Skocz do zawartości
Gość kabura

Need for Speed (seria)

Polecane posty

W Carbonie? Serious? W Undeground 2 postawiono na bogaty tuning zewnętrzny i wewnętrzny. Zmiana przednich zderzaków i tylnych, progi, spoilery, zmiana masek z wlotami na chłodzenie, efektowne wloty na przedniej części dachu, zmiana lusterek, a tym samym oddzielne malowanie, zmiana i malowanie felg, do tego oczywiście zmiana lakieru poszczególnych części, naklejki i innej maści tribale, tuning przednich i tylnych świateł, dodanie różnego koloru jarzeniówek, o szybach nie wspomnę, np. w Hummerze można było tak do wyglądu dodać głośniki/subbwoofer'y. A jeszcze dochodzi wymiany części, jak skrzynia biegów, obniżenie zwieszenia itd. Można tu wymieniać i wymieniać. Moim zdaniem Underground 2 jest przykładem szaleństwa tuningu, a nie Carbon w którym doszedł "tylko" Autoscuplt, a zrezygnowano już z innych pomysłów z U2. Myślę, że jeszcze dostaniemy okazję poszaleć w nielegalnych pościgach rodem z Fast & Furious, robić efektowne drifty, uciekać policji, grzebać w aucie jak w U2 itd.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę przejechać wyścig wytrzymałościowy na Spa, ale przez te powolne reagowanie kontrolera nie potrafię się utrzymać na prostej drodze. A przy 350km/h wolę mieć pełną kontrolę nad pędżącą furą niż na 2 kółka przed końcem się rozbić jak 1h temu. :P Z tego co mi google pokazało to wyszedł tylko jeden patch. Sprawdzę, ale dopiero jak dostanę nowy limit transferu :/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaje to naprawione przez któryś patch. Choć momentami takie opóźnienie w reakcji pomaga przy jeździe szybszymi samochodami, przynajmniej mi się tak jeździło lepiej, pewniej i szybciej.

W którym patchu? Po premierze był patch, który rzekomo to poprawiał, a jakoś nie słyszałem, żeby mieli jeszcze supportować Shifta 2...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Matiozo92

W Shifta 2 grałem dawno temu i nie pamiętałem ile wyszło łatek. Kolega wyżej sprawdził jednak, że chodzi o ten pierwszy i jedyny patch, który poprawia wspomniane opóźnienie reakcji.

@Chrupek753

Znam ten problem (kraksy w końcowych momentach wyścigów...) i potrafi to być mocno irytujące. Choć oba Shifty dostarczyły mi mnóstwo radości, to preferuję jednak ścigałki z nieco bardziej arcade'owym modelem jazdy, choć ciągle w miarę wymagającym. Do Shiftów bardziej od pada preferowałbym jednak jakąś kierownicę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shift 2 z kierownicą z force feedbackiem daje niesamowicie wiele radochy. Przejechanie z optymalną prędkością Nurburgring w Zondzie potrafi wykończyć psychicznie i fizycznie.

Mimo, że minęło już parę lat od premiery często chętnie ją odpalam, dla mnie stoi na podium NFS-ów razem z Hot Pursuit i Porsche.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shift 2 z kierownicą z force feedbackiem daje niesamowicie wiele radochy.

A ja właśnie mam problem z wyłączeniem FFB na Logitechu G25, po prostu wolę grać bez niego, a za każdym razem gdy ustawię siłę FFB na 0%, czy to w grze, czy w Profilerze, on wciąż działa. Ale nie mniej jednak, granie na kierownicy dodaje sporo emocji, tak jak wspomniałeś, i gra się bardzo przyjemnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest chyba jakiś żart. Od 2h próbuje przejechać ten wyścig, pierwszy raz rozwaliłem się na prostej jak dublowałem 5 kółek przed końcem, ale teraz to myślałem, że... nie będę rzucał niecenzuralnymi słowami :) Co ja robię źle, że w połowie 19 okrążenia pojawiło się "Spaliłeś silnik", no bez jaj, ale to lekkie przegięcie klnie.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dokładniej - symuluje zachowanie kierownicy podczas jazdy. Każdy wybój, każdy zakręt, waga auta, prędkość ma wpływ na to jak zachowuje się kierownica. Zwykłe, badziewne kierały tylko drgają jak wyjedziesz na pobocze. Jazda z FF to ciągła walka z kierownicą o utrzymanie właściwego toru jazdy. A wszystko za sprawą wbudowanych silniczków które potrafią "majtać" kierownica w jedną i drugą stronę. No!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż ja mogę powiedzieć. Zagrałem, pojeździłem i mogę stwierdzić, że trzyma poziom. Poziom żenady oczywiście, który został osiągnięty wraz z nowym Most Wantedem. Widzę małą iskierkę nadziei, ale to nadal ten sam schemat - słabiutki model jazdy, chęć powrotu do korzeni serii poprzez dodanie policji (kariera policjantami jest dziwaczna, okrojona w stosunku do tej prawdziwej, w której uciekamy). Fabularnie coś drgnęło, ale teraz to bardziej chęć zrobienia z serii filmu (już jeden prawdziwy jest w trakcie kręcenia, aż się boję co to będzie za kaszalot). Ponadto optymalizacja leży i kwiczy - grałem na sprzęcie, który spełniał wymagania zalecane, ale gra szarpała w wielu momentach. To znaczy zwalniała, bo panowie tak sprytnie sobie zaplanowali, że klatki na sekundę równają się szybkości gry. Więcej niż 30 nie osiągniesz, ale jeśli spadną do np. 15, to w teorii jedziesz 2 razy wolniejszym autem.

Szkoda, że Rivals wyszedł tak późno, może zdążyłbym jeszcze zapalić znicza na grobie tej serii przy okazji święta zmarłych.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę się tylko podpisać pod postem PLDana. Tu nie trzeba recenzji. Wystarczy tylko zacytować dwa znane zdania NrGeeka i Bananowego Janka, które wypowiadają w filmikach z crapami w rolach głównych.

I tyle w zupełności wystarczy. Kolejny gwóźdź do trumny NFS. Po raz kolejny lepiej jest odpalić HP z 2010 roku.

Edytowano przez piotrekpk19
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serię NFS pamiętam od jej powstania.. co dziwne.. w pamięć zapadło mi tylko kilka tytułów...

- część I - oczywiście.. początek serii... te filmiki... miód :)

- część II- pamiętam raczej ze względu na świetny split screen.. chyba w tej części był samochód o zabójczej przyczepności i brał każdy zakręt przy super prędkości

- część III - klasa sama w sobie...

potem już jak przez mgłę.. pamiętam NFS: High Stakes, Hot Pursuit 2.. potem przełomowy Underground 1 i 2... no i w sumie od tego momentu jakoś tak już było coraz gorzej.. Jedynie Most Wanted z 2005 jeszcze mi się w miarę podobał.. a potem to już niestety jakoś zainteresowanie spadło. Od tamtego momentu powstało jeszcze sporo części.. jakieś carbony, shifty, undercovery.. ale żebym tak miał skojarzyć który to który to już nieszczególnie :)

Czytając opinie o Rivals to wydahe mi się, że poprzestanę jedynie na obejrzeniu kilku gameplayów i powiem jakże oklepane zdanie - kiedyś to były lepsze gry :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż ja mogę powiedzieć. Zagrałem, pojeździłem i mogę stwierdzić, że trzyma poziom. Poziom żenady oczywiście, który został osiągnięty wraz z nowym Most Wantedem. Widzę małą iskierkę nadziei, ale to nadal ten sam schemat - słabiutki model jazdy, chęć powrotu do korzeni serii poprzez dodanie policji (kariera policjantami jest dziwaczna, okrojona w stosunku do tej prawdziwej, w której uciekamy). Fabularnie coś drgnęło, ale teraz to bardziej chęć zrobienia z serii filmu (już jeden prawdziwy jest w trakcie kręcenia, aż się boję co to będzie za kaszalot). Ponadto optymalizacja leży i kwiczy - grałem na sprzęcie, który spełniał wymagania zalecane, ale gra szarpała w wielu momentach. To znaczy zwalniała, bo panowie tak sprytnie sobie zaplanowali, że klatki na sekundę równają się szybkości gry. Więcej niż 30 nie osiągniesz, ale jeśli spadną do np. 15, to w teorii jedziesz 2 razy wolniejszym autem.

Szkoda, że Rivals wyszedł tak późno, może zdążyłbym jeszcze zapalić znicza na grobie tej serii przy okazji święta zmarłych.

Zgadzam się, tylko moim zdaniem ten słabiutki poziom został osiągnięty nieco wcześniej niż przy nowym MW, ostatnią dobrą grą z serii NFS moim zdaniem był stary MW.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie zacząłem grać w NSF Rivals, i powiem szczerze że gra potrawi niemiło przycinać. Ogólnie da się grać, ale co chwile gra zwalnia, potem się ogarnia, i znowu zwalnia itp. Gram z wyłączonym multi.

Mam laptopa MSI GE620DX, czyli:

Geforce GT 555M 2 GB

Intel Core i5-2430M 2,4 GHz 2,4 GHz

8 GB RAM

Nie wiem, czy to wina mojego kompa, czy to taki słaby port? Możecie coś powiedzieć na ten temat?

Dodam, że zmniejszenie detali z wysokich na niskie niewiele pomaga (gra tnie się prawie tak samo).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra ma ograniczenie do 30 FPS, więc możesz mieć nawet najmocniejszy sprzęt jaki jest, a gra i tak będzie działać nie więcej niż te 30 FPS. Mam nadzieję, że wkrótce wyjdzie patch poprawiający szybkość gry (tak było przynajmniej przy ostatnim NFS). Na razie mam pewnie dylematy i nie wiem, czy dać kolejną szansę i zagrać w nowego speed'a, czy nie. Po poczytaniu kilku recek i obejrzeniu gameplay'ów Rivals przypomina mi połączenie Hot Pursuit z 3 groszami z The Run'a. Podobno to najlepszy NFS od czasu HP 2010, choć zdanie mam podzielone i bardziej widzi mi się gorący pościg.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...