Skocz do zawartości
Nastruid

Czy warto zainwestować w konsole przenośną?

Polecane posty

Chce na początku zaznaczyć, że jestem kompletnie zielony na temat gier na konsolach przenośnych jak Ps Vita czy 3DS, także nie gram na komórce.

Ostatnio przeglądałem parę gier na konsole przenośne które mnie zainteresowały jak Persona, Pokemony, SMT. Nigdy nie grałem w taki rodzaj gier jak jRPG i trochę boję się wydawać kasę na konsole przenośne, żebym się nie przejechał. Z drugiej strony wiele się mówi, że gry na komórki się rozwijają ale jak patrze na nie to, że tak się wyrażę jakieś pierdółki. W każdym razie na urządzenia mobilne wychodzą jakieś starsze jRPG. Stąd moje pytanie co lepiej wybrać konsole przenośną czy zainwestować w lepszą kome (wiadomo nowa koma zawsze się przyda). Gdzieś czytałem, że w Japonii urządzenia mobilne wyparły konsole przenośne więc może na nie pojawią się jakieś tytuły warte zagrania. I tak w ogóle czy na konsole przenośne pojawiają się ciągle jakieś nowe tytuły warte uwagi?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3DS sprzedał się w ponad 50 mln egzemplarzy, także rynek handheldów taki martwy jeszcze nie jest. Fakt, że gry do tanich nie należą, ale w większości przypadków są warte swojej ceny. Jeżeli zamierzasz ograć gry, które wymieniłeś to tylko każda z nich wyjmie Tobie od kilkunastu do kilkudziesięciu godzin z życiorysu ;)

Osobiście nie trawię grania na telefonie ze względu na brak przycisków i zasłanianie sobie ekranu podczas sterowania, więc myślę, że to też może zostać uznane jako argument przeciwko używania komórki jako sprzętu do grania.

A co do nowych gier - przeczytaj podsumowanie Nintendo Direct z ubiegłego tygodnia, powinieneś bezproblemowo znaleźć coś dla siebie spośród nadchodzących tytułów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach