Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

wies.niak

Mirror's Edge

Polecane posty

Miejmy nadzieje, że nie zrobią z Faith nad-człowieka, a bedzie dobrze...

Nie zrobią. Wystarczy przeczytać CDA 8/2008. Tam jest napisane, że każdy skok musi być dokładnie rozplanowany, w przeciwieństwie do AC.

A jeszcze - Uprawialiście ASG? Niełatwo trafić w drugiego człowieka nawet, gdy porusza się wolnym chodem. A co dopiero kogoś w pokroju Faith.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie fajnie ze będzie bez walki, jak che sobie powalczyc i postrzelac to moge wybrac z badzo dużej półki gier :D podoba mi sie to skakanie, a z gameplayu widac było ze unika strzałów a nie ze 5 typków strzela naprzeciko niej więc wszystko się zgadza i moim zdaniem bedzie dobrze :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze - na Mirror's Edge czekałem już od pierwszego screena, więcej, pierwszego opublikowanego artworka. Z każdym strzępkiem informacji coraz więcej śliny toczyłem na myśl o tym tytule. Gameplaye natomiast wywołały u mnie tak skrajnie och-achowy stan, jakiego nie powstydziliby się ludzie na naprawdę mocnych dragach. Wystarczyło jednak dokładnie spojrzeć na te wszystkie multimedia prezentujące grę, aby euforia mogła w ogromnym stopniu przygasnąć.

Bo z tego co widać, w samej grze też tylko początek będzie tak niesamowity. Fakt, że przy tym, co widać na filmach, ładne pięć godzin z wywieszonym jęzorem przesiedziałoby się bez mrugnięcia okiem, ale potem takie bieganie bądź co bądź musi się znudzić. Po przebiegniętych stu budynkach każdy następny będzie taki sam. Nawet odmiany typu kanalizacji czy podziemnych tuneli niewiele tu pomogą.

To jest właśnie paradoksalna wyższość gier skrajnie liniowych nad tymi, w których świat jest w stu procentach otwarty - tą pierwszą dużo łatwiej naszprycować emocjami i filmowymi scenami, dużo łatwiej zapewnić, że gracz nie będzie się nudził.

No i jeszcze kwestia multiplayeru, który przecież w takiej grze po prostu musi być czymś fenomenalnym. Być może - marzenia ;) - DICE przygotowuje dla nas coś, o czym nikomu o zdrowych zmysłach by się nawet nie śniło. Mówię oczywiście o "trybie MMO", koncepcji bardzo często przez czekających na M'sE poruszanej, w którym każdy mógłby stworzyć własnego runnera i ruszyć na podbój Świata Luster...

Swoją drogą, zastanawia mnie, jak do jasnej cholery twórcom udało się wyciągnąć tyle tych dźwięków. Dźwięk rękawicy ślizgającej się po metalu, odgłosy, jakie wydają stopy bohaterki w spotkaniu z różnym podłożem, a nawet ta niesamowita... cisza. Dźwięk pustego miasta, potęgujący wrażenie sterylności... Nawet na filmach nie widziałem tak fenomenalnego udźwiękowienia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadzieję na to, że ta gra mi zadziała porzuciłem kiedy nawet trailer mi się zacinał ^^.

Ale tak na poważnie - to co spowodowało, że się w Assassin's Creedzie zakochałem, mimo jego licznych wad, to te wszystkie parkourowe akrobacje, wspinanie się po budynkach i reszta takiego "stuffu". Toteż czekam niecierpliwie, jak wyjdzie demo (o ile wyjdzie...) to ściągnę, sprawdzę czy zadziała, a jeśli tak to mój portfel będzie na mnie niemożebnie wściekły.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy MI ruszy... ok. 2000 pkt w 3dmarku 06 to trochę mało :P Z grami nie jest tak źle Stalker:SC na średnich jako tako działa, demo Crysisa na minimalnych śmigało, podobnie jak Grid, ino Grid na trochu więcej jak minimalne więc może jakoś będzie działać :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiesz, minimalizm ma soje zasady, EA w tym wypadku woli, nie reklamować się na lewo i prawo, może wreszcie nauczyli się, że im więcej graczom się obiecuje, tym więcej roboty trzeba w to wsadzić, bo inaczej zawód jest większy.

Swoją drogą ciekawe czy Ekipa Yamakasi brała udział w kręceniu mokapów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już jestem na tym temacie to muszę się wypowiedzieć, ponieważ nie mogę się tej gierki doczekać, wreszcie powstanie gra która sprzeciwia się stereotypom "idz do punktu A i zabij 30 zombich" ;) tutaj przeżywamy to co dzieje się na ekranie i uciekamy razem z naszą towarzyszką-azjatką. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mirror's Edge... o tak :D

O tak, gra będzie świetna i obok Dead Space może to być produkcja pokazująca, że w EA nie pracują sami księgowi, ale też zapelńcy, bo to co widziałem na trailerach i obrazkach jest świetne, po prostu cudownie wygląda... i brzmi.

Co do wymagań i ewentualnego multi (perspektywa berka w kilkadziesiąt/set osób po dachach jest kusząca :P ) - poczekajmy jeszcze trochę. Dopieszczą lekko kod, może znów jakieś info wyjdzie... anyway, gra jest warta świeczki i czasu aby na nią poczekać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze gra nie wyszła a już planują drugą i trzecią część. Ciekawe czy wynika to z pazerności EA.

Electronic Arts ujawniło, że gra Mirror's Edge opowiada tylko jedną trzecią historii, którą przygotowało studio DICE. W planowanym sequelu być może pojawi się również edytor poziomów.

Reszta tutaj.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być i tak, że poczekają na reakcję graczy po premierze i to czego brakuje zaimplementują w kolejnych częściach, poprawią babole i takie tam.

Raczej nowego trendu. Assassin's Creed? Mass Effect? Teraz Mirror's Edge. Takie czasy.

Dodać do tego można jeszcze Starcrafta II, którego też zapowiedzieli jako trylogię.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy wiecie, ale na gram.pl wyczytałem, że można już zamawiać Mirror's Edge'a w pre-orderze. To tak dla informacji. Ja czekam z decyzją, aż dowiem się jakie są zabezpieczenia. Jak nasze ukochane EA odstawi to samo, co w przypadku Spore'a, to ja dziękuję, ale nie zagram. Ale Ci których to nie obchodzi/mają XPudło albo StacjęZabawy, mogą już sobie zamawiać :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...