Maniutek7 Napisano Lipiec 29, 2013 Zgłoś Share Napisano Lipiec 29, 2013 Pad do Shiftow daje rade?(o klawiature nawet nie pytam :O)I czy w ogole sa warte uwagi? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiozo92 Napisano Lipiec 29, 2013 Zgłoś Share Napisano Lipiec 29, 2013 @up Jeśli nie możesz sobie pozwolić na kierownicę, to tak, pady dają radę, zwłaszcza te lepsze. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shmehr Napisano Lipiec 30, 2013 Zgłoś Share Napisano Lipiec 30, 2013 Będzie okazja pograć w NfS na PS3 za darmo dzięki CDA Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ewerquest Napisano Sierpień 17, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 17, 2013 Ja dalej liczę, że powróci stary dobry tuning który ostatni był z tego co pamiętam w świetnym Carbonie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gutek90 Napisano Sierpień 18, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 18, 2013 W Carbonie? Serious? W Undeground 2 postawiono na bogaty tuning zewnętrzny i wewnętrzny. Zmiana przednich zderzaków i tylnych, progi, spoilery, zmiana masek z wlotami na chłodzenie, efektowne wloty na przedniej części dachu, zmiana lusterek, a tym samym oddzielne malowanie, zmiana i malowanie felg, do tego oczywiście zmiana lakieru poszczególnych części, naklejki i innej maści tribale, tuning przednich i tylnych świateł, dodanie różnego koloru jarzeniówek, o szybach nie wspomnę, np. w Hummerze można było tak do wyglądu dodać głośniki/subbwoofer'y. A jeszcze dochodzi wymiany części, jak skrzynia biegów, obniżenie zwieszenia itd. Można tu wymieniać i wymieniać. Moim zdaniem Underground 2 jest przykładem szaleństwa tuningu, a nie Carbon w którym doszedł "tylko" Autoscuplt, a zrezygnowano już z innych pomysłów z U2. Myślę, że jeszcze dostaniemy okazję poszaleć w nielegalnych pościgach rodem z Fast & Furious, robić efektowne drifty, uciekać policji, grzebać w aucie jak w U2 itd. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ewerquest Napisano Sierpień 18, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 18, 2013 Chodziło mi o to, że mam nadzieję na przynajmniej taki tuning jaki był w Carbonie. Gdyby okazało się, że jest taki jak w Underground 2 to był bym wniebowzięty. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chrupek753 Napisano Sierpień 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2013 Wie ktoś może jak skonfigurować pada do Shift 2 Unleashed ? Za nic nie mogę ustawić pada tak, żeby reagował od razu tylko jak dam analoga w lewa to po 0.3-0.5s samochód zaczyna skręcać. Pad od Xboxa 360 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daedroth Napisano Sierpień 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2013 Zostaje to naprawione przez któryś patch. Choć momentami takie opóźnienie w reakcji pomaga przy jeździe szybszymi samochodami, przynajmniej mi się tak jeździło lepiej, pewniej i szybciej. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chrupek753 Napisano Sierpień 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2013 Chcę przejechać wyścig wytrzymałościowy na Spa, ale przez te powolne reagowanie kontrolera nie potrafię się utrzymać na prostej drodze. A przy 350km/h wolę mieć pełną kontrolę nad pędżącą furą niż na 2 kółka przed końcem się rozbić jak 1h temu. Z tego co mi google pokazało to wyszedł tylko jeden patch. Sprawdzę, ale dopiero jak dostanę nowy limit transferu Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiozo92 Napisano Sierpień 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2013 Zostaje to naprawione przez któryś patch. Choć momentami takie opóźnienie w reakcji pomaga przy jeździe szybszymi samochodami, przynajmniej mi się tak jeździło lepiej, pewniej i szybciej.W którym patchu? Po premierze był patch, który rzekomo to poprawiał, a jakoś nie słyszałem, żeby mieli jeszcze supportować Shifta 2... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daedroth Napisano Sierpień 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2013 @Matiozo92W Shifta 2 grałem dawno temu i nie pamiętałem ile wyszło łatek. Kolega wyżej sprawdził jednak, że chodzi o ten pierwszy i jedyny patch, który poprawia wspomniane opóźnienie reakcji. @Chrupek753Znam ten problem (kraksy w końcowych momentach wyścigów...) i potrafi to być mocno irytujące. Choć oba Shifty dostarczyły mi mnóstwo radości, to preferuję jednak ścigałki z nieco bardziej arcade'owym modelem jazdy, choć ciągle w miarę wymagającym. Do Shiftów bardziej od pada preferowałbym jednak jakąś kierownicę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TommyTheTiger Napisano Sierpień 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2013 Shift 2 z kierownicą z force feedbackiem daje niesamowicie wiele radochy. Przejechanie z optymalną prędkością Nurburgring w Zondzie potrafi wykończyć psychicznie i fizycznie.Mimo, że minęło już parę lat od premiery często chętnie ją odpalam, dla mnie stoi na podium NFS-ów razem z Hot Pursuit i Porsche. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiozo92 Napisano Sierpień 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2013 Shift 2 z kierownicą z force feedbackiem daje niesamowicie wiele radochy. A ja właśnie mam problem z wyłączeniem FFB na Logitechu G25, po prostu wolę grać bez niego, a za każdym razem gdy ustawię siłę FFB na 0%, czy to w grze, czy w Profilerze, on wciąż działa. Ale nie mniej jednak, granie na kierownicy dodaje sporo emocji, tak jak wspomniałeś, i gra się bardzo przyjemnie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chrupek753 Napisano Sierpień 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2013 To jest chyba jakiś żart. Od 2h próbuje przejechać ten wyścig, pierwszy raz rozwaliłem się na prostej jak dublowałem 5 kółek przed końcem, ale teraz to myślałem, że... nie będę rzucał niecenzuralnymi słowami Co ja robię źle, że w połowie 19 okrążenia pojawiło się "Spaliłeś silnik", no bez jaj, ale to lekkie przegięcie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniutek7 Napisano Sierpień 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2013 Tak wgle o co chodzi z Force Feedback? Sam mam kierownice(dostalem za darmo bo znajomy chcial wyrzucic na smieci,dziala wiec nie narzekam ) i jezdzi sie miodnie,fajnie jakby jezdzilo sie jeszcze miodniej Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chrupek753 Napisano Sierpień 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2013 Force Feedback ma za zadanie symulowanie zachowania pojazdu (kierownicy) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TommyTheTiger Napisano Sierpień 24, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2013 A dokładniej - symuluje zachowanie kierownicy podczas jazdy. Każdy wybój, każdy zakręt, waga auta, prędkość ma wpływ na to jak zachowuje się kierownica. Zwykłe, badziewne kierały tylko drgają jak wyjedziesz na pobocze. Jazda z FF to ciągła walka z kierownicą o utrzymanie właściwego toru jazdy. A wszystko za sprawą wbudowanych silniczków które potrafią "majtać" kierownica w jedną i drugą stronę. No! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glockens Napisano Listopad 21, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 21, 2013 Grał ktoś z Was w NFS Rivals? Zastanawiam się nad wyczekiwaniem na promocje, ale chciałbym najpierw poznać Wasze opinie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLDan Napisano Listopad 21, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 21, 2013 Cóż ja mogę powiedzieć. Zagrałem, pojeździłem i mogę stwierdzić, że trzyma poziom. Poziom żenady oczywiście, który został osiągnięty wraz z nowym Most Wantedem. Widzę małą iskierkę nadziei, ale to nadal ten sam schemat - słabiutki model jazdy, chęć powrotu do korzeni serii poprzez dodanie policji (kariera policjantami jest dziwaczna, okrojona w stosunku do tej prawdziwej, w której uciekamy). Fabularnie coś drgnęło, ale teraz to bardziej chęć zrobienia z serii filmu (już jeden prawdziwy jest w trakcie kręcenia, aż się boję co to będzie za kaszalot). Ponadto optymalizacja leży i kwiczy - grałem na sprzęcie, który spełniał wymagania zalecane, ale gra szarpała w wielu momentach. To znaczy zwalniała, bo panowie tak sprytnie sobie zaplanowali, że klatki na sekundę równają się szybkości gry. Więcej niż 30 nie osiągniesz, ale jeśli spadną do np. 15, to w teorii jedziesz 2 razy wolniejszym autem. Szkoda, że Rivals wyszedł tak późno, może zdążyłbym jeszcze zapalić znicza na grobie tej serii przy okazji święta zmarłych. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekpk19 Napisano Listopad 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2013 (edytowany) Mogę się tylko podpisać pod postem PLDana. Tu nie trzeba recenzji. Wystarczy tylko zacytować dwa znane zdania NrGeeka i Bananowego Janka, które wypowiadają w filmikach z crapami w rolach głównych.I tyle w zupełności wystarczy. Kolejny gwóźdź do trumny NFS. Po raz kolejny lepiej jest odpalić HP z 2010 roku. Edytowano Listopad 26, 2013 przez piotrekpk19 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdeKK Napisano Listopad 27, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 27, 2013 Serię NFS pamiętam od jej powstania.. co dziwne.. w pamięć zapadło mi tylko kilka tytułów...- część I - oczywiście.. początek serii... te filmiki... miód - część II- pamiętam raczej ze względu na świetny split screen.. chyba w tej części był samochód o zabójczej przyczepności i brał każdy zakręt przy super prędkości- część III - klasa sama w sobie...potem już jak przez mgłę.. pamiętam NFS: High Stakes, Hot Pursuit 2.. potem przełomowy Underground 1 i 2... no i w sumie od tego momentu jakoś tak już było coraz gorzej.. Jedynie Most Wanted z 2005 jeszcze mi się w miarę podobał.. a potem to już niestety jakoś zainteresowanie spadło. Od tamtego momentu powstało jeszcze sporo części.. jakieś carbony, shifty, undercovery.. ale żebym tak miał skojarzyć który to który to już nieszczególnie Czytając opinie o Rivals to wydahe mi się, że poprzestanę jedynie na obejrzeniu kilku gameplayów i powiem jakże oklepane zdanie - kiedyś to były lepsze gry Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spokojny1 Napisano Styczeń 1, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2014 Cóż ja mogę powiedzieć. Zagrałem, pojeździłem i mogę stwierdzić, że trzyma poziom. Poziom żenady oczywiście, który został osiągnięty wraz z nowym Most Wantedem. Widzę małą iskierkę nadziei, ale to nadal ten sam schemat - słabiutki model jazdy, chęć powrotu do korzeni serii poprzez dodanie policji (kariera policjantami jest dziwaczna, okrojona w stosunku do tej prawdziwej, w której uciekamy). Fabularnie coś drgnęło, ale teraz to bardziej chęć zrobienia z serii filmu (już jeden prawdziwy jest w trakcie kręcenia, aż się boję co to będzie za kaszalot). Ponadto optymalizacja leży i kwiczy - grałem na sprzęcie, który spełniał wymagania zalecane, ale gra szarpała w wielu momentach. To znaczy zwalniała, bo panowie tak sprytnie sobie zaplanowali, że klatki na sekundę równają się szybkości gry. Więcej niż 30 nie osiągniesz, ale jeśli spadną do np. 15, to w teorii jedziesz 2 razy wolniejszym autem.Szkoda, że Rivals wyszedł tak późno, może zdążyłbym jeszcze zapalić znicza na grobie tej serii przy okazji święta zmarłych.Zgadzam się, tylko moim zdaniem ten słabiutki poziom został osiągnięty nieco wcześniej niż przy nowym MW, ostatnią dobrą grą z serii NFS moim zdaniem był stary MW. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sector Napisano Styczeń 1, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2014 ... Reasumując - seria z każdą kolejną częścią coraz bardziej stacza się na dół, od czasów Most Wanted 2013 oczywiście. Teraz seria jest cieniem tego co miała do zaoferowania dawniej. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Writer Napisano Styczeń 1, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2014 Ja właśnie zacząłem grać w NSF Rivals, i powiem szczerze że gra potrawi niemiło przycinać. Ogólnie da się grać, ale co chwile gra zwalnia, potem się ogarnia, i znowu zwalnia itp. Gram z wyłączonym multi.Mam laptopa MSI GE620DX, czyli:Geforce GT 555M 2 GBIntel Core i5-2430M 2,4 GHz 2,4 GHz8 GB RAMNie wiem, czy to wina mojego kompa, czy to taki słaby port? Możecie coś powiedzieć na ten temat?Dodam, że zmniejszenie detali z wysokich na niskie niewiele pomaga (gra tnie się prawie tak samo). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gutek90 Napisano Styczeń 1, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2014 Gra ma ograniczenie do 30 FPS, więc możesz mieć nawet najmocniejszy sprzęt jaki jest, a gra i tak będzie działać nie więcej niż te 30 FPS. Mam nadzieję, że wkrótce wyjdzie patch poprawiający szybkość gry (tak było przynajmniej przy ostatnim NFS). Na razie mam pewnie dylematy i nie wiem, czy dać kolejną szansę i zagrać w nowego speed'a, czy nie. Po poczytaniu kilku recek i obejrzeniu gameplay'ów Rivals przypomina mi połączenie Hot Pursuit z 3 groszami z The Run'a. Podobno to najlepszy NFS od czasu HP 2010, choć zdanie mam podzielone i bardziej widzi mi się gorący pościg. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.