rec Napisano Czerwiec 19, 2015 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2015 Siemanko!Mój problem polega na wolno ładująch się/znikających teksturach w GTA V. Problem pojawia się niezależnie od trybu gry - czy to SP, czy MP. Ustawieniami graficznymi oczywiście się bawiłem, zmieniałem na najniższe, średnie, wysokie, najwyższe. W panelu Nvidii też kombinowałem, to na wydajność, to na jakość. Ciągle jest tak samo. Jeśli ma to jakieś znaczenie używam systemu Windows 8.1 64 bit. Dodam, że gry takie jak np. The Forest (ultra) czy Dying Light (średnio-wysokie) chodzą ok.Na tym filmiku widać problem: Mój sprzęt:Intel Core2 Quad Q8200 (2.33 GHz),Karta graficzna Gigabyte GTX560 Ti 1GB GDDR5 256b,RAM 6gb DDR2 | 2x GEIL 1gb / 2x KINGSTON 2gb,Zasilacz Antec VP 550 (550W),Płyta główna Gigabyte EP45-DS3RDodam, że z wcześniejszą kartą graficzną GTX 460 wszystko było ok! Dopiero po zmianie na tę kartę ujrzałem problem ze znikającymi teksturami - co dokładnie widać na filmiku. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietras9 Napisano Lipiec 10, 2015 Zgłoś Share Napisano Lipiec 10, 2015 Sprawdzałeś sterowniki karty graficznej ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pewker Napisano Lipiec 10, 2015 Zgłoś Share Napisano Lipiec 10, 2015 Nie wydaje mi się że to problem karty graficznej. Raczej wolny procesor nie nadąża z przetwarzaniem danych i karta nie otrzymuje ich dostatecznie szybko, coś w tym stylu. Zmieniłeś kartę, procesor odstaje jeszcze bardziej.Możesz spróbować po uruchomieniu gry ją zminimalizować i przez ctrl+alt+del wejść w menadżer zadań, znaleźć proces GTA, kliknąć prawym - przejdź do szczegółów - prawym na gta.exe i ustaw priorytet na wysoki. Przy starym, czterordzeniowym athlonie mi to pomogło przy takim samym problemie.Niedawno zmieniłem procesor na używanego Xeona, odpowiednika i5 z drugiej generacji. Znowu procesor nie najnowszy, ale różnica w wydajności między nim a poprzednim Athlonem jest ogromna na korzyść Xeona.Karta graficzna bez zmian, to co w sygnaturze. Efekt? Brak zabawy z priorytetami, detale tekstur zwiększone na WYSOKIE (limit pamięci karty graficznej przekroczony nieco ponad dwukrotnie !), FPS ok 40-45 i absolutny brak problemu z niedoczytywaniem tekstur.Wniosek? Wbrew pozorom- nie doczytujące się tekstury w GTA V to w większości przypadków wina procesora, a nie karty graficznej. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zpox Napisano Lipiec 11, 2015 Zgłoś Share Napisano Lipiec 11, 2015 co do ustawień priorytetu- nie musisz za każdym razem zmieniać priorytetu w menadżerze zadań, wystarczy że w folderze gry (tam gdzie jest plik exe) stworzysz plik w notatniku, wpisz start /high [nazwa pliku .exe] i zapisz jako plik z rozszrzeniem .bat . stwórz sobie skrót do tego pliku np. na pulpicie (żebyś za każdym razem nie musiał wchodzić w folder gry)możesz tak robić z każdym programem i grą, ja osobiście używałem to w innych grach, ale tu też powinno działać. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pewker Napisano Lipiec 11, 2015 Zgłoś Share Napisano Lipiec 11, 2015 Nie wiem czy to zależy od systemu, czy ja coś źle robiłem ale jak sprawdzałem taki sposób to nie działał. Po uruchomieniu gry w menadżerze zadań priorytet dalej był "normalny". Ale spróbować jak najbardziej można. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fivtyen Napisano Lipiec 11, 2015 Zgłoś Share Napisano Lipiec 11, 2015 Na Windows 7 powinno działać w poniższy sposób - przykład dla Notatnika:cmd.exe /c start "" /high "c:/Windows/system32/notepad.exe" Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...