Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

JOK3R

Komputer za około 1800zł

Polecane posty

Witam!

Stanąłem ostatnio przed okazją zmiany komputera na nowszy zestaw. Mój dylemat polega jednak na tym, że nie jestem pewien czy ta przesiadka będzie opłacalna. Mianowicie po sprzedaży starego pudła budżet na nowe wyniesie jakieś 1800zł. Moje pytanie: czy za tę kwotę da się ułożyć coś co wydajnością przebije moją obecną konfigurację (procesor Intel Q6600, płyta Gigabyte GA-P35-DS3L, karta Sapphire HD 7750, 4GB RAM i dysk Seagate 500gb). Jeśli wydajność miałaby wzrosnąć nieznacznie chyba się wstrzymam z zakupem. Jeśli jednak byłaby zdecydowanie wyższa proszę o pomoc w ułożeniu takiego sprzętu. Mam wszelkie peryferia, monitor ma rozdzielczość 1600x900. Komp miałby służyć głównie do gier i przeglądania internetu. Nigdy nie podkręcałem komputera i szczerze mówiąc nie znam się na takich operacjach, więc OC nie mam w planach. Co do dysku twardego 500GB w zupełności jest dla mnie wystarczające i pojemności rzędu terabajtów byłyby w moim przypadku marnowaniem miejsca. Zakup może być dokonany w sklepach internetowych (chociaż nie jestem na bieżąco z niczym innym niż Allegro więc tu też przyda się rada) albo gdzieś na terenie Łodzi. Z góry dzięki za odpowiedź.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było, gdybyś podał markę, model i moc obecnego zasilacza i określił, czy obudowa może zostać (zakładam, że dysk zostaje). Gdyby cała trójka została, wtedy za 1800 da się złożyć taki zestaw (można nieco zaoszczędzić np. na płycie głównej, czy procesorze). Koszt zasilacza to 145-206 zł, obudowa podobnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasilacz to Chieftec Arena 450W ale to bez znaczenia, ponieważ w mojej sytuacji musiałbym sprzedać całe pudło, żeby kupić nowe, więc nie ma szansy na zostawienie choćby jednej części.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach