Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Mazzakollo

Odzyskanie strony po shackowaniu

Polecane posty

Cześć,

na wstępie muszę przyznać - jestem totalnym laikiem, pewnie spanikowałem i stronę straciłem ze swojej winy... do rzeczy.

Nie mogłem wczoraj wejść na swoją stronę, pojawiał się komunikat że moje ip zostało blacklisted, a następnie przekierowywało do strony hostprotect.net. Poszukałem informacji i wyszło, że strona padła ofiarą jakiegoś ataku.

Czytałem jakiś poradnik po angielsku, zgodnie z nim - wyrzuciłem wszystkie pliki wordpressa i zrobiłem kopię bazy danych. Myślałem, że to wystarczy.

Wrzuciłem czystego wordpressa, zaktualizowałem bazę danych, i wszystko fajnie, ale... na stronie prawie nic nie ma. Żadnych obrazów. Po wejściu w jakiś wpis przenosi mnie do mojego hostingu i błędu 404. Do panelu admina już mogę się zalogować, i widzę tam moje wpisy.

Pytanie: jak mogę odzyskać to co miałem? Ewentualnie, jeśli już nic nie da się zrobić: jak mogę usunąć problem błąd z 404? Wszystkie artykuły, zdjęcia itp. mam na komputerze więc mogę zrekonstruować stronę, tylko trzeba by coś zrobić z tym błędem.

Wiem, że zgrzeszyłem jako admin, pomożecie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

nic się nie zmieniło.

Udało mi się "naprawić" - zrobiłem zgodnie z podaną tutaj instrukcją: http://kamilanitschka.pl/przenoszenie-bloga-wordpress-na-nowy-serwer-blad-404/ . Nie do końca wiem czemu, ale to zadziałało i mogłem się w pełni cieszyć stroną.

Ale UWAGA - żeby zabezpieczyć stronę, chciałem pozmieniać parę rzeczy, np. login admina (bo miałem taki sam, jak nazwę użytkownika). Szukałem w tabelach w phpmyadmin, w jakimś ftp, wkleiłem jedno polecenie na zmianę loginu admina itd... I wszystko działało, a parę minut później coś się zepsuło, i aktualnie:

-Na stronę nie da się wejść w ogóle - ładuje się w nieskończoność, a potem wywala klasyczny błąd, że nie udało się połączyć;