Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

podbiel

Elite: Dangerous

Polecane posty

@Tesu

Haha właśnie szanowny kolega kiedyś spróbował robić te misje, ale uznał że sobie bez nich poradzi. Punkt dla Ciebie Tesu, jednak zamiast sie tutaj pytać jeszcze raz przerobie te misje i może wtedy ogarne co i jak :D

Dzięki za pomoc, ale jak mi nie bedzie szło to i tak sie Was wypytam :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Wiesz, ja tez w wiekszosci gier zazwyczaj pomijam tutoriale, bo stwierdzam, ze te cwierc wieku grania, ktore mam juz za soba, daje mi wystarczajaco duzo doswiadczenia do ogarniecia gry bez przejscia samouczka. Z tym, ze w Elite Dangerous przejscie samouczka akurat bardzo sie przydaje, bo to nie jest kolejna platformowka, shooter czy RTS, a quasi-symulator kosmiczny, w ktorym sa czynnosci niewystepujace w innych grach. Procedura dokowania czy lot wewnatrzsystemowy w Supercruise sa tego doskonalym przykladem. Owszem, mozna do tego podchodzic metoda prob i bledow oraz pytac sie na forum o takie podstawy, ale szybciej i latwiej bedzie Ci wlasnie skorzystanie z zawartego w grze samouczka, a forum wykorzystywac raczej do pytania sie o bardziej zaawansowane rzeczy, ktorych samouczek nie obejmuje. Polecam tez zapoznawac sie stopniowo z poradnikami na Youtube.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robie sobie chwilowa przerwe od Elite Dangerous. Polatalbym jeszcze, ale w gre zainwestowalem juz kilkaset godzin, a na dodatek wyszlo kilka innych tytulow, ktore domagaja sie mojej pilnej uwagi. Nie znaczy to jednak, ze nie bede sledzil informacji zwiazanych z gra, przygladal sie zawartosci kolejnych content patchy ani ze ja z dysku odinstaluje. Bedzie sobie siedziala tam gdzie jest i czekala na wiekszy zasob wolnego czasu u mnie. Poki co - do zobaczenia w Overwatchu, Rainbow 6 Siege, Starcraft 2!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dziewięciu godzinach nie mam pojęcia co sądzić o tej grze. Z jednej strony 9h w tydzień to dla mnie masa czasu, bo po prostu nie mam nawet kiedy pograć więc się wciągnąłem jak mało kiedy. Z drugiej strony irytuje mnie fakt, że by coś  zarobić na początku trzeba mocno grindować by zebrać marne grosze, a ponieważ handel w moim wykonaniu to marne 2K na 10/15 minut na początku, to uzbieranie na jakikolwiek statek zajmie mi wieki. Do tego dochodzi fakt, że mam wyrobione analogi w padzie z Xklocka więc co chwile statek delikatnie mi ucieka z kursu co strasznie irytuje i psuje odbiór gry.
Same latanie, lądowania i starty to sama frajda, prócz tych nieszczęsnych stacji przypominających Borg Cube wokół których zawsze stracę orientację i jak głupi szukam wlotu, wiem, że są te strzałeczki ale jakoś dużo mi nie pomagają. Nie pasuje mi ale coś w tym jak zachowuje się statek, może to kwestia przyzwyczajenia z Kerbali czy Space Engineers gdzie moje konstrukcje były jakoś bardziej zwrotne. No i strasznie brak mi tego cudownego modelu uszkodzeń z SE gdzie można było dosłownie roznosić statki na strzępy po kawałku.
-
Warto ten pierwszy statek ulepszać w coś poza fuel scoope i lepszym napędem (kupiony tylko z powodu tego, że mogę dzięki temu obsłużyć moją trasę na jeden skok, a kasa szybko się wróciła) czy odkładać na coś lepszego z większą ładownią?

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto odłożyć na Cobrę III - najlepszy statek multi-purpose na początkowy etap gry. Handel ze względu na ładowność na początek nie jest opłacalny moim zdaniem - warto spróbować bounty hunting'u :)

Poradniki dotyczące BH znajdują się na forum frontiera, ale ogólnie w różnych systemach znajdują się miejsca o nazwie Resource Extraction Site oraz Nav Beacon.

Na tych pierwszych spotkasz częściej i silniejszych piratów. W przypadku nav beaconów jest to miejsce, gdzie na początek warto się wybrać, aby poćwiczyć walkę w przestrzeni kosmicznej. Niszcząc statki piratów ze statusem Wanted otrzymujesz vouchery na kasę wyznaczoną za ich głowę. Dostarczasz je do najbliższej stacji w tym samym systemie w zakładce kontakt i dostajesz kasę. Wygląda to tak:bh.thumb.jpg.9e3a435722f727e0e2f49be9ff0

Cobrą MKIII myślę, że jesteś w stanie zarobić w ciągu godziny około 500 tys kredytów. Pamiętaj jednak, że skoro ty możesz załatwić piratów to oczywiście i ty możesz zginąć, więc warto za każdym razem mieć rezerwę gotówki na ubezpieczenie statku. 

Powodzenia! :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4/3/2016o20:47, Syskol napisał:

Same latanie, lądowania i starty to sama frajda, prócz tych nieszczęsnych stacji przypominających Borg Cube wokół których zawsze stracę orientację i jak głupi szukam wlotu, wiem, że są te strzałeczki ale jakoś dużo mi nie pomagają.

Pamietaj, ze wloty do stacji ZAWSZE znajduja sie po stronie zwroconej w kierunku planety, wokol ktorej dana stacja orbituje. Do tego zazwyczaj po stronie wlotu lataja patrole ochrony stacji - korzystaj z radaru, zeby zobaczyc jak jestes w stosunku do nich ustawiony i gdzie jest wlot do portu. Troche czasu na dokowaniu mozesz zaoszczedzic jeszcze w supercruise bedac juz blisko stacji. Zamiast lecac do niej w linii prostej i wychodzac z SC kiedy jest to juz mozliwe warto celowac troche powyzej/ponizej portu, poczekac, az biala kropka symbolizujaca cel na okraglym wyswietlaczu na lewo od radaru znajdzie sie na samej gornej/dolnej krawedzi wyswietlacza i dopiero wtedy obrocic dziub statku tak, zeby znow wrocila w samo centrum. Chodzi o to, zeby pokonac wiekszosc drogi do stacji w linii prostej, a na samym finiszu lotu poleciec lukiem, prawie minac stacje, wleciec miedzy planete i port, a nastepnie majac planete za plecami i stacje przed soba wyjsc z SC. Dzieki temu przy odrobinie wprawy w wiekszosci przypadkow bedziesz mial wlot do portu widoczny na ekranie i nie bedziesz tracic czasu na oblatywanie stacji w jego poszukiwaniu.  

Dnia 4/3/2016o20:47, Syskol napisał:

Nie pasuje mi ale coś w tym jak zachowuje się statek, może to kwestia przyzwyczajenia z Kerbali czy Space Engineers gdzie moje konstrukcje były jakoś bardziej zwrotne.

Pamietaj, ze w grze oprocz standardowego, wspomaganego (Flight Assist ON) modelu lotu przypominajacego ten z samolotow jest tez drugi (Flight Assist OFF), w ktorym statki sa bardziej zwrotne, a manewrowanie wymaga recznego kontrolowania silnikow kierunkowych i wykorzystywania sily inercji wektora ruchu pojazdu w prozni. Najlepiej jest korzystac z obydwoch i wylaczac wspomaganie lotu np. podczas walki kiedy trzeba wykonac ciasniejszy skret lub kiedy pilotuje sie ciezka i niezbyt zwrotna jednostke podczas manewrowania przy podchodzeniu do wlotu do portu. 

Dnia 4/3/2016o20:47, Syskol napisał:

Warto ten pierwszy statek ulepszać w coś poza fuel scoope i lepszym napędem (kupiony tylko z powodu tego, że mogę dzięki temu obsłużyć moją trasę na jeden skok, a kasa szybko się wróciła) czy odkładać na coś lepszego z większą ładownią?

Im szybciej zaopatrzysz sie w statek z wieksza ladownia, tym lepiej. Jesli zajmujesz sie handlem, to Fuel Scoop bym wywalil, bo zajmuje miejsce, ktore mozna przeznaczyc na zwiekszenie ladownosci pojazdu. Wieksza ladownosc zapewnia wieksze profity i chociaz nie bedziesz mogl juz za darmo tankowac z gwiazdy, to wieksze zyski z handlu z nawiazka zwroca koszty zakupu paliwa na stacji. A jesli na jednym baku nie jestes w stanie pokonac trasy miedzy dwoma systemami, w ktorych handlujesz, to znaczy, ze koniecznie musisz zmienic trase. W tym wypadku polecam ogarnac strone elitetradingtool.co.uk (zakladka Find Trades, w polu Current Location wpisz nazwe systemu, w ktorym jestes, SRB to promien od Twojego systemu, w jakim strona bedzie wyszukiwac wyniki, Max Distance To Station ustaw na nie wiecej niz 500 ls, inaczej za duzo czasu bedziesz tracic na doloty do stacji, Max Distance Between Systems ustaw najlepiej na wartosc nie wieksza niz maksymalna odleglosc, jaka jestes w stanie pokonac dwoma skokami z pelna ladownia i pelnym bakiem paliwa oraz zaznacz Exclude Surface Ports, bo ladowanie na planetach jest bardziej czasochlonne niz na stacjach. Nastepnie kliknij Search i zobaczysz liste najbardziej atrakcyjnych tras handlowych w okolicy, ktora powie Ci jaki towar na ktorej stacji i w ktorym systemie kupic oraz gdzie go zawiezc i co przywiezc stamtad z powrotem, zeby miec najwiekszy zysk na kazdej tonie towaru. Zwroc tylko uwage na informacje o aktualnosci cen, wszystko co ponizej doby jest stosunkowo wiarygodne, natomiast starsze dane mozesz zignorowac, bo po dotarciu na miejsce najprawdopodobniej okaze sie, ze ceny juz nie sa tak dobre jak na stronie. Zignoruj tez pierwsze dwie najbardziej atrakcyjne trasy, bo zazwyczaj sa juz one dosc intensywnie eksploatowane przez innych graczy, przez co ceny kupna i sprzedazy wymienionych na stronie towarow szybko ulegaja zmianie i zyski z nich maleja.

Jesli chcesz skupic sie na handlu jako zrodle zarabiania pieniedzy, to Twoim glownym celem powinno byc uzbieranie okolo 250k kredytow na Haulera w takiej konfiguracji i zajecie sie dlugodystansowym handlem towarami rzadkimi, ktore przynosza po kilkanascie tysiecy kredytow zysku na tonie. Po kilku kursach bedzie Cie wtedy stac na takiego Addera, dzieki czemu zyski z kazdego kolejnego kursu beda wieksze. W ten sposob chyba najszybciej uda Ci sie uzbierac na bardzo uniwersalna Cobre Mk III, a z nia mozesz dalej handlowac (np. zeby kupic sobie ASP Explorera), albo zajac sie praktycznie dowolnym innym sposobem zarabiania w grze.  

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie nie powinienem tutaj pisać tego typu ogłoszeń....mianowicie, wspólnie z Miczelov planujemy w najbliższym czasie stworzyć tzw. wing w Elite. Powstanie w jednym z systemów, w jednej ze stacji nowa frakcja tzw. minor faction należąca do nas. Poszukujemy chętnych , którzy chcieliby do niej należeć i w ten sposób zaistnieć razem z nami w Elite. Uczestnictwo wiązałoby się z dobrowolnym wypełnianiem misji w naszej stacji, zwiększaniem wpływów naszej frakcji, a w efekcie ekspansji na kolejne stacje oraz systemy. Uprzedzam, że proces ten jest żmudny i czasochłonny, aczkolwiek nie oznacza to, że będziemy intensywnie "cisnąć". Nieważne czy dopiero rozpocząłeś grę czy grasz od bety - przyjmujemy każdego:) Chętnych proszę o pisanie do mnie na priv, aby nie spamować na forum:)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jaskierek666

Ja sie pisze, o ile tylko bede onlne i za sterami mojego pojazdu. :)

