BEBZn1 Napisano Październik 28, 2015 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2015 Mam problem z grą Vampire: The Masquerade - Bloodlines, wersja z CDA. Gra się ładnie, pięknie instaluje, uruchamia się również bez problemów. Jednak po kliknięciu przycisku "Nowa Gra" system wyrzuca do pulpitu z króciutką informacją, że aplikacja vampire.exe przestała działać. Nie pojawia się żaden konkretny błąd, czy cały ciąg logów na temat tego co się wydarzyło. Po instalacji nieoficjalnego patcha z polskim tłumaczeniem (v. 8.6) sytuacja nadal się powtarza, błąd nadal występuje. Próbowałem reinstalować, nawet instalowałem z HDD - bez efektu. Tryb zgodności też nie przynosi żadnego pożytku (przynajmniej nie z Windows XP SP3). Jako, że posiadam 64bitową platformę Windowsa, to nawet znalazłem jakiś patcher do instalki gry, ale nie mogę go użyć na wersji z CDA, bo krzyczy, że sam plik, czy jego rozmiar są nieprawidłowe. Już totalnie nie mam pomysłów co robić. Czytałem pozostałe tematy w tym dziale dot. VTMB, ale nikt nie zgłaszał podobnego problemu. Bardzo proszę o Wasze wsparcie. Parametry mojego PC znajdują się w sygnaturce poniżej.PS. Jeśli sie to przyda, to mogę wkleić crashlogi wygenerowane przez samą grę. Jeden z nich jest przed zainstalowaniem nieoficjalnego patcha, a drugi po jego instalacji. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BEBZn1 Napisano Październik 28, 2015 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2015 Problem rozwiązałem samemu.Należy zainstalować najnowszy nieoficjalny patch oznaczony numerkiem 9.4. Ten jako pierwszy modyfikuje plik .exe usuwając opisywany problem.Minusem na ten moment jest jedynie to, że nie mogę cieszyć się grą w ojczystym języku.Natomiast jeśli ktoś nie chce się bawić w jakieś nieoficjalne aktualizacje (co w przypadku VTMB mija się z celem ), a spotyka się z takim samym błędem, to w sieci można znaleźć już odpowiednio zmodyfikowany plik .exe do oficjalnej wersji 1.0, bądź 1.2.Temat można zatem zamknąć Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artius Napisano Październik 29, 2015 Zgłoś Share Napisano Październik 29, 2015 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę autora o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...