Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Shodan

Rozwiązany: Laptop do 2000 zł

Polecane posty

Witam uprzejmie. Planuję na początku czerwca zakup laptopa. Jako, że jestem zupełnie zielony w kwestii laptopów, zwracam się do Was o radę. Laptop ma głównie służyć do internetu, filmów i gier, choć nie spodziewam się w tej kwestii cudów na kiju, choć chciałbym, żeby pociągnął jak najlepsze tytuły. Cena, jak w temacie - do 2000 zł, choć może minimalnie ją przekroczyć, jeśli parametru byłyby znacznie lepsze. Zależy mi, by miał w zestawie Windows 8 i najlepiej matową matrycę. Dobrze byłoby też, by posiadał kartę graficzną GeForce, a procesor Intela. Póki co mam na oku laptop ASUS R510C - co o nim sądzicie? Znajdę w tej cenie lepszy? Pozdrawiam serdecznie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 2k najlepszą wydajność otrzymasz z Lenovo G510 tyle że grafika radeona i matryca glare.

NAtomiast z Matowa matrycą najbliżej 2k bedze HP Probook jest to seria biznesowa HP także jakosc wykonania na wysokim poziomie.

Z grafikami radeona spokojnie pograsz we wszystkie nowe produkcje, w wiekszosć na średnich detalach.

Co do asusa to wklej link do konkretnej konfiguracji.

@up tyle że G500h jest bez systemu a autor go potrzebuje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli polecacie te Lenovo? Ten z i5, ale bez systemu jest o wiele lepszy od tego z i3? System ewentualnie mógłbym dokupić, choć liczę się z tym, że to koszt ponad 300 zł. A jak z matrycą? Ta błyszcząca znacznie odbija światło? Będzie można na tym w miarę wygodnie oglądać filmy, czy jednak będzie to uciążliwe i matowa bardziej się nada?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W domu możesz bez problemu korzystać z matrycy błyszczącej, ale w świetle słonecznym (np na dworze) to już niestety nie, bo nic nie będzie widać..