A z innej beczki, trzy dni temu Frontier opublikowal na YT kilka krotkich klipow pokazujacych nowinkim, ktore beta testowane w becie patcha Engineers i ktore niedlugo trafia do gry. Nie bede tutaj opisywal wszystkiego, ale bardzo ciekawie prezentuja sie Force Shells, czyli pociski, ktore uderzaja w cel z taka sila, ze sa w stanie zmienic tor lotu trafionego pojazdu lub w przypadku mniejszych jednostek nawet wywolac "dachowanie", co ma spory potencjal utrudnienia zycia przeciwnikowi podczas walki manewrowej, w ekstremalnych przypadkach mogac nawet dezorientowac go. Mapa galaktyki zyska na funkcjonalnosci, wreszcie dodana zostanie mozliwosc robienia wlasnych zakladek z notatkami, dzieki czemu odwiedzajac system, w ktorym np. sa jakies niecodzienne widoczki, dobry RES albo szeroki wybor pojazdow i modulow w sklepie, bedzie go mozna sobie zaznaczyc i odpowiednio opisac, przez co wrocenie do niego w przyszlosci bedzie duzo latwiejsze. Pomoze to tez wszystkim kosmicznym handlarzom, ktorzy operujac na jakiejs zyskownej trasie oszczedza po kilka czy kilkanascie sekund za kazdym razem kiedy beda wyznaczali kurs miedzy systemami, pomiedzy ktorymi handluja.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś jak ma wyglądać kwestia premiery/ceny Engineers? Rozmawiałem ostatnio z kolegą, który ma ED na Xbone i twierdzi on, że gdy będzie premiera Engineers, to na konsole ma wyjść pakiet Horizon+Engineers jakoś za 30euro. Wie ktoś czy na PC ma być coś podobnego może? Bo samego Horizons w obecnej cenie (34euro) bym nie kupił, ale taki pakiecik to już co innego.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ZygfrydQ

Ale Engineers to nazwa tylko najblizszego content patcha do gry, a te ukazuja sie co 3 miesiace i sa darmowe...

EDIT:

Oficjalny kanal ED opublikowal kilka kolejnych filmikow prezentujacych nowosci w Engineers. Ciekawie przedstawiaja sie dwa nowe typy uzbrojenia - Mass Lock Torpedo (po trafieniu w cel spowalnia ladowanie FSD, opozniajac ucieczke w Supercruise) oraz Shift Lock Canister (mina restartujaca ladowanie FSD w statku przeciwnika). Dzieki nim ucieczka przed piratami moze okazac sie duzo bardziej problematyczna. Z jednej strony to dobre wiesci dla wszystkich pilotow skupiajacych sie na walce PvP, bo do tej pory regularnie zdarzalo sie, ze podczas starcia pilot, ktoremu skonczyly sie Shield Celle/Chaff od razu rezygnowal z walki i uciekal w Supercruise w obawie przed zniszczeniem wlasnego statku. Jesli potyczka trwala kilka czy nawet kilkanascie minut, to tak latwa ucieczka z pola walki bywala dosc frustrujaca dla drugiego gracza, zwlaszcza jesli uciekinier byl np. piratem czy gnebiacym innych graczy grieferem. Z nowymi zabawkami szansa na doprowadzenie starcia do konca wzrasta i wylonienia zwyciezcy wzrasta. Niestety sa to tez zle wiesci dla gwiezdnych handlarzy, ktorzy w razie ataku piratow ignoruja wroga polegajac na sile wlasnych tarcz, ktore maja ochronic statek do czasu naladowania sie skoku FSD. Jesli nowe uzbrojenie zostanie zastosowane przeciwko nim, to moze sie okazac, ze przeciwnik bedzie mial wystarczajaco duzo czasu, zeby przebic sie przez oslony i wyrzadzic powazne szkody zanim naped FSD bedzie gotowy.

