Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

wies.niak

Mirror's Edge

Polecane posty

miejmy nadzieję, że platformer.

Też mam taką nadzieję, przyrównał bym to trochę do POP'a tyle że fpp i bez kling a na pięści i guny.

Typowy H&S to nie jest raczej gra akcji z elementami RPG tak bym nazwał tą grę :rolleyes:

Raczej pierwszo osobowy H&S z elementami rasowego "zwykłego" RyPyGy i gry akcji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mirror's Edge zapowiada się niesamowicie i, poza GTA IV na PC, na tę grę czekam najbardziej. Jak wcześniej mówił Bethezer, mam tylko nadzieję na demo, chociaż sądzę, że nie będzie aż tak konieczne. Myślę, że wystarczy mi w zupełności recenzja w CDA. Jeżeli będzie tka pochlebna jak Temat Numeru, to z pewnością kupię w ciemno. Wydaje się być przemyślaną produkcją i jeżeli twórcy nie skrewią, to wyjdzie nam tu arcydzieło. Módlmy się tylko, żeby nie zostało potraktowane jak BG&E, które, łagodnie mówiąc, zostało totalnie olane mimo, a może właśnie przez, swą oryginalność. Najbardziej w zapowiedziach rozbroiła mnie wiadomość i wymiotujących beta testerach z problemami z błędnikiem, przez co twórcy musieli umieścić w centrum ekranu ten punkcik, o którym pisał Gem. Poza grą w sensie stricte jestem bardzo ciekaw samej fabuły, bo bajery graficzne, to wszak nie wszystko, o czym dobitnie przekonał wszystkich Crysis.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W chwili obecnej Mirror's Edge otwiera moją listę gier na które już z niecierpliwością czekam :)

Cała koncepcja na grę wydaje się być co najmniej szalona. Bo o to powstaje gra zupełnie inna od tego czym teraz się zachwycamy. Powstaje nowa jakość która ma szanse na to żeby zmienić nasze podejście do gier. W chwili obecnej w graniu najbardziej mnie frustruje mały zakres ruchów naszego bohatera i co za tym idzie masa uproszczeń i zbędnych udziwnień (w stylu po tej linie wejść można a po tej już nie etc). Przez takie sytuacje nasz superbohater pogromca wszystkich i wszystkiego jest w gruncie rzeczy pajacem potrafiącym wykonać kilka ruchów i co gorsze niektóre ruchy tylko w określonych miejscach więc sorry ja mam się z kimś takim utożsamiać? Czemu o tym mówię? Bo boję się o ten tytuł że coś pójdzie nie tak i zamiast zapowiadanej swobody w poruszaniu się będziemy jechać na skryptach. Już nie raz tak było że produkt X miał być niewiarygodnie dobrą produkcją a w dniu premiery okazywał się bublem stąd też moje obawy. Problem z błędnikiem mnie nie bawi bo to naprawdę nie są żarty. Pamiętam kiedyś sytuacje w pierwszej części Gothic'a gdy kumpel grał a ja stałem z boku i patrzyłem. W pewnym momencie postać na ekranie spadła z bardzo wysokiego urwiska, niby nic a kumpel leżał pod biurkiem. Ja nie odczuwam żadnej przyjemności gdy postać którą steruję upada na ziemie a im z wyższej wysokości tym bardziej te odczucie jest gorsze. I tu pojawia się Mirror's Edge gra w której owe upadki z wysokości mają być chlebem powszednim tylko czy to właśnie nie będzie nas odpychać od monitorów??? Jak długo będziemy wstanie grać czując te nie przyjemne uczucie upadku? Jest ktokolwiek kto tego nie odczuwa?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie osobiście ta historia z błędnikiem ciekawi, ale też intryguje- gra jest aż tak dobra/realistyczna, że testerzy mieli aż takie problemy podczas testów?!

A ja, choć uważam CD-A za swoisty autorytet w dziedzinie gier, wolę sprawdzić, jak będzie się grało w ME, zanim kupię pełną wersję. I dlatego liczę, że DICE stworzy demo, które pokaże to, na co liczę- czym gra jest. Tak żeby zachęcić, lecz nie zdradzić wszystkiego.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu chodziło chyba tylko o fakt upadku, chociaż przy tak wysokiej grafice - stajemy się bardziej "świadomi własnego ciała". Jeśli można to tak określić. I z tego powodu jestem bardzo zainteresowany tą grą. Słyszałem, że w Assasins Creed'zie można wyczyniać cuda, ale zobaczyć to tak, jakby to się robiło "na żywca i w realu"... Mmm, to musi być ciekawe. I wolę nie doświadczyć upadku w życiu... Wystarczy mi w ME. Jeśli rzeczywiście gra robi takie wrażenie...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie osobiście ta historia z błędnikiem ciekawi, ale też intryguje- gra jest aż tak dobra/realistyczna, że testerzy mieli aż takie problemy podczas testów?!

A ja, choć uważam CD-A za swoisty autorytet w dziedzinie gier, wolę sprawdzić, jak będzie się grało w ME, zanim kupię pełną wersję. I dlatego liczę, że DICE stworzy demo, które pokaże to, na co liczę- czym gra jest. Tak żeby zachęcić, lecz nie zdradzić wszystkiego.

Co do tej historii z zawrotami głowy, to zastanawiam się czy nie jest to podobnie jak z grą "The Legendary: The Box" studia Spark Unlimited. Zapewnia ono, że w czasie gry testerzy mieli nawet kłopoty z sercem. Może ja jestem nienormalny albo coś, ale trailery z tej gry nie robią na mnie najmniejszego wrażenia, i podejrzewam, że podobnie będzie z grą.

Jeśli o demo chodzi to musisz poczekać do oficjalnego potwierdzenia przez twórców bądź EA . Choć nie zdziwiłbym się gdyby demo w ogóle by się nie pojawiło. Podobny krok przedsięwzięło Ubi w sprawie POP. Minimalizm ma to do siebie, ze Gry o takiej właśnie minimalistycznej reklamie, mniej zawodzą graczy. :)

Mnie te opowieści o błędnikach nie dziwią- kiedy zobaczyłam pierwszego screena miałam małe problemy z dojściem, czy to zdjęcie czy obrazek z gry. Acha, Aras- to nic fajnego, takie fikanie w realu.

1, grafika nie do końca ma wpływ na takie sprawy, nie realistyka obrazu a to co się na nim dzieje może być tego przyczyną, choć nikłą.

2, czy czy uprawiałeś/aś parkour w realu?? Trenowałem przez 10 miesięcy i bardzo lubiłem ten sport, co prawda zadarza się, ze ciuszki się trochę brudzą :) , ale i tak bardzo go lubiłem

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ale... mimo to cicho liczę, że będzie można "spróbować" ME, zanim się go kupi. Na wszelki wypadek ;).

IMO, grafika, choć nie jest najważniejsza, może mieć tutaj duży wpływ. Jeśli coś na ciebie nagle wyskoczy, to możesz się wystraszyć, niezależnie, jak to wygląda w rzeczywistości :P. Tu bardziej chodzi o napięcie... i dźwięk. A w przypadku błędniko-problemów - grafika, perspektywa, udźwiękowanie może sprawić, że stracimy "orientację". Ale na razie wstrzymajmy się z opiniami, bo równie dobrze może być to chwyt marketingowy... Bądź co bądź dobry ;).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sieci pojawił się filmik z GC: http://pl.youtube.com/watch?v=QyVVxXlOrNw

Tym razem nie jest to jakiś trailer w postaci gameplaya, lecz stuprocentowe video prosto z gry.

Gdyby ktoś chciał ściągnąć film na twardziela w rozdzielczości HD, służę z linkiem:

LINK DO FILMU W ROZDZIELCZOŚCI HD

Gra zapowiada się niesamowicie dobrze, lecz mam wątpliwości co do wskaźnika na środku ekranu, który będzie się wyświetlał podczas gry (winę za to ponoszą ci wymiotujący testerzy ;) )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym razem nie jest to jakiś trailer w postaci gameplaya, lecz stuprocentowe video prosto z gry.

Gra zapowiada się niesamowicie dobrze, lecz mam wątpliwości co do wskaźnika na środku ekranu, który będzie się wyświetlał podczas gry (winę za to ponoszą ci wymiotujący testerzy ;) )

Heheh, pojawił się delikatny uśmiech kpiny na mojej twarzy, ale mniejsza z tym, zajmijmy się gameplayem który nam przedstawiłeś.

