Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Smuggler

CDA 11/2015 zawartość

Polecane posty

To jak już chwalimy, to dodam że tekst "(...) czasem ścigam się na na wyznaczonej krwią - albo czerwoną farbą, ale wole myśleć, że to krew - trasie(...)" jest dla mnie tekstem numeru.

Co do recenzji Mad Maxa bliżej mi do 8 niż do 7, bo gra nawet po ukończeniu wątku głównego wciągneła mnie na kilkanaście godzin po to, aby odbijać obozy i patrzeć jak niknie poziom zagrożenia na mapie i jak pięknie nabijają się kolejne wyzwania itp., a przy takim Far Cry po zabiciu Pagana nie chciało mi się nic już robić (tak, jak w Shadow of Mordor zresztą). Trudno mi się nie zgodzić jednak z tym co wytyka enki - dodam, że w tłumaczeniu czasem zdarzają się literówki, a gra traci płynność również na Xbox One. Nie rozumiem też pomysłu związanego z archaniołami, wg mnie są zbędne bo i tak chodzi o ulepszanie Opusa, a zdejmowanie upgradów po to, aby mieć auto o jakiejś fikuśnej nazwie jest niezbyt sensowne.

Recenzja PESA utwierdziła mnie za to w przekonaniu, że wybiorę FIFĘ - brak licencji pogrąża tę grę. Po co topić kasę w prawa do muzyki z LM i LE skoro grają w niej North London i FC London?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skopiuję swojego posta sprzed dwóch numerów:

Macie błąd w "już graliśmy" z Black Ops III:

Cytuj

To pierwszy CoD, którego nie ograją posiadacze PS3 i X360

http://www.cdaction....xboksa-360.html - Wasz news z 10 czerwca, czyli 20 dni przed premierą poprzedniego numeru cdaction. Także nie była to informacja, która mogła wypłynąć jak cdaction się już drukowało sad_prosty.gif.

Trochę żałoba, że po dwóch miesiącach w kolejnym artykule o Black Ops III dalej nie potraaficie zapamiętać, że Black Ops III wyjdzie też na poprzednią generację - na stronie 22 w 11/2015 znów nie ma ich na liście platform.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorwałem w końcu nowy numer. Póki co przejrzałem tylko to, co mnie najbardziej interesuje, czyli bijatyki i Untill Dawn.

No i co mogę powiedzieć?

Cieszy mnie niezmiernie, że jest ktoś, kto się na bijatykach faktycznie zna. Trochę mnie to tłumaczenie terminów/pisanie w sposób tłumaczący każdą rzecz śmieszy, ale rozumiem czemu tak jest.

Untill Dawn? No, ciężki temat. Jak spojrzałem na ocenę, to prawie wstałem z krzesła. No bo 6+? Poważnie?

Przeczytałem recenzję i, ok, nie jest tak źle. Chociaż nadal nie wiem, czemu 6+, bo po tekście bym powiedział, że 7/8. Ale i tak, z niektórymi rzeczami ciężko mi się zgodzić. Konkretnie, festiwal jump scare'ów (Ja ich jakoś specjalnie dużo nie zauważyłem.), klisze (Czy nie taki był zamiar? Jeśli nie, to wybaczcie, w takim razie ja się mylę.) i łatwe QTE (To chyba dobrze, prawda? Chyba nie o to w tego typu grach chodzi, żeby się nie udało, bo za wolno wciskałeś X.)

Ale w sumie w pozycji do kwestionowania nie jestem, bo sam w grę nie grałem (brak PS4) i ogólnie ten gatunek gier, ba, nawet i filmów, to nie do końca moja rzecz. Więc takie tylko czepialstwo. To pewnie przez moje nastawienie "Jeśli coś mi się podoba, to mi się bardzo podoba, a jeśli nie, to i tak jest całkiem spoko."

