Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

cayen

Rozwiązany: Słuchawki Superlux HMC631

Polecane posty

http://www.amazon.com/Superlux-HMC-631-Professional-Grade-Gaming-Headset/dp/B00GBVTG9S/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1393171895&sr=8-2&keywords=superlux+hmc631

Jest taka oferta, kumpel też by brał ale nie mamy pojęcia jak z wysyłką tam, bo nigdzie nie widzę kosztów. Cena za słuchawki to 120zł o.O, za wysyłkę to mogę i 80zł dać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FREE Shipping

Ten fragment powinien cię zainteresować. Oznacza on, że sprzedawca oferuje darmową dostawę, prawdopodobnie na cały świat. Szczerze mówiąc nie znam się na amerykańskim Amazonie, bo zawsze zamawiałem z brytyjskiego/niemieckiego, a tam tych słuchawek nie ma, ale wydaje mi się, że poszczególnymi oddziałami rządzą takie same zasady.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety. W sumie nadal mam moje AKG GHS-1 które muszę odesłać na gwarancję, bo się pałąk łamie, a i wygodą też nie grzeszą. Dirian mówił że mu pałąk wymienili więc będę je miał do czasu dostawy, a potem sprzedam raczej chyba że klientów nie będzie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaleźć znajdą, ale używane po około ~ 100 zł latają, głównie przez ten awaryjny pałak. Sam swoich z bólem serca pozbyłem się za 90 zł, ale w sumie nówki kupiłem za 140, wiec nie aż taka strata.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ogólnie to na dźwięk nie narzekam. Ja kupiłem w sklepie w promocji za 140zł więc nawet te 100zł byłoby pięknie. W sumie to może i je zatrzymam na wszelki wypadek żeby w razie czego mieć w zapasie, bo od przybytku głowa nie boli ale jeszcze się zobaczy ; P może zechcą nowe dać :D

Czyli nie znacie sklepu gdzie HMC631 są dostępne ? Jakiś zagraniczny z wysyłką do PL ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników