cahir112 Napisano Listopad 19, 2014 Zgłoś Share Napisano Listopad 19, 2014 Witam,14.11.2014 kupiłem poprzez platformę Uplay grę AC: Unity. Ściągnąłem ją na dysk, spatchowałem (a właściwie samo się spatchowało) i uruchomiłem.Wszystko było cacy do momentu wyboru "epizodu" z Jakubem de Molay na ekranie głównym. W momencie kliknięcia buttona "graj" albo wyskakuje mi komunikat "program ACU.exe przestał działać", albo gra ładuje się przez dłuższe lub krótsze odstępy czasu i dopiero potem wyskakuje wyżej wymieniony komunikat.Z początku myślałem, że to wina sterowników, jak miało to w moim przypadku miejsce przy Black Flag, więc zaktualizowałem wszystko, jednak gra nadal nie działa - cały czas jest tak samo.Konfiguracja mojego kompa: Operating SystemWindows 8 (64-bit) Processor / ChipsetIntel? Core? i5 Processor 3230M (2.6GHz up to 3.2GHz, 3MB L3 Cache)Intel HM76 GraphicAMD Radeon? HD 8850M Graphics with 2GB gDDR3 Graphic Memory (PowerExpress) Memory8GB DDR3 System Memory at 1600MHz (on BD 4GB + 4GB x 1)1 SODIMMW związku z tym, że z grą związane są braki w optymalizacji itp itd, to jednak zastanawia mnie fakt, że ludzie grają na o x razy słabszym ode mnie sprzęcie, podczas gdy ja nie mogę uruchomić nic poza głownym menu.Jeśli ktoś zna przyczynę, lub sposób na uruchomienie to byłbym bardzo wdzięczny.Pozdrawiam. Zapoznaj się z zasadami nazywania tematów w Pomocnej Dłoni. -- Artius Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MasterThief Napisano Listopad 19, 2014 Zgłoś Share Napisano Listopad 19, 2014 Za kilka dni ma wyjść Patch 3, który ma również poprawić stabilność gry i być może te crashe ustaną. Na Twoim miejscu bym na razie poczekał te kilka dni dopóki nie wyjdzie kolejna łatka i wtedy bym sprawdził. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...