Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

annas78

Steam Guard

Polecane posty

Wie ktoś czy po wyłączeniu Steam Guarda i jego ponownego włączeniu na nowym systemie Steam będzie wymagał ode mnie kodu ? Dużo osób w tym ja miało problem z tym kodem (po wielu godzinach a nawet dniach czekania kod nie docierał na pocztę, czego powodem było głównie posiadanie skrzynki na polskiej poczcie) i stąd moje pytanie. Nie chce się od nowa z tym męczyć. jezyk2.GIF

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze może się zdarzyć, że będzie wymagał kodu. Ja bym na Twoim miejscu nie włączał tego dziadostwa :) Też miałem z nim same problemy. U mnie też był problem z kodem, który dochodził bardzo długo. Więc to nie jest jednostkowa sytuacja. Szczerze nie polecam. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to dziękuję za wzbogacenie mojej wiedzy. Nie byłem świadom, że bez Steam Guarda nie ma możliwości wymiany :/. W takim wypadku załóż sobie maila na https://login.yahoo.com/?.src=ym&.intl=us&.lang=en-US&.done=https%3a//mail.yahoo.com i przypisz do steam. Jeżeli to faktycznie problem wynikał z polskich e-maili to takie rozwiązanie powinno pomóc. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@annas78

Pamietaj, ze po wylaczeniu, a nastepnie wlaczeniu Steam Guarda bedziesz musial odczekac jakis czas (tydzien albo dwa - nie pamietam) zanim bedziesz mogl korzystac ze steamowego marketplace i wymieniac sie. To dodatkowe zabezpieczenie ze strony Valve na wypadek kradziezy konta razem z e-mailem. Nie wiem, na jakim serwisie pocztowym masz konto, ale u mnie maile z kodem bez problemu i szybko (mniej niz 5 minut czekania) przychodza na konto na wp.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...