Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Smuggler

CDA 11/2015 zawartość

Polecane posty

Astronomiczna jesień objawia się porannymi mgłami, coraz krótszym dniem i szelestem suchych liści pod nogami. Dla graczy jesień objawia się recenzjami gier AAA oraz premierą CDA 11/2015 (wtorek 22.09, tradycyjnie 132 strony i 2 DVD za 15,99 zł), w którym znajdziecie wspomniane recenzje... a także masę innych atrakcji, w tym 3 pełne wersje gier oraz parę bonusów. Wśród pełniaków niewątpliwie wyróżnia się Call of Juarez: Gunslinger PL (czyli FPS na Dzikim Zachodzie autorstwa Techlandu), a do tego mamy jeszcze Anna: Extended Edition PL (przygodówka w konwencji horroru) i World Basketball Manager Tycoon PL (sportowy menadżer dla maniaków koszykówki). Dwie pierwsze gry są na Steama. Bonusy to 90-dniowy trial antywirusa G Data Total Protection PL oraz zniżka 40 zł na bilet na PGA dla tych, którzy wybiorą się tam z tym numerem CDA (imprezie tej poświęcamy zresztą trochę miejsca na łamach). Dla niektórych bonusem mogą też być rozmaite benchmarki na DVD, ale o tym za czas jakiś, a teraz omówmy to, co zawierają wspomniane 132 strony pisma.

Zapowiedzi są tylko trzy, ale znaczące - Divinity: Original Sin 2, Kingdom Hearts III oraz Syberia III. Beta-testów mamy 9, a graliśmy m.in. w Street Fightera V, Hard West, Call of Duty: Black Ops III oraz Total War: Warhammer. Recenzji cała masa, bo aż 27 (nie licząc gier mobilnych), a wśród nich po letnim zastoju pojawiają się w końcu Duże, Znane Tytuły. Pływaliśmy w World of Warships (rozstrzał pomiędzy ocenami dwóch recenzentów jest spory), szaleliśmy po pustkowiach w Mad Maksie i po asfalcie w Forzy Motorsport 6, strzelaliśmy bramki w PES 2016, czarowaliśmy i skakaliśmy w Trine 3: The Artifacts of Power, przyjrzeliśmy się Super Mario Makerowi. Poczytacie też o dodatkach do Pillars of Eternity (The White March) oraz Company of Heroes 2 (The British Forces), reedycji Dishonored (Definitive Edition), a także paru interesujących produkcjach, których tytuły pewnie niewiele wam powiedzą, ale na pewno zapamiętacie je po lekturze CDA. No i do tego 17 wspomnianych "mobilek".

Pora na mój ulubiony dział CDA, czyli Publicystykę. "Hydraulika alternatywna: 30 lat Mario" to oczywiście laurka z okazji 30. urodzin najsławniejszego włoskiego hydraulika. "Mem w służbie korporacji" to tekst, po którym zaczniecie podejrzliwie patrzeć (paczeć?) na rozmaite memy w necie. W Grach Wiecznie Żywych Papkin dowodzi, że Chrono Trigger jest najlepszym jRPG w historii. Cross stara się was przekonać, że "Bijatyki są seksowne". Artykuł "Zdrowyś, Mario" można streścić jako "czy granie to grzech?" - prywatnie polecam jego lekturę. W felietonach Berlin pisze o... Kim Kardashian (a do tego ma to związek z grami), a Allor obala mit o Windowsie 10 blokującym pirackie oprogramowanie. W "Dałbym dychę" Berlin rozpływa się nad Sid Meier?s Pirates!, a w Epitafium Siekiera roni łezkę nad Call of Cthulhu - Destiny?s End. Mój megacykl o ośmiu generacjach konsol ma już szóstą odsłonę (PS2, Xbox, Dreamcast, GameCube), a jego dopełnieniem jest bardzo subiektywny wybór najlepszych gier na PS2. W "Erze magnetyczności" przybliżamy historię magnetycznego zapisu informacji, który choć liczy sobie ponad sto lat, do dziś jest powszechnie używany. A na koniec jak zawsze szpilujemy branżę.

W dziale sprzętowym kończymy cykl o emulacji, ożywiając stare platformy na smartfonach, tabletach i PSP. Staramy się też udowodnić wam, że w 20 godzin można nauczyć się programowania tak, by napisać grę ("Koderska murarka - programowanie dla (bardzo) początkujących"). Oczywiście nie może zabraknąć testów sprzętu: kart graficznych, minidesktopa, notebooka, myszki, słuchawek oraz nietypowego (sami zobaczycie dlaczego) tabletu.

A na deser jak zawsze Na Luzie i Action Redaction.

Zawartość DVD już zasadniczo znacie (Call of Juarez: Gunslinger PL, Anna: Extended Edition PL, World Basketball Manager Tycoon PL, benchmarki, antywirus G Data Total Protection PL), ale nie wyłożyłem jeszcze wszystkich kart. Znajdziecie tam bowiem także dema, gry freeware, gry rodzinne, gameplaye, mody, e-booki, bonusy.

Podsumujmy: wtorek 22.09, 15,99 zł. Do zobaczenia!

#################SPIS TREŚCI####

Info

####W PRODUKCJI

Divinity: Original Sin 2

Kingdom Hearts III

Syberia III

####JUŻ GRALIŚMY

Street Fighter V

Hard West

Layers of Fear

Crossout

Duelyst

Call of Duty: Black Ops III

Total War: Warhammer

Rising Thunder

Sheltered

###RECENZJE

Mad Max

PES 2016

Volume

Beyond Eyes

Shadow Blade: Reload

Forza Motorsport 6

Fran Bow

Dream

Olympia Rising

Zombie Vikings

Until Dawn

Pillars of Eternity: The White March

Fingered

Onechanbara Z2: Chaos

World of Warships

Company of Heroes 2: The British Forces

Dishonored: Definitive Edition

Shadowrun: Hong Kong

Big Pharma

Fallen: A2P Protocol

Trine 3: The Artifacts of Power

Stasis

Crookz: The Big Heist

Magic Duels

Act of Aggression

Super Mario Maker

Gry mobilne

Lego Batman: Beyond Gotham

Cooking Mama: Let?s Cook

Phoenix HD

Pokémon Shuffle Mobile

Horizon Chase

Senran Kagura 2: Deep Crimson

Groove Coaster 2

Lara Croft GO

Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls

Picross e6

Farms & Castles

Shibuya Grandmaster

Game Studio Tycoon 2

Lost Dimension

Monster Ate My Metropolis

Dungeon Travelers 2: The Royal Library & the Monster Seal

Loot & Legends

###PUBLICYSTYKA

Hydraulika alternatywna: 30 lat Mario

Mem w służbie korporacji

Gry Wiecznie Żywe: Chrono Trigger

Bijatyki są seksowne

Zdrowyś, Mario

Felieton: Windows 10 blokuje piratów

Felieton: Maskara

Dałbym dychę: Sid Meier?s Pirates!

Epitafium: Call of Cthulhu - Destiny?s End

Osiem generacji konsol, cz. 6 - PS2 i reszta

The Best of... PS2

Era magnetyczności

Szpile

###TECHNOLOGIE

Info

MEGAPORADNIK

Emulacja w kieszeni - stare platformy na smartfonach, tabletach i PSP

Testy

MSI GeForce GTX 950 Gaming 2G

Palit GeForce GTX 750 Ti 2GB

Club 3D R7 370 OC 2GB

Minidesktop MSI Nightblade

Notebook Lenovo Y50-70

Mysz Roccat Nyth

Słuchawki Gamdias Eros GHS2200

Słuchawki Mionix Nash 20

Tablet Lenovo Yoga Tab 3 8?

Słuchawki Bluetooth Creative Sound Blaster JAM

Słuchawki Bluetooth ART AP-B23

Poradnik

Koderska murarka - programowanie dla (bardzo) początkujących

###INNE

Na Luzie

Prenumerata

Action Redaction

Na DVD

####################ZAWARTOŚĆ DVD

Pełne wersje

Call of Juarez: Gunslinger PL [steam]

Anna: Extended Edition PL [steam]

