Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

wies.niak

Mirror's Edge

Polecane posty

ileż można biegać po dachach

Argument "ileż można" zastosować można do prawie każdej gry. Ile można latać po wyspie i strzelać do wrogów, ile można biegać po lochach i ubijać nieumarłych (Diablo?). Biegać można dużo - ważne, żeby było po co i by to bieganie było odpowiednio urozmaicone.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, to to właśnie. Jak na razie wiemy tyle, że mamy motyw (zapewne będzie rozwijany w cut scenkach popychających do przodu fabułę). Czyli jest po co biegać. Ale czy będzie to urozmaicone - i na dłuższą metę ciekawe - dowiemy się dopiero w dniu premiery.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wrażenie, że ta gra, niezależnie od tego jak dobra by nie była, i tak nie dostanie dziesiątki w CD-Action. W przeciwieństwie do takiej np. następnej części Test Drive. A co do moich odczuć - na razie czekam, będę oszczędzał ślinę dopóty, dopóki w Mirror's Edge nie zagram.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tamten trailer Mirrors portala wyglada mi bardziej na moda do portala niz np.moda do mirrors edge...

Zapewne ktoś na podstawie trailera z ME zrobił mapkę do portala ;) . A może to sami twórcy testowali mapkę na jakimś wczesnym etapie produkcji (pamięć mam słabą, ale wydaje mi się, że ME korzysta mimo wszystko z silnika HL2).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne ktoś na podstawie trailera z ME zrobił mapkę do portala ;) . A może to sami twórcy testowali mapkę na jakimś wczesnym etapie produkcji (pamięć mam słabą, ale wydaje mi się, że ME korzysta mimo wszystko z silnika HL2).

Raczej z Source Engine( na tym silniku oparte są ostatnie produkcje spod znaku valve).

Nie jestem przekonany czy to jest właśnie Source, ale prawie na pewno nie jest to UE3, przyjrzyj się dowolnemu screenowi z "UT3" albo "GOW".

Na temat gry wiadomo jeszcze stosunkowo niewiele.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos silnika (z Tematu Numeru):

(...)podjęliśmy decyzję, by wykorzystywać technologię Unreal [3]. Dodatkowo - po to, by osiągnąć ten unikatowy styl graficzny - stworzyliśmy nowy render oświetlenia, który wizualnie wyróżnia Mirror's Edge.

Trochę informacji jest w Temacie Numeru ;)

Co ciekawe: gra nie będzie do bólu liniowa - albo uciekasz dłuższą drogą, ale bezpieczniejszą, albo krótszą, aczkolwiek niebezpieczniejszą...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej z Source Engine( na tym silniku oparte są ostatnie produkcje spod znaku valve).

Nie jestem przekonany czy to jest właśnie Source, ale prawie na pewno nie jest to UE3, przyjrzyj się dowolnemu screenowi z "UT3" albo "GOW".

Na temat gry wiadomo jeszcze stosunkowo niewiele.

Zapewne jest to jakaś modyfikacja Sourca, który nie był jakiś rewelacyjny w dniu premiery, ale dobrze się dziś trzyma. Sam też nie mam zbyt dobrych doświadczeń z tym silniczkiem. To co mi się w nim nie podobało to wielkość map. Pamiętam jak w Half-Life 2 zdenerwowało mnie to, że co chwila coś się doczytuje (a trochę to trwało, na podobną bolączkę cierpiał zresztą i Dark Messiah, przez co multi było naprawdę denerwujące).

EDIT:

(...)podjęliśmy decyzję, by wykorzystywać technologię Unreal [3]. Dodatkowo - po to, by osiągnąć ten unikatowy styl graficzny - stworzyliśmy nowy render oświetlenia, który wizualnie wyróżnia Mirror's Edge.

Czyli jednak Unreal. Jeszcze nie czytałem artykułu w CDA. Widać, ze silnik Epic jest dość elastyczny. Ta gra w ogóle nie wygląda jak GoW, czy Unreal Tournament 3 :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...