Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

ArczaaN

"Brak dostępu do internetu" - problem z routerem TP-LINK

Polecane posty

Witam. Z 2 miesiące kupiłem router TP-LINK TL-WR841N, podpiąłem wszystkie kabelki (u mnie wygląda to tak że kabel z anteny leci do zasilacza, z którego wychodzi następny kabel z wtyczką RJ-45 który podpinam do wejścia "WAN" w routerze, następnie osobny kabelek idzie z routera już bezpośrednio do PCta) skonfigurowałem go automatycznie poprzez stronę "tp-linklogin" (czy coś takiego), system wszystko automatycznie poustawiał i wszystko było w porządku. Jednak kilka dni temu była burza, podczas której odcięto prąd. Od tego czasu router przestał działać tzn. wszystkie ikonki działają, reagują na podpinane kable, telefon wykrywa "puste" wifi, a ikonka sieci w windowsie zyskała żółty wykrzykniczek i podpis "Brak dostępu do internetu". Dodam że gdy podpinam internet bezpośrednio do PCta to wszystko działa elegancko. Pomyślałem więc że zresetuje router, ustawienia itp. na stronie gdzie konfigurowałem go na początku. Jednak teraz automatyczna konfiguracja kończy się niepowodzeniem, tak samo jak ręczna :/

Ma ktoś jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś w ogóle czy masz internet bezpośrednio z modemu?

Podepnij kabel wychodzący z modemu do komputera - bezpośrednio, odłącz go od listwy. Daj znać czy jest internet w komputerze.

Zrób to samo tylko razem z listą: modem - listwa - komputer. Jest internet? W ten sposób się dowiemy czy z modem i listwą jest wszystko ok.

Daj znać i będziemy dalej rozwiązywać problem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...