Jump to content
MrPacz

Rozwiązany: Komputer Gamingowy do 3500zł

Recommended Posts

Witam szanownych użytkowników skorych do pomocy! Z góry uprzedzam że jestem niedzielnym gościem od sprzętu, a moje kwalifikacje zatrzymały się na 8800GT i na Intelu e4600 biggrin_prosty.gif Więc proszę o nie unoszenie głosu na mnie za mocno. Otóż ostatnio zacząłem odkładać sobie małą sumkę (dokładnie 3500zł jestem gotów przeznaczyć na sam hardware), gdyż fallout 4 jest w drodze i po prostu bym sobie nie wybaczył, jeśli bym nie mógł w niego zagrać (nie mówię tu o 800x600 i low detalach). Chcę złożyć typowy komputer gamingowy, który wytrzyma parę lat (Jeśli to w ogóle jeszcze w tych czasach możliwe) . Oczywiście moim aktualnych marzeniem jest zdobyć komputer, który uruchomi wiedźmina 3 na ultra w stabilnych 40kl/s biggrin_prosty.gif czy też swoją drogą GTA V w podobnych ustawieniach.

Jestem miłośnikiem fotografii rodzinnych, gdzie posiadam jakoś co najmniej 50GB samych plików zdjęciowych, dlatego postawiłem na szybki dysk z rodu SSD.

Zauważyłem też że AMD kosztują mniej (czyżby Intel żąda pieniążków za markę?)(Swoją drogą jeśli któś mógłby mi wytłumaczyć czemu tak się dzieje to z chęcią go wysłucham), a wydajnościowo stoją na podobnym poziomie, stąd mój wzrok poszedł bardziej w tym kierunku.

Trzecia sprawa jest ram, postawiłem na DDR3 1866Mhz, znalazłem na stronie sklepu że płyta główna (jeśli dobrze odczytuję informację ["DDR3-1866 (PC3-15000) DDR3 2133 O.C."] ), którą też wybrałem potrafi je obsłużyć w 2133Mhz? Tu kieruję pytanie do Was smile_prosty.gif Drugie pytanie odnoście ramu brzmi "Co oznaczają skróty CL9, CL10 w specyfikacjach ramu? Z czym i jak to się je?"

Proszę Was o sprawdzenie kompatybilności poniższego zestawu oraz w miare możliwości jego wydajności. Jestem również otwarty na propozycję zmian w danym zestawie. smile_prosty.gif

Ps. O Obudowę, nagrywarkę i dodatkowe chłodzenie proszę się nie martwić smile_prosty.gif

Pozdrawiam

Plyta glowna : "Asus M5A97 R2.0"