Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Nothrim

Słuchawki nauszne[200zł-250zł]

Polecane posty

Witam,

z racji ,że moje superluxy 668B wydały właśnie ostatnie brzmienie poszukuje kolejnych słuchawek do PC-ta , a jako ,że sam jestem zielony w tematach audio proszę was o poradę.

Informacje :

  • kożystam z FIIO E07K Andes ,więc dodatkowym plusem będzie jeśli słuchawki będą dobrze współgrały z tym Digital Audio Converterem
  • preferuje raczej większe muszle ,mam całkiem sporą głowę, poza tym design ma drugorzędne znaczenie
  • będą wykorzystywane głównie do słuchania muzyki, cały przekrój gatunków od muzyki filmowej do starego rocka, na popie i muzyce elektronicznej skończywszy
  • Jeśli będzie na prawdę warto jestem w stanie nieco zwiększyć budżet chociaż chciałbym się zmieścić w 250 zł
  • Fajnie jakby dobrze izolowały

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście korzystam od kilku lat z Creative Aurvana Live!. Wcześniej podłączałem je do karty dźwiękowej Asus Xonar DX, ostatnio po tym jak Xonar wyzionął ducha zakupiłem kartę Audio In Motion SC808 posiadającą wzmacniacz słuchawkowy. Pomijając karty dźwiękowe i skupiwszy się na słuchawkach, szczerze mogę je polecić. Bardzo dobry sprzęt w niewygórowanej cenie. Zresztą wystarczy poczytać opinie na ich temat - jest bardzo wielu zadowolonych użytkowników. Słuchawki kosztują ~190zł + ~10-15zł koszt wysyłki i w cenie ~200zł mamy bardzo dobry sprzęt. Niektórzy narzekają jednak na cienki pałąk, więc przed zakupem najlepiej udać się do sklepu, gdzie na żywo można przymierzyć słuchawki. Taka opcja jest np. w sieci Saturn.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CALe obecnie w zasadzie nie mają jakiejkolwiek kontroli jakości, obecnie to jak kupione słuchawki będą grać to loteria.