Jest tez filmik pokazujacy nowy, kopulowy typ bazy na powierzchni planet, razem z lekko zmienionym wygladem hangaru. Do obejrzenia tutaj.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlugo mnie tu nie bylo bo dlugo nie latalem :)

Taka ciekawostka, o ktorej tez wspomnialem w watku o No Man's Sky. Gracze zwiedzili juz... mniej niz 0,1% dostepnej galaktyki... zero przecinek jeden... taa. :D

Pozniej napisze cos wiecej o moim powrocie za stery statku po 3 miesiecznej przerwie

 

@Tesu - pozostaje miec nadzieje, ze point defense dziala przeciw torpedom i ze bedzie skuteczne :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio obejrzalem kilka nagran od graczy bioracych udzial w zamknietej becie patcha Engineers i wyglada to calkiem fajnie. Wsrod nowosci wprowadzonych do gry znajda sie miedzy innymi:

  • poprawione stacje (lepsze oswietlenie i cienie; efekt flary; usuniecie graficznego buga, ktory wyswietlal widziane przez sluze wnetrze stacji dopiero kiedy bylismy niedaleko wlotu do niej; dodatkowe swiatla w sluzie; nadawane przez stacje radiowe komunikaty przy podchodzeniu do ladowania)
  • poprawiony interfejs (menu sklepu bedzie o wiele bardziej przejrzyste, dostep do poszczegolnych rodzajow modulow bedzie sie odbywal przez graficzny katalog wyposazenia; bardziej przejrzysta wizualnie bedzie tez informacja o maksymalnej wielkosci modulow i internal compartments na naszym statku jak rowniez o wielkosci aktualnie zainstalowanego w nich wyposazenia)
  • poprawiony wyglad gry (wyzsza rozdzielczosc powierzchni planet, refleksy na kokpicie, duzo lepszy wyglad i efekty mgly w pasach asteroid)

Co do samych Inzynierow, to oferowane przez nich ulepszenia pojazdu (ktore maja przy tym efekt losowy - kazda proba usprawnienia ktoregos z modulow moze go w pewnym stopniu ulepszyc, ale tez i pogorszyc zwiekszajac np. jego mase, pobor mocy albo ilosc generowanego ciepla) sa calkiem duze i zdecydowanie warte poswiecenia im zarowno czasu jak i pieniedzy. Na jednym z nagran, ktore widzialem na YT, koles ulepszal swojego Imperial Cuttera. Maksymalna predkosc 222 m/s udalo mu sie podniesc do 269 m/s, boost z 355 m/s wzrosl do 430 m/s (!!!), zasieg skoku FSD z ladownia wypelniona ponad 700 tonami towaru wynoszacy 13,5 ly wydluzyl do 16,6 ly, a z pusta wzrosl z 16,5 ly na 20,2 ly co oznacza tyle, ze po zrobieniu upgrade zasieg jego skoku z pelna ladownia byl dluzszy niz wczesniej z pusta. Wisienka na torcie bylo znaczne ulepszenie wytrzymalosci tarcz, ktorych moc z poczatkowych 2920 wzrosla po upgradzie o okolo 120% do az 6970.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj swoja premiere mial patch 2.1 Engineers. Frontier opublikowal adekwatny do nowej zawartosci trailer:

Spoiler

 

Korci mnie, zeby zostawic swiezutkiego Overwatcha, podlaczyc do kompa joystick i ponownie usiasc za sterami ktoregos z moich statkow. Jednak zanim sie na to zdecyduje musze najpierw poczytac jak wyglada system budowania reputacji u inzynierow, bo mozliwosc tuningowania statkow wiaze sie z dostarczaniem im okreslonych dobr, a ja nie mam czasu ani ochoty spedzac kilkunastu godzin na grindowaniu za kazdym razem, gdy bede chcial wprowadzic ulepszenie w statku.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat troche sie zakurzyl, czy ktos lata ktos jeszcze w Elite Dangerous?

Swiat gry zaczyna sie zmieniac i robi sie calkiem interesujaco fabularnie.

Po pierwsze ostatnie wyprawy w odlegla przestrzen liczace po kilkuset graczy doprowadzily do odkrycia nowych systemow nadajacych sie na skolonizowanie. W zwiazku z tym tworcy gry postanowili wprowadzic do swiata gry druga "banke" zamieszkalych systemow. Pierwsze kroki juz poczyniono, podrozujaca przez kosmos Jaques Station znajduje sie teraz 22 tysiace lat swietlnych od Sol, w systemie Gliese 1269 ulokowanym w atrakcyjnej wizualnie mglawicy i to wlasnie tam znajdzie sie centrum nowej zamieszkalej przez ludzi przestrzeni, z nowymi stacjami na orbitach i portami na powierzchni planet.

