ubeq97 Napisano Wrzesień 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2014 WitamWczoraj grając sobie w Leangue of Legends w pewnym momencie na ekranie monitora pojawiło się jakby mrugnięcie ( czarny pasek na środku monitora przez ułamek sekundy). Przełączyłem się alt+tab do pulpitu i zobaczyłem zmienioną kompozycje na Podstawowy Windows 7.Komputer się nie wyłączył a gra działała normalnie.Zajrzałem do dziennika systemowego i ujrzałem błąd nvlddmkm.Poniżej zamieszczam screeny z dziennika.Nie wiem czy z kartą graficzną jest coś nie tak.Przegrzewa się?Może to problem ze sterownikiem? A i jeszcze czasami podczas grania w Call Of Duty Ghost po wyłączeniu gry system wyświetla komunikat o spadku wydajności i pyta się czy zmienić kompozycje.Nie umiem sobie sam poradzić z tym problemem więc proszę o fachową pomoc i poradę.Komputer jest nowy ma pół roku.Moja konfiguracja PC:-EVGA NVIDIA GeForce GTX 660-Intel Core i7-4771 CPU @ 3,50GHz-zasilacz Be Quiet Pure Power L8 700W-system Windows 7 Home Premium-płyta główna Fatality Z87 KillerScreenyDołączam jeszcze screen z HWMonitor.Martwią mnie temperatury. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aalard Napisano Wrzesień 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2014 A kiedy mierzyłeś temperatury to grałeś tylko w League of Legends? Bo jeżeli tak to rzeczywiście wysoka temperatura. Może przeczyść kartę graficzną i zaktualizuj sterowniki jeżeli nie są najnowsze. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ubeq97 Napisano Wrzesień 7, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2014 Sterowniki najnowsze.Screen był robiony podczas grania tylko w LOLa.Czy to może oznaczać przegrzewanie karty a nawet całego komputera? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aalard Napisano Wrzesień 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2014 A kiedy miałeś czyszczony komputer? Z tego co widzę to temperatura procesora jest bardziej niepokojąca, radziłbym wyczyścić komputer z kurzu i przesmarować pastą termoprzewodzącą procesor, i wtedy sprawdzić czy problem nadal występuje. Możesz jeszcze przeskanować komputer programem Malwarebytes Anti-Malware. Może masz coś co go spowalnia, ale raczej obstawiałbym kurz. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...