Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Kunicki

Monitor LCD FULL HD pod PS4

Polecane posty

Witam wszystkich użytkowników forum - to słowem wstępu. Czytałem również wcześniejsze tematy o tym "zabarwieniu", jednak trochę czasu minęło i część monitorów mogła obniżyć swoją wartość, co być może poskutkuje lepszym zakupem, niż by to miało miejsce kilka miesięcy temu.

Zacznę od tego, że w kwestii monitorów jestem absolutnym laikiem, to też zwracam się z prośbą do Was, abyście mi pomogli, rzucili konkretnymi modelami monitorów, które będą spełniały następujące kryteria:

- wyświetlanie obrazu w rozdzielczości 1920x1080

- wejście HDMI

- od 22-26 cali

- opcjonalnie głośniki, CHYBA że istnieje opcja podłączenia słuchawek pod konsolę PS4

- stosunek jakości obrazu jak najwyższy do ceny maksymalnej, która w moim przypadku wynosi 400-450 zł

Jeśli ktoś by miał dodatkowo czas i ochotę to chętnie bym przeczytał na co mam zwracać uwagę generalnie przy wyborze takiego monitora.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opcjonalnie głośniki, CHYBA że istnieje opcja podłączenia słuchawek pod konsolę PS4

Można używać przejściówek, konwerterów i innych urządzeń, ale monitory z HDMI mają bardzo często gniazdo minijack, do którego można wpiąć słuchawki. Najprostsze rozwiązanie, a jeśli masz porządne słuchawki zagrają dużo lepiej niż te bzyczki wbudowane w monitory.

chętnie bym przeczytał na co mam zwracać uwagę generalnie przy wyborze takiego monitora.

Głównym kryterium jest czas reakcji, dobrze też żeby miał matrycę IPS. Można się też pokusić o jakieś bajery do synchronizacji, ale w tej kwocie się czegoś takiego nie znajdzie.

Za te pieniądze można rozważyć AOC i2353FH, Acer K222HQL i LG 22EA53V.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AOC i2353FH - wydaję się lepszy niż LG 22EA53V, jeśli chodzi o parametry, a i cenowo jest "atrakcyjniejszy".