Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Elano

Tablet do 500 zł

Polecane posty

Witam, szukam tabletu do kwoty około 500 zł. Ma służyć do raczej standardowych rzeczy - przeglądania internetu, napisania czegoś, wysłania obrazka itp. Nie znam się za bardzo na tym, jak to jest z internetem innym niż Wi-Fi w takich urządzeniach - trzeba mieć pewnie modem 3G. Są w ogóle jakieś tablety godne polecenia właśnie z modemem i do 500 zł, czy lepiej takie urządzenie dokupić potem oddzielnie? Dobrze byłoby też mieć stosunkowo długie działanie na baterii.

Jeśli wymarzyłem sobie za wiele cudów za taką kwotę, to sprowadźcie mnie na ziemię. tongue_prosty.gif Najważniejsze jest długie działanie na baterii.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W grę wchodzi tylko Android czy sprzęt z Windowsem też? Owszem, można znaleźć tablety z wbudowanym modemem 3G np. GoClever Insignia 800M, ale zawsze jest to kosztem pozostałych podzespołów (w porównaniu do modeli bez 3g). Zewnętrzny modem można podłączyć, jeśli sprzęt obsługuje USB OTG (ale też Android jest kapryśny i nie z każdym modemem może współpracować). Na jaki też czas działania liczysz? Wspomniany GoClever zapewnia jakieś 5h godzin pracy pod obciążeniem wink_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.ceneo.pl/30277818?utm_source=tabletmaniak&utm_medium=xml#pid=525

Ten Lenovo to chyba najlepsze co możesz wyrwać w tym budżecie - według testów wytrzymuje do około 7h pracy na 3G. Wszystko niestety kosztem specyfikacji, ale coś za coś.