World Basketball Manager Tycoon PL

###PROGRAMY

Antywirus: G Data Total Protection PL

Benchmarki: 3DMark 99, 2000, 2001, 03, 05, 06

###DEMA

Deadwood

Four Realms

Ground Branch

Infinium Strike

Izle

Renegade X

Serpent in the Staglands

Void and Meddler

###freeware

Citizen Plague 2

Darkest Dreams

Dust Escape

Eternum

The Impossible Platformer

In the Court of the Yellow King

The Knobbly Crook

Lullaby For Electric Toaster

Ouroboros: The Sacrifice

Purple: Starring Jacksepticeye

Turtle Run

Withstand

###GRY RODZINNE

Aquascapes

Future Soccer

Heroicube

Hopping

Marble Blast Ultra

Royal Envoy 2

###GAMEPLAYE

Fran Bow

Mad Max

###bonusy

ActionMag

Esensja

FAQ - wersja 3.3.2

Tapety

###Modulator

###GALERIE

###E-BOOKI

###NA LUZIE

###Pełne wersje

Call of Juarez: Gunslinger PL

Gatunek: FPS

Wersja PL: napisy

Ocena w CDA: 8+ (07/2013)

Multi: brak

PC: Vista/7/8/10, CPU 2 x 2 GHz, 2 GB RAM, GF 8800/ATI HD 4000

Call of Juarez: Gunslinger to najlepszy westernowy FPS stworzony przez Techland i zarazem jedna z najlepszych gier tego typu w ogóle. Powodów, by zwrócić uwagę na Gunslingera, jest cała lista. Podstawowy - to ponownie w pełni wyrażony Dziki Zachód końca XIX wieku. A nawet więcej - to wspaniały hołd złożony przez twórców z Techlandu westernowi legendarnemu w stylu Sergio Leone. Filmowość gry podkreśla przy tym unikatowa dynamika narracji i szerzej - fabuły. Unikatowej formie narracji towarzyszy także wyśmienita mechanika rozgrywki. Walczy się (do dyspozycji są rewolwery, strzelby, sztucery i parę broni miotanych) wyśmienicie, przy czym typowe zręcznościowe celowanie uzupełnione jest niemal role-playowym "zawężaniem się" celownika i spowalnianiem czasu, których skuteczność zależy także od poziomu rozwoju postaci. Punkty doświadczenia przyznawane są za styl (np. headshoty w ruchu i przez osłony), wydać je można na umiejętności w trzech specjalizacjach: posługującego się dwoma koltami rewolwerowca, preferującego walkę z oddali snajpera i dążącego do zwarć trapera. Do tego Gunslinger posiada w pełni wyrażony system furii, pozwalającej praktycznie zatrzymać czas. Wszystko to zaś w znakomitej, lekko komiksowej grafice i z rewelacyjnym, iście westernowym udźwiękowieniem. Dlatego też naprawdę chciałbym zagrać w Gunslingera 2, nawet jeśli miałoby się to odbyć kosztem opóźnienia Dying Lighta 2.

Uwaga, kod aktywujący grę w serwisie Steam nadrukowany jest fizycznie na płycie.

Anna: Extended Edition PL

Gatunek: przygodowa

Wersja PL: napisy

Ocena w CDA: 5+ (10/2012 - UWAGA: dotyczy pierwotnej wersji gry, my oferujemy wersję znacznie poprawioną)

Multi: brak

PC: Vista/7/8/10, CPU dwurdzeniowy, 2 GB RAM, GF 6600/ATI X1300

Horror psychologiczny w stylu Silent Hilla 2 i zarazem kolejny po The Vanishing of Ethan Carter dowód na to, że eksploracyjne przygodówki są w stanie jednocześnie opowiadać dobrą historię i przyzwoicie się prezentować. Anna to historia mężczyzny, który w niejasnych okolicznościach trafia do nawiedzonego tartaku i bada to miejsce, odkrywając mroczną historię tego miejsca... oraz własną. Gra oferuje przy tym trzy różne zakończenia, ale żadnego z nich nie sposób nazwać happy endem. Dla fanów przygodówek w konwencji horroru - pozycja obowiązkowa.

Uwaga, gra wydana została przez Kalypso i wymaga nie tylko konta Steam (kod aktywujący w nim grę nadrukowany jest fizycznie na płycie), ale także w serwisie Kalypso.

World Basketball Manager Tycoon PL

Gatunek: manager

Wersja PL: napisy

Ocena w CDA: brak

Multi: brak

PC: Vista/7/8/10, CPU dowolny, 512 MB RAM, GPU dowolny

World Basketball Manager Tycoon, w skrócie WBM Tycoon, łączy grę w zarządzanie w stylu Football Managera z warstwą ekonomiczną rozbudowy bazy sportowej, jak w SimCity. Tym razem, zgodnie z tytułem, kierujemy własnym zespołem koszykarskim (do wyboru ponad 1000 prawie licencjonowanych klubów 194 narodowości, od NBA po ligi afrykańskie), kupować, trenować i sprzedawać zawodników (w puli znajduje się ponad 12,5 tys. prawie poprawnych nazwisk) o charakterystykach złożonych z 51 cech - także psychologicznych. To wszystko stanowi solidną bazę pod drobiazgowego managera, w którym tylko od gracza zależy, która piątka znajdzie się na parkiecie i na jakiej pozycji zagra każdy z koszykarzy.

post-4-0-99096700-1442561693_thumb.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozumiem Mad Max jest grą numeru i dostanie otwieracz? To dlaczego nie dostał okładki? Szkoda... Z numeru głównie czekam na recenzje Maxa i Forzy, a w drugiej kolejności PESA. Szkoda, że Konami się pośpieszyło i w jednym numerze nie można skonfrontować opinii o FIFIE i PESIE, ale cóż, kogo ja oszukuje i tak kupiłbym dzieło Elektroników.

Z publicystyki najbardziej czekam na kolejną część o konsolach, im bliżej współczesności, tym dla mnie ciekawsza ta seria.

Do tego intryguje mnie ten poradnik o programowaniu - na ile można żółtodziobów, takich, jak ja, nauczyć jego podstaw?

Teraz zauważyłem: World Basketball Manager Tycoon oferuje "prawie" poprawne nazwy klubów i "prawie" poprawne nazwiska koszykarzy, czyli czekają nas kwiatki typu Chicago Balls albo Los Angeles Makers? To jest niestety rzecz, która od tych "prawie" udanych menedżerów mnie odrzuca.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprzęcie będzie niejako porównanie GeForce'a 750 i 950, czy może siódemka to błąd i będą po prostu dwie wersje nowszej karty? Trochę mnie dziwi recka siedemsetki tak późno, to chce się upewnić :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozumiem Mad Max jest grą numeru i dostanie otwieracz? To dlaczego nie dostał okładki?

Raz, ze nie mial zbyt dobrych grafik okladkowych, dwa ze mamy jedna z pierwszych recenzji WoT.

Z publicystyki najbardziej czekam na kolejną część o konsolach, im bliżej współczesności, tym dla mnie ciekawsza ta seria.

Prywatnie powiem, ze dla mnie odwrotnie - im dalsza przeszlosc tym lepiej mi sie te teksty pisalo, bo poznawalem wiele faktow, o ktorych wczesniej nie mialem pojecia (tzn. gdy przygotowywalem sie do pisania o kolejnej generacji). Z drugiej strony im mlodsze konsole tym wiecej o nich ciekawostek itd.

Teraz zauważyłem: World Basketball Manager Tycoon oferuje "prawie" poprawne nazwy klubów i "prawie" poprawne nazwiska koszykarzy, czyli czekają nas kwiatki typu Chicago Balls albo Los Angeles Makers? To jest niestety rzecz, która od tych "prawie" udanych menedżerów mnie odrzuca.

To mozna sobie bez problemu poprawic w dolaczonym edytorze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak wyglądał research do felietonu o Windows 10 i blokowaniu piratów - Allor naściągał torrentów dla dobra nauki? Skupiacie się tylko na piratach czy jest choćby najdrobniejsza wzmianka o blokowaniu DRM?

Raz, ze nie mial zbyt dobrych grafik okladkowych, dwa ze mamy jedna z pierwszych recenzji WoT.

Można wiedzieć, w jakiej formie gra była testowana? Bo generalnie to premiera pełnej wersji była wczoraj dopiero, a wcześniej dało się grać w coś z łatką beta. Pisane na podstawie bety i maila od twórców z listą bugów do wyeliminowania czy graliście w wersję z tą łatką co wczoraj wyszła?

Ta druga opcja [smg]

Prywatnie powiem, ze dla mnie odwrotnie - im dalsza przeszlosc tym lepiej mi sie te teksty pisalo, bo poznawalem wiele faktow, o ktorych wczesniej nie mialem pojecia (tzn. gdy przygotowywalem sie do pisania o kolejnej generacji). Z drugiej strony im mlodsze konsole tym wiecej o nich ciekawostek itd.

Ale akurat im nowsza generacja, tym mniej konsol, a te ramki zbiorcze na końcu to akurat przerażające są. Same teksty są bardzo fajne i pouczające, ale sorry - akurat te uzupełniacze są przyjemne jak żucie gipsowej figurki. Im dalej z generacją tym jest tego (na szczęście) mniej.

Ramki zbiorcze to efekt ograniczonego miejsca - bylbym w stanie o każdej konsoli napisać na minimum pol strony ale wtedy każdy odcinek mialby z 10 stron, a i tak jest to - sumarycznie - najobszerniejszy tekst jaki w ogole pojawil sie na lamach CDA.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra oferuje przy tym trzy różne zakończenia, ale żadnego z nich nie sposób nazwać happy endem
.

Super - nie ma to jak popsuć w zapowiedzi przyjemność grania poprzez walnięcie mega spoilera. Zaraz powiecie, że przeciez nic nie wspomnieliście o fabule: sam fakt, że powiedzieliście o fakcie, że żadne zakończenie nie jest happy endem. Tak się składa, że horrory to jeden z moich najlepszych typów gier, a grając w niemal każdy z góry liczę na .... happy end. W zasadzie sięgając po niemal każdy tytuł liczę na happy end, nawet w horrorach (a wiele takich jest) więc dziękuję bardzo za zepsucie zabawy, gdyż na prawdę byłem zainteresowany tym tytułem :/ Szkoda.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Publicystyka na wypasie co nie jest zaskoczeniem, zwłaszcza o konsolach mnie interesuje temat choć te starsze generacje bardziej mnie ciekawiły bo nie znałem wszystkich i nie miałem styczności :) z pełniaków znam tylko Call of Juarez i jest ograny jak i na PC i konsoli. Z recenzji to Mad Max i Until Dawn reszta sama pójdzie jak zawsze ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobije cie - Vader to ojciec Luke'a. I nie czytaj Nowego Testamentu, tez w sumie niekoniecznie sie konczy happye endem.

Anna jest jakby nowsza tongue_prosty.gif i ja np nie słyszałem wcześniej o tym tytule wink_prosty.gif W każdym razie takie podejście nie przystaje na redaktora szanowanego pisma ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie mam za sobą dział info, zainteresował mnie tekst o sprzedaży na poszczególne platformy. Najfajniejsze zestawienie ma Ubisoft, każda platforma ma pokazany dokładny udział procentowy. Na tak wysoki wynik PC 23% z pewnością ma znaczenie fakt, że Francuzi mają tak znane komputerowe marki, jak Anno, Settlers, czy też Hirołsów. Dziwi mnie tylko, dlaczego niektórzy razem zestawiają razem PS4 i Xbox One. Take Two to już całkiem po bandzie pojechało, bo ich wykaz jest bardzo ogólny.

W każdym razie ja uważam, że rynek pecetowy nie ma się czego wstydzić w stosunku do konsolowego. Co prawda nie ma w nich kilku interesujących tytułów (Destiny pewnie się doczekamy o czym świadczy fakt, że Bungie szuka ludzi z doświadczeniem w pracy z platformą PC, ponadto nie jest wykluczone konwersja Read Dead Redemption, ostatnio EA rozsyła ankiety poszczególnym graczom, gdyż chodzą słuchy, że próbuję stworzyć coś na kształt EA Acces znanego z XBO, wśród potencjalnych tytułów wymienia się RDR).

Ponadto warto zwrócić uwagę, że ostatnio nawet Japończycy zwrócili uwagę na tę platformę, czego przykładem niech będzie Shenmue, czy też JRPG-i. W dodatku bijatyki kojarzone dotąd z konsolami coraz częściej lądują na blaszakach w czym z pewnością pomogła dobra sprzedaż dziewiątej odsłony Mortal Kombat. Warto też zwrócić uwagę, że sprzedaż Wiedźmin 3 na konsolach to 70%, PC 30%, ale jeśli rozbić wynik obu konsol po połowie to przewaga konsol nad pecetami nie wydaję się taka oczywista.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Grach Wiecznie Żywych Papkin dowodzi, że Chrono Trigger jest najlepszym jRPG w historii.

Ktokolwiek w to wątpi w ogóle?

Anyway, dla samego tego tekstu jestem w stanie kupić ten numer, chętnie poznam zdanie Papkina i porównam z moim : >

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba przeczytałem już wszystko, co mnie interesiło w tym numerze i tak:

- fajnie, że dużo o Mario, chociaż akurat z tak wysoką oceną Super Mario Makera się nie zgadzam (ale może będą to rozwijać). I Spk zachęcił mnie mocno do sprawdzenia Super Mario Galaxy,

- dzięki Papkin, że przez ciebie muszę wydać ~150 zł na taką pewną grę, Już od jakiegoś czasu miałem zakładkę przypominająca mi, żebym wreszcie ją kupił i ta chwila nadeszła,

- znów Papkin - mocno ryłem przy zapowiedzi Kingdom Hearts III. Najlepiej udało się chyba odwzorowanie Smugglera i Crossa, :D

- nie bardzo kapuję, czy tekst o Kardashian to szydera czy w pewnym sensie obrona. Jak szydera z gwiazdeczek o niczym, to się zgadzam, a jak obrona, to nie wiem, czego tu bronić,

- kolejna dobra część o historii konsol. Nigdy nie miałem PS2, a teraz tak łatwo to wyrwać i ograć SMT: Lucifer's Call...

Ogólnie bardzo dobry numer, chociaż recenzje i większość zapowiedzi właściwie tylko przeleciałem wzrokiem. Ale sama publicystyka warta była tych 15 złotych czy tam ile. A, jeszcze seria o emulacji bardzo porządnie zrobiona!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje wnioski po przeczytaniu nowego CDA:

Mad Max spadł z mojej listy potrzeb, a wskoczył na nie PES. Recka Until Dawn potwierdziła moje mniemanie że ta gra to kolejny przykład na to jak nasz czas mogą marnować jutuberzy, bo gra jest po prostu słabo i daleko jej do najlepszych przedstawicieli gatunku. Krigore powinien dostać szlaban na czołgi jeśli nie zauważył jak dobrą grą jest WoWS, zresztą do oceny i minirecenzji mogliście też poprosić Allora który mógłby wyrazić naprawde ciekawą opinie na temat gry jako fan gier Wargamingu.

W publicystyce muszę pochwalić Crossa za tekst o memach bo jest na świetnym poziomie i zapytać czy tylko dla mnie facet grający w gre z Kim Kardiashan w tytule jest osobą dziwną. Wreszcie zajmujecie się Pirates! ale ja się pytam kiedy SMG da dyche Wiedźminowi. Teksty o PS2 są po prostu super i naprawde dziwne że jako fan konsol sony nigdy nie słyszałem o Way of the Samurai. NL na standardowo wysokim poziomie.

W dziale sprzętowym najbardziej zaciekawiły mnie teksty o GTX 950 i Lenovo Y50-70.

AR to po prostu przykład na to jak wiele pensji Smuggler musi zostawiać u terapeuty/psychiatry bo listy Pare pytań i Ludzie majle piszą nawet dla czytającego są katorgą psychiczną.

Z pełniaków jak dotychczas odpaliłem tylko Call of Juarez i naprawde jestem zachwycony.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, jeszcze nie przeczytałem całego numeru, w końcu nie spieszy mi się, lubię się delektować przez cały miesiąc :-) Pomyślałem, że dam wam feedback co do nowego systemu kodów... otóż .. bardzo dobry pomysł ! Intuicyjny interfejs, jedno miejsce, gdzie mam swoje kody, w każdej chwili mogę zajrzeć, wysłać na e-mail i wydrukaować sobie nalepkę z kodem, czy co mi tam strzeli do głowy;

Trzymam kciuki za waszą obietnicę nagradzania stałych czytelników, nie tylko prenumeratorów. Redakcja ma dobre pomysły na pełniaki - nie zawsze mi przypasi, ale zawsze coś sobie znajdę. Cieszę się, że patrzycie szerzej. Bywają kody zniżkowe do sklepów, raz był system MMORPG, cieszą paragrafówki;

Jestem z Wami od czasu gdy jako pełniak było Total Annihilation (2000r.), to zobowiązuje :-) i mnie i Was, na dowód mogę przesłać sakny okładek :-), aha i pozdrówcie 9kier lubię jej artykuły'; pozdrawiam Bohun

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...