Ponizej sa trzy screenshoty z tej lokacji, ktore wzialem z filmu nagranego przez skupiajacego sie na ED jutubera ObsidianAnt:

Spoiler

vAHxmer.jpg

Spoiler

3KYQ1j0.jpg

Spoiler

6Ydp8Xm.jpg

 

Po drugie kilka miesiecy temu na planecie Merope 5C w systemie znajdujacym sie w mglawicy Plejad gracze odkryli tajemnicze obce, organiczne, wydajace dzwiek struktury, ktore nazwano Alien Barnacles. Niedlugo pozniej kolejne takie obiekty znaleziono na innych planetach, zawsze znajdujacych sie w mglawicy. Z kolei w przestrzeni gracze zaczeli napotykac nieznane, organiczne sondy, ktore gdy podleci sie do nich na bardzo bliska odleglosc i zeskanuje wydaja z siebie dziwne, niezrozumiale dzwieki i potrafia chwilowo przeciazyc systemy statku gracza, tak jak to widac na tym nagraniu.

Po trzecie, Federacja postanowila chyba zmienic obecnie panujacy status quo miedzy nia a Cesarstwem i wyslala swoje okrety flagowe do czesci niezaleznych dotad zamieszkalych systemow oraz w bezposrednie okolice miejsc, w ktorych odkryto Alien Barnacles. Ta nagla ekspansja terytorialna i obejmowanie wojskowym nadzorem Federacji nienalezacych do niej planet zaczyna wywolywac coraz ostrzejsze reakcje w Cesarstwie i wszystko wskazuje na to, ze wkrotce bedziemy swiadkami wybuchu wojny miedzy dwiema najpotezniejszymi silami w swiecie gry. Mozliwe, ze w zwiazku z tym pojawia sie jakies misje spolecznosciowe dla graczy, ktorzy biorac udzial w walkach po ktorejs ze stron konfliktu czy szmuglujac towary do objetych wojskowa blokada systemow, beda mogli bezposrednio wplywac na to, ktora z tych dwoch wielkich frakcji bedzie kontrolowac systemy i jak bedzie wygladal rozklad sil.

No i po czwarte tworcy gry niedawno przeprowadzili akcje, podczas ktorej gracze przesylali im screenshoty z najladniejszych systemow, jakie odwiedzali razem z nazwa tych ukladow. Zwiazane to bylo z wprowadzana w najblizszym patchu do gry turystyka i budowaniem bazy danych najciekawszych wizualnie systemow, gwiazd i planet, do ktorych piloci beda zabierac swoich klientow. A skoro w grze pojawi sie turystyka, to nie tylko gracze wreszcie znajda sensowne zastosowanie dla dostepnego juz od dawna samotnego wycieczkowca Orca, ale tez dolacza do niego dwie nowe jednostki tego typu, czyli niewielki Dolphin i duzo wiekszy Beluga Liner. Wedlug slow tworcow Elite Dangerous ten ostatni ma byc zbyt duzy, zeby moc dokowac wewnatrz stacji kosmicznych tak jak pozostale wystepujace w grze statki, jestem ciekaw jaki alternatywny sposob dokowania przewidzieli dla niego developerzy. 

EDIT:
Dociekliwi gracze przepuscili dzwiek wydawany przez wspomniana wyzej organiczna sonde przez analizator spektrum dzwieku i oto, co im sie ukazalo:

Spoiler

xhayeqi2arm6.jpg

Wyglada wiec na to, ze obcy juz sa w grze, a wydawane przez tajemnicza sonde po jej zeskanowaniu dzwieki zawieraja ukryta informacje. Aktualnie gracze ED staraja sie rozszyfrowac znaczenie tych symboli i snuja domysly co do jego tresci. Byc moze tworcy gry chca w ten sposob naprowadzic spolecznosc graczy na lokalizacje jakiegos nowego obiektu zwiazanego z obca rasa, byc moze chodzi o lokalizacje ich kolonii, a moze nawet ich macierzystego systemu. Jakby nie bylo, sporo ludzi teraz nad tym glowkuje i pewnie w niedlugim czasie uda sie rozwiklac te intrygujaca zagadke.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znowu sobie zrobiłem przerwę ale ta była podyktowana przeprowadzka i odkryciem Lord of the Fallen i Dark Souls. Wszystko co przedstawiłeś w swoim poście robi wrażenie i sprawia, ze znowu mam ochotę wrócić do gry. Problemem jest czas, którego ciągle mało. Filmik z obiektem, który wpływa na systemu wywołał u mnie gęsią skórkę :D  - niesamowite wrażenie w stylu Z Archiwum X. Kosmiczna pustka i obiekt nieznanego pochodzenia, który do tego moze okazać się niebezpieczny. Cod, miód i orzeszki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natknalem sie wczoraj przypadkiem na pokazujacy piekno kosmosu w Elite Dangerous film na YT. Przy okazji okazalo sie, ze jego autorem jest oficer polskiej gildii The Winged Hussars Elite. Rzuccie okiem na ponizszy filmik, moim zdaniem warto:

Spoiler

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Tesu napisał:

Natknalem sie wczoraj przypadkiem na pokazujacy piekno kosmosu w Elite Dangerous film na YT. Przy okazji okazalo sie, ze jego autorem jest oficer polskiej gildii The Winged Hussars Elite. Rzuccie okiem na ponizszy filmik, moim zdaniem warto:

  Odkryj ukrytą treść

 

 

 

Witam! Tutaj Hetman Skrzydlatej Husarii, Cmdr Mathias Shallowgrave :) Bardzo nam miło, że ktoś docenił film Theseusa! Jesteśmy dużą frakcją, pod naszą banderą lata 250 pilotów i naprawdę sporo rzeczy się u nas dzieje. Zapraszam na nasz kanał YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCn155eI9TWrj_C1dINiW3Yw

A jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o naszej frakcji, otwórzcie mapę galaktyki w Elite i przeczytajcie opis systemu HR 8444. Lub po prostu odwiedźcie nasze forum: http://thewingedhussars.com/index.php

(Jeśli zamieszczanie linków do forum nie jest dozwolone, to przepraszam i proszę o usunięcie). 

Pozdrawiam całą galaktyczną społeczność i życzę bezpiecznych lotów!

07

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza gamescomowa prezentacja Frontier Developments poswiecona nowinkom wprowadzanym do Elite Dangerous w patchu 2.2 juz za nami. Dowiedzielismy sie nastepujacych rzeczy:

  • W grze pojawi sie zapowiadany od dawna Beluga Liner; w przeciwnienstwie do wczesniejszych informacji miesci sie w mail slocie
  • Wprowadzona zostanie kosmiczna turystyka, umozliwiajaca w nowy sposob zarabiac kredyty
  • Kazdy statek po zainstalowaniu na nim modulow pasazerskich bedzie mogl przewozic pasazerow, ale najbardziej dochodowe przewozy VIP-ow beda wymagaly posiadania statku stricte pasazerskiego
  • Misje pasazerskie beda dynamiczne, tj. w ich trakcie pasazerowie beda mogli nas poprosic np. o odwiedzenie jakiegos konkretnego miejsca zanim dowieziemy ich do celu podrozy, za spelnianie ich zyczen dostawac sie bedzie na koniec dodatkowe kredyty
  • W stacjach kosmicznych pojawia sie nowe, bardziej roznorodne wizualnie wnetrza, a samych typow stacji tez ma byc wiecej
  • Na powierzchni planet pojawia sie urozmaicajace krajobraz formy geologiczne - szczeliny w gruncie, wypuszczajace dym kominy itd.
  • Wreszcie wieksze statki beda wyposazone w modul hangaru, z ktorego w razie zagrozenia bedzie mozna wystrzelic lekkie mysliwce eskorty
  • Do gry zostanie dodany lekki, najprawdopodobniej pozbawiony napedu FSD mysliwiec o nazwie Independent 
  • Zwiekszona zostanie funkcjonalnosc mapy, zwlaszcza podczas wytyczania trasy - dzieki nowemu filtrowi podczas ustalania trasy bedzie mozna pominac m.in. systemy o niskim poziomie bezpieczenstwa, takie, ktore nie posiadaja gwiazdy, z ktorej mozna zatankowac czy nalezace do okreslonej frakcji
  • Lekko zmieniona zostanie animacja skoku FSD, gwiazda, do ktorej skaczemy bedzie rosnac w miare zblizania sie do niej
  • W grze pojawia sie obcy i wyglada na to, ze nie beda oni mieli przyjaznych zamiarow
  • Premiera content patcha 2.2 zostala zapowiedziana na pazdziernik

Nie jest to kompletna lista zmian, bo tworcy ED maja w programie kolejne pokazy na Gamescomie.

EDIT:
Na kolejnej prezentacji pokazano nowy wyglad stacji. I tak porty nastawione na produkcje zywnosci beda utrzymane w jasnej kolorystyce i w ich wnetrzu bedzie widac farmy hydroponiczne. Rafinerie beda wizualnie ciemne, miedzy ladowiskami widoczna bedzie infrastrukura odpowiadajaca ze wytapianie i obrobke surowcow, do tego dojdzie tez dym. Z kolei stacje o charakterze hi-tech beda utrzymane w chlodnych klimatach szkla i stali, z reklamami na zabudowaniach. Najwieksze wrazenie zrobila jednak stacja nastawiona na turystyke, utrzymana w jasnej bieli, z rosnacymi w jej wnetrzu drzewami, ozdobiona pomnikami i hologramami imitujacymi wode. Wyglad ladowisk i hangarow tez bedzie ulegal zmianie w zaleznosci od profilu portu. Ponizej dwa przyklady prezentujace nowy wyglad stacji w patchu 2.2.

Port nastawiony na turystyke

Rafineria

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ZygfrydQ

Chodzenie po stacjach wciaz jest oznaczone jako "work in progress", ale w opublikowanym w tym tygodniu artbooku ED znalazlo sie kilka artow przedstawiajacych lokacje, ktore piloci beda mogli odwiedzic na wlasnych nogach. Chociaz to niewiele, to przynajmniej widac, ze o tym nie zapominaja. Zakladam, ze zwiedzanie stacji trafi do gry razem z mozliwoscia chodzenia po statku, o ktorym mowili podczas konferencji na Gamescomie. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem grać ponownie. Robię głównie misje przewożenie surowców, danych itd. Mam Cobra MK III dozbrojonego na tyle aby uciec czemuś większemu nim mnie załatwi. Na handel też małe. Uzbierałem 1 400 000 + posiadany statek. Jak myślicie w co pójść aby jak najszybciej dorobić się Anakondy? Type 6?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kraven2000

Nastepnym krokiem po Cobrze jest zakup ASP Explorera, wyposazenie go pod handel i dalekie skoki i zajecie sie rare goods trading. Jeden kurs przynosi kilkaset tysiecy kredytow zysku. Dopiero pozniej mozna myslec o przesiadce na Type-6 lub ewentualnie wziac na wstrzymanie i przeskoczyc od razu na Type-7. Pozniej przesiadka na Imperial Clippera (potrzebny odpowiednio wysoki rep w Cesarstwie), a nastepnie na Pythona. Na nim dozbierasz na Anakonde. Type-9 Heavy radze w zupelnosci pominac, bo jest powolny, zwrotny niczym cegla, ma slabe tarcze i niewielki zasieg skoku. 

Ja tez po polrocznej przerwie wrocilem do ED. Aktualnie skupiam sie na tuningu modulow u inzynierow, na poczatek zasieg FSD. Mojego ASP Explorera udalo mi sie przerobic do tego stopnia, ze jest w stanie skoczyc za jednym razem na odleglosc ponad 50 lat swietlnych. Polepszylem tez zasieg w Imperial Cutterze i w Imperial Courierze, aktualnie zbieram ostatnie brakujace materialy do tuningu Vulture. Pozniej zaczne szukac matsow do tuningu thrusterow w Cutterze, bo jest zdecydowanie za bardzo ociezaly, co utrudnia ladowania.

Aha, zaczalem tez grac w ED na HTC Vive, niedlugo podziele sie moimi wrazeniami. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...