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Syberia III? W takim przypadku przydałyby się rimejki dwóch pierwszych części na silniku trójki, bo co jak co ale grałbym w pierwsze dwie syberie z odświeżoną grafiką, bo pamiętam, że wyglądały dobrze a nie chciałbym psuć sobie wspomnień tongue_prosty.gif

Nie zepsujesz. Pewnych wspomnień nie da się zepsuć. A grafika dalej jest ładna, na ten swój "syberiowy" sposób.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za linki na stronie 121, przydadzą się :)

Na razie zaliczyłem Codemy i powiem tak - te tzw. "10 godzin" to liczone wszystkie docelowe sześć kursów łącznie? Bo kurs "Podstawy HTML i CSS" zaliczyłem w półtorej, w międzyczasie przygotowując i jedząc obiad :S...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej interesowała mnie recka Mad Maxa i powiem że czytało mi się ją fajnie. Spodziewałem się oceny 8-9 siudemeczka mię troszkę zaskoczyła. Może sobie ogram koło Marca przyszłego roku. Rozdarty jestem po między Falloutem 4 a Mad Maxem.

Może najlepiej będzie poczekać na reckę Fallouta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W piątek zakończyłem czytanie, czas na małe podsumowanko - z działu zapowiedzi najbardziej interesowały mnie dwie pozycje, tj. Divnity: Original Sin 2 oraz Street Fighter 5. Pierwsza zebrała całkiem sporą sumę na serwisie Kickstarter, więc mamy prawo oczekiwać bardziej rozbudowanej rozgrywki w stosunku do pierwowzoru, zaś do piątego ulicznego wojownika cieszę się, że uproszczono w nim sterowanie, bo w Ultra Street Fighter wyprowadzanie niektórych ciosów to mordęga. Z recenzji rozczarowaniem dla mnie są Mad Max oraz Trine 3. Nietrudno też nie zauważyć, że w magazynie dość mocno promujecie imprezę PGA.

Z publiscystyki najbardziej interesują to tekst o Mario, Bijatyki są seksowne oraz zdrowyś Mario. Jak popatrzyłem na postacie z Chrono Tiggera to ewidentnie kreska niczym z Dragon Ball, ale trudno się dziwić, jak za projektowanie brał się twórca tego anime, którego my Polacy dobrze znamy dzięki stacji RTL 7. Ciekawy pomysł z kącikiem niemieckiego w dziale na luzie, może dla odmiany raz zrobicie coś takiego z japońskim, ale wyrazy niech pisane normalnymi literami, a nie jakimiś krzaczkami (tak się potocznie mówi o pisowni tego kraju).

Pochwalę również was za tekst o emulacji w kieszeni, zwrócę również uwagę na ciekawe AR. Wyjaśnię też wątek, dlaczego nie ma pełnych wersji gier konsolowych w magazynach. Otóż w dużym skrócie, trzeba pamiętać, że te platformy mają swoich właścicieli, zaś w poprzedniej generacji konsol zarówno Sony, jak i Microsoft mocno traciły na początku siódmej generacji przy sprzedaży swoich maszynek, ale odbijali sobie przy grach. I dotyczy to nie tylko tytułów na wyłączność, ale również produktów multiplatformowych. Z częścią zysków twórcy gier muszą się podzielić z właścicielami tej platformy, ponadto żeby wejść na rynek konsolowy trzeba spełnić szereg wymagań narzucanych przez te firmy. To nie jest sytuacja, jak z PC, gdzie dana produkcja debiutuję w Early Acces i twórcy jakoś sobie radzą (czasami jednak nie dają rady). Nie wolno zapominać, że Sony, Microsoft i Nintendo ostatecznie decyduję, czy jakaś gra ukaże się w pełnej wersji w jakimś czasopiśmie. Skoro do tej pory na całym świecie takiego przypadku nie odnotowano, tzn. że nie bardzo ten proceder by im się opłacał lub nie są nimi zainteresowani.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...