astonma Napisano Styczeń 30, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 30, 2016 (edytowany) Hej, mam problem z skryptem CameraFallow. Po wpisaniu powinno wyskoczyć pole "Target" lecz go nigdzie nie ma -.- Ktoś jest w stanie pomóc? Edytowano Styczeń 30, 2016 przez astonma Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekz1991 Napisano Styczeń 30, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 30, 2016 (edytowany) Brakuje średnika za public GameObject m_Target. Dodaj go i zapisz skrypt. Błąd na konsoli powinien zniknąć.Pozdro. Edytowano Styczeń 30, 2016 przez tomekz1991 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gu2ma Napisano Styczeń 31, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 31, 2016 Użytkowniku @astonma - problem rozwiązany? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jmk Napisano Luty 1, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 1, 2016 Dodanie Down do GetButton u mnie nie rozwiązuje problemu z lataniem... tzn teraz za słabo skacze, jakie inne parametry zmienialiście? Kombinowałem z Jump Force, ale nie mogę znaleźć złotego środka. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aniula Napisano Luty 1, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 1, 2016 Świeżo zarejestrowana, więc najpierw się przywitam Przeczytałam bardzo dokładnie kurs i zaciekawił mnie ( na razie na sucho, Unity się ściąga ), ale mam już teraz dwa pytania, głównie do redaktorów, ile odcinków będzie miał ten kurs? i czy będzie pokazana tylko platformówka czy jakieś rady co do innych gatunków też się znajdą? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gu2ma Napisano Luty 1, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 1, 2016 @jmk napisze Ci jak sprawa ma się u mnie:Player Movement - speed 65, jump force 5000Rigidbody 2D - mass 1, gravity scale 20 (w tej opcji na samym dole radzę Ci zaznaczyć w Contraints: Freeze Rotation "Z" - wtedy nasza postać nie będzie się przewracała na boki@Aniula W tym kursie będzie mowa jedynie o platformówkach (póki co), osoby odpowiedzialne za ten kurs zobowiązały się do zademonstrowania nam krok po kroku przepisu na stworzenie grywalnej produkcji tz. możemy się spodziewać w nowych "odcinkach" wielu nowych opcji typu:zbieranie itemkówpasek życia/odnoszenie obrażeń itd. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rasowy Napisano Luty 8, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 8, 2016 Wiecie może czy będzie gra 3D w kursie? Albo jak nakłonić CDA do zrobienia kolejnego kursu unity tym razem z grą 3D? Bardzo się w to wciągnąłem i chce więcej ;P Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gu2ma Napisano Luty 8, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 8, 2016 @Rasowy jeszcze długa droga przed nami, aby dokończyć dany projekt. Gry 3D to już zupełnie inna bajka. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kusi Napisano Luty 8, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 8, 2016 No nie taka ZUPEŁNIE inna, dalej można wiele fajnych i prostych rzeczy zrobić, a czasami zmiany w kodzie nie są jakieś przytłaczające. Zawsze można samemu sobie poszukać jakichś tutoriali, jest ich wiele między innymi na oficjalnej stronie Unity. 2 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Politko Napisano Luty 9, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 9, 2016 (edytowany) Piszcie jakie macie pomysły i problemy, a my postaramy się na bieżąco reagować tutaj i w kursie na tyle ile się uda Edytowano Luty 9, 2016 przez Politko 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gu2ma Napisano Luty 9, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 9, 2016 (edytowany) Postaram się jak najszybciej zapoznać z kolejnym numerem i zobaczymy co dalej...EDIT:Kolejny etap kursu zaliczony. Dziękuję.Praca: Edytowano Luty 12, 2016 przez gu2ma Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anok98 Napisano Luty 13, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 13, 2016 Mam dosyć dziwny problem. Piszę skrypt w VS, zapisuję, odpalam w Unity... i jakby go nie było, mimo że figuruje w oknie projektu i mogę nawet podglądnąć jego kod. Dopiero po bardzo długiej chwili zaczyna działać. Aż tak słabego komputera nie mam, żeby było takie opóźnienie. Co ciekawe, robię kurs jakby drugi raz - za pierwszym razem korzystałem z assetów, jednak stwierdziłem, że wyręczają mnie one w wielu kwestiach i zrobiłem drugi projekt z własnymi sprite'ami. W pierwszym przypadku wszystko działało wręcz wzorowo, a teraz mogę sobie to wszystko o kant wiadomo czego rozbić... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gu2ma Napisano Luty 13, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 13, 2016 Piszesz "zapisuję, odpalam w Unity... i jakby go nie było" . Dobrze chociaż dobierasz skrypty? Mogłeś z pośpiechu coś pomieszać. Radzę Ci zrobić tak jak ja wczoraj. Otwórz sobie przedostatni magazyn CD-Action na stronie z kursem i krok po kroku od początku wykonaj podane czynności (nie kopiuj kodu bo to nie wyjdzie Ci na dobre). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Politko Napisano Luty 16, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 16, 2016 Pokaż swój kod, zrób screena lub wklej go tutaj. 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klykwiec Napisano Luty 17, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 17, 2016 Mam pytanie co zrobiłem nie tak to jest kod:using UnityEngine;public class ChodzenieSkript:MonoBehaviour { private Rigidbody2D m_Rigidbody; private bool m_Grounded = false; public float m_Speed = 10; public float m_JumpForce = 100; // Use this for initialization void Start() { m_Rigidbody = GetComponent<Rigidbody2D>(); } // Update is called once per frame void Update() { } void OnTriggerEnter2D(Collider2D other) { m_Grounded = true; } void OnTriggerExit2D(Collider2D other) { m_Grounded = false; } void FixedUpdate() { if (Input.GetButton("Horizontal")) { m_Rigidbody.velocity = new Vector2(Input.GetAxis("Horizontal") * m_Speed, m_Rigidbody.velocity.y); } if (Input.GetButton("Jump") && m_Grounded) { m_Rigidbody.AddForce(new Vector2(0, Input.GetAxis("Jump") * m_JumpForce)); } } }A to co ma postać wgrane co jest nie tak , że nie skacze ?? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gu2ma Napisano Luty 18, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 18, 2016 Spróbuj dopisać to co jest na czerwono, jeżeli to nie pomoże będziemy myśleć dalej. using UnityEngine;using System.Collections;public class PlayerMovement : MonoBehaviour{ private Rigidbody2D m_Rigidbody; private bool m_Grounded = false; public float m_Speed = 10; public float m_JumpForce = 100; // Use this for initialization void Start() { m_Rigidbody = GetComponent<Rigidbody2D>() as Rigidbody2D; } // Update is called once per frame void Update() { } void OnTriggerEnter2D(Collider2D other) { m_Grounded = true; } void OnTriggerExit2D(Collider2D other) { m_Grounded = false; } void FixedUpdate() { if (Input.GetButton("Horizontal")) { m_Rigidbody.velocity = new Vector2(Input.GetAxis("Horizontal") * m_Speed, m_Rigidbody.velocity.y); } if (Input.GetButton("Jump") && m_Grounded) { m_Rigidbody.AddForce(new Vector2(0, Input.GetAxis("Jump") * m_JumpForce)); } }} Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klykwiec Napisano Luty 22, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2016 Kurcze wciąż nie działa przepraszam za długą nieaktywność ale internet wolał mnie odciąć Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gu2ma Napisano Luty 22, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2016 zamień swoją nazwę "chodzenie script" na PlayerMovementdo postaci na początku dodaj zamiast BoxCollider2D - Polygon Collider (jest dokładniejszy)później dodaj BoxCollider2D zaznaczając opcję "is Trigger"Czekam na odpowiedź. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jmk Napisano Luty 26, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 26, 2016 Ktoś próbował zrobić proste menu? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gu2ma Napisano Luty 26, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 26, 2016 Większość osób raczej będzie starała się wykonywać sumiennie krok po kroku czynności przygotowane przez magazyn CD-Action. Dla mnie, jak i pewnie dla wielu innych graczy to tylko zabawa na niedzielne popołudnie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kimahri Napisano Luty 28, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 28, 2016 btw. komu się nie chce czekać na kolejne numery magazynu to tym polecam wpisać w youtube'a:-gamesplusjames-wabbleOsobiście ich tutoriale sporo mi pomogły w tworzeniu własnego platformera. Mógłbym podać linka do krótkiej pokazówki projektu, ale trochę mi wstyd/żal bo kręciłem ekran kalkulatorem... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jmk Napisano Luty 29, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 29, 2016 Ja wiem, rozumiem, sam miałem tak robić, ale przy okazji mam zaliczenie z C# do 12 marca, a to co jest do tej pory nie wystarczy profesorowi . 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ThePolishAssasin Napisano Marzec 6, 2016 Zgłoś Share Napisano Marzec 6, 2016 Jak dodać tło? Przyda się... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rasowy Napisano Marzec 6, 2016 Zgłoś Share Napisano Marzec 6, 2016 Ktoś wie może czemu nie mogę zrobić builda? Mam informacje :No PC,Mac & Linux standalone module loaded. Mam wszystkie modułu pobrane i obok nich jest napisane loaded i nie wiem o co chodzi. Ktoś pomoże? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekz1991 Napisano Marzec 7, 2016 Zgłoś Share Napisano Marzec 7, 2016 Tu ktoś miał podobny problem:http://forum.unity3d.com/threads/no-pc-mac-linux-standalone-module-loaded.373477/ 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...