Hmmm, grafika jest fajna, nawet fajniejsza niż sobie wyobrażałem, ale nią na tyle fajna by wzbudzić mój okrzyk zachwytu(" Na bogóff, Tom Jezd bięgne!!!!"), i zastanawia mnie ten cały wskaźnik, obejrzałem film od początku do końca i nie zauważyłem nawet najmniejszego po mnie śladu, wiec, albo go nim ma, albo jest tak małym, że wręcz prawie nie świadomym punktem. Jeśli 2 opcja jest prawdziwa, to twórcy porządnie pomyśleli.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)i zastanawia mnie ten cały wskaźnik, obejrzałem film od początku do końca i nie zauważyłem nawet najmniejszego po mnie śladu, wiec, albo go nim ma, albo jest tak małym, że wręcz prawie nie świadomym punktem. Jeśli 2 opcja jest prawdziwa, to twórcy porządnie pomyśleli.

Na stronce www.gametrailers.com ( a dokładnie to tu: http://www.gametrailers.com/player/38731.html )jest filmik w wysokiej rozdzielczości (można dać na pełny ekran beż większych strat w jakości) i widać wyraźnie ten punkcik po środku ekranu. Mnie on wręcz troche denerwuje (przypomina, że to tylko gra). A co do dźwięku, nie wiem jak wy, ale mnie aż ciarki przechodzą jak oglądam ten filmik. Słychać wyraźnie jak bohaterka łapie się np. rury, jak podczas przekręcania się jej ręce trą o metal (taki charakterystyczny pisk)...ech, uwielbiam takie realistyczne i szczegółowe dźwięki. Niby to tylko detal, ale zwraca na siebie całą uwagę widza/grającego.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie To chyba jeden z najmocniejszych plusów gry, może twórcy posuną się o krok dalej i zaimplementują dźwięki organiczne. Lekko słyszalne niskie basy trzeszczących stawów, czy chrupnięcia kręgów w czasie gwałtownego zwrotu.

Dla zwykłego gracza smaczek może i niewielki, ale np, dla gracza który jeszcze uprawiał parkur to smaczek wręcz przepyszny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla zwykłego gracza smaczek może i niewielki, ale np, dla gracza który jeszcze uprawiał parkur to smaczek wręcz przepyszny.

Wiesz, ja nie uprawiałem parkur, ale dokładnie wiem o czym mówisz. Pokusze się o stwierdzenie, że smaczek dla mnie jest tak samo przepyszny jak i dla Ciebie;) Jak dla mnie to w tej grze w ogóle mogłoby nie być muzyki...ew. w jakichś tam przerywnikach czy coś w tym rodzaju. Ale sceny akcji...czysty dźwięk. Oddech bohaterki, stuknięcia, puknięcia, piski, trzaski, tarcia...brak muzyki dodaje tu wręcz takiej niespotykanej dotąd dynamiki. Można się rozsmakować w każdym detalu. A tak pozatym, to nawet fajna grafika jest (taka sterylna jakby) ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w sumie tak, ale fabuła tego wymaga zeby było czysciutko hehe, tzw cos tam wspominali, ale masz racje to troche wyidealizowany świat:Pale mi sie podoba ^^ trailer z GC pokazywał całęgo Mirror's Edge ale ja z pewnoscią będe wolał poziomy na dworzu, bo zainteresowałem się tą gry gdy zoabczyczyłem jak bohaterka skacze z budynku na budynek to było to :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterylność to jest właśnie TO! Jeśli już ludzie zgodziliby się na totalną inwigilacje w ich prywatne życie w zamian za ochronę (jak na razie to tylko Ameryka ;) ) To wątpie, że ktoś z was rzuciłby papierek na ulice nie mówiąc już o zwykłym przechadzaniu się. Tak ma być, taki jest klimat. Co do dźwięków to byłby to dobry pomysł, audiofilem jestem wiec jakikolwiek skok jakościowy dźwięku jest in plus. Chociaż i tak optuje za tym, żeby dodać em pe trójkę ;).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... nie powiem - bedzie ciekawie. (Co prawda teraz mi nie pojdzie, ale mysle ze za 5 lat tez bedzie to dobra gierka...). Skakanie - cudo. Grafa - cudo. Fabuła - cudo (z tego co można wywnioskować po zapowiedziach) walka - fail :f Bardziej widziałbym ja w roli skaradnki jezeli chodzi w walke. Ludzie az tak tepi nie sa zeby nie trafic w 5 w jedna babke. Ten aspekt mi sie akurat nie podoba.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...