cd-a tylko w wersji 1.11.

Link to comment
Share on other sites

Akurat z tego moda korzystam od samego początku grania smile_prosty.gif Chodzi mi o to, że gpu mam od kilku miesięcy i chce być pewien, czy to jakaś wada może być jej. Lepiej wcześniej wymienić, niż po gwarancji się zorientować.

Edit: Chcę wiedzieć po prostu czy tylko ja tak mam z tą ziemią.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...