Ata15 1 Report post Posted February 14, 2014 (edited) Witam, wpadłem na pomysł aby podzielić się tym jak gracie tzn. np. 30 klatek wysokie detale czy 60 klatek niskie? Do tej pory mój komp pozwalał mi grać w wysokich detalach z zadowalającą płynnością, ale teraz coraz więcej gier działa nie tak jakbym chciał i trzeba obniżać detale, stąd pomysł na ten temat Edited February 15, 2014 by Ata15 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nitrox 9 Report post Posted February 15, 2014 Ja gram na takich detalach, żeby było te 30fps minimum. Jeśli muszę zmniejszyć coś w tym celu, to tak robię. Jeśli muszę zjechać z detalami do minimum, albo np. całkiem wyłączyć cienie, żeby uzyskać płynność, wówczas nie gram w taką grę i czekam na lepsze czasy ulepszania kompa Nie zamierzam sobie psuć wrażenia z odbioru gry. Minimum średnie detale muszą być. Nowe gry na minimalnych wyglądają gorzej, niż te z 2000r czasami. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IllusiveMan7 0 Report post Posted February 16, 2014 (edited) mi brak 30 czy 60 fpsów kompletnie nie przeszkadza. Dopóki nie ma pokazu slajdów, mogę grać na wysokich czy średnich detalach. 15-20 klatek to dla mnie jest komfortowo. Edited February 16, 2014 by IllusiveMan7 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Makrin 1 Report post Posted February 16, 2014 Mój komputer pozwala mi na granie nawet w najnowsze gry na maksymalnych detalach w rozdzielczości 1920x1080. Świetnie gra się w gry z piękną grafiką, lecz grafika to nie wszystko.Dlatego wykorzystuję to co mam, grając w tej rozdzielczości, z najwyższymi detalami. Quote Share this post Link to post Share on other sites
grz 1,069 Report post Posted February 20, 2014 Dla mnie najważniejsze jest grywalność Dobra, ale nie o tym temat- staram się wypośrodkować. Jak komputer pozwala, to gram na najwyższych- najważniejsze aby nie było pokazu slajdów. Nie przeszkadza mi również granie na najniższych. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pewker 411 Report post Posted February 20, 2014 Zależy od gry. RPG, strategie- tutaj 20 klatek wystarczy i sporadyczne minimalne przycięcia mi nie przeszkadzają. FPS i podobne to już co innego i te 30 fps bez przycięć by się przydało. Inaczej też jest między singlem a multi, w singlu płynność jest oczywiście mniej istotna, w multi można grać i na minimalnych bo nie o podziwianie grafiki wtedy chodzi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wiatrownik320 56 Report post Posted February 20, 2014 Ja gram na takich detalach na jakich mój komp pozwoli.Staram się grać na jak najwyższych detalach jakich się da,aż do momentu gdy gra zacznie się ścinać i itp. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ponczek 2 Report post Posted February 22, 2014 Raczej niższe, bo płynność jest najważniejsza. Mój sprzęt często z wysokimi sobie rady nie daje więc chcąc sobie komfortowo pograć ustawiam na średnie/niskie detale. W moim przypadku już tak się przyzwycziłem, że jakość grafiki nie ma dla mnie tak dużego znaczenia. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ryseth 2 Report post Posted February 23, 2014 Z moim komputerem dużej różnicy detale nie robią. W maksymalnej rozdzielczości i najwyższych detalach gra wciąż działa bardzo płynnie. Więc zbytnio nie wiem jakby tu odpowiedzieć, ale tyle to mam do opowiedzenia. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kruk22 0 Report post Posted April 14, 2014 Mój komputer nie pozwala mi na gre na dużych detelach, ale dla mnie najwarzniejsza jest fabuła. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Altek1600 7 Report post Posted April 15, 2014 Niby w grach dodaje smaczku wszelkie v-sync, oświetlenia, refleksy, i takie tam, ale strasznie przytnie z tych bajerów, wiec je wyłączam i gra chodzi bardzo płynie. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MMPET 0 Report post Posted April 27, 2014 (edited) Przy moim kompie niestety zamiast alternatywy jest koniunkcja: i niskie detale i niska płynność Edited April 27, 2014 by MMPET Quote Share this post Link to post Share on other sites
Matiw102 1 Report post Posted April 29, 2014 Zależy - jeśli komputerek pozwoli, to najwyższe i jest 60 klatek.Ale często nie pozwala i zaczynają się schody Głównie przez to, że od dwóch lat zabieram się za zmianę stockowego chłodzenia.Po prostu bidulek się przegrzewa i wyłącza, przez co zmuszony jestem do obniżenia detali i tym samym temperatury.Przykładowo World of Tanks - na maksymalnych ustawieniach wyrabia 60 klatek, ale po 2 meczach się wyłącza, bo łapie 100*C na procesorze. Wiedźmin 2 tak samo. Battlefield 4 też.Czyli zazwyczaj niskośrednie i 60 klatek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Glockens 121 Report post Posted April 30, 2014 Okolice 40-50 FPS co najmniej.W Battlefielda gram na średnich, chociaż mógłbym na wysokich. Nie lubię grać na low, medium minimum. Jak mam np. 80 FPS na low to idę wyżej. Quote Share this post Link to post Share on other sites
riders 0 Report post Posted May 1, 2014 Lubię ustawić wysoką grafikę ale bez zbędnych bajerów na które nasz mózg nie zwróci uwagi typu jakieś super ultra światłą i antyaliasing co do kropeczki. Mam średni monitor i nawet na 2x mssa nie widzę zbytnio różnicy pomiędzy ultra antyaliasing.VSync też wyłączam. A tak pozatym to narazie jako tako mój komp zipie to ustawiam wysoką grafikę. Wcześniej miałem Gt9600 i 9800 gt i Core 2 duo e7300 to na niskich grałem np w takiego bfa bo to różnicy wielkiej nie robiło między wysokimi a płynność zawsze większa. Obecnie mam 8gb ramu Hd6850x2Vtx3d edition i i5 2320 3.00 Ghz i narazie wszystko daje rade na wysokich a nawet ultra przy rozdzielczości 1366x768 przy min 40 klatkach. Ale kiedyś grałem na starym sprzęcie na niższych detalach i na 30 klatkach i jakoś dało się grać chociaż nie lubię grać na min grafice typu np jak w Call of Duty ale Battlefielda 3 czy 4 normalnie bym mógł nawet teraz grać. Quote Share this post Link to post Share on other sites
KlaudiuszDruzus 47 Report post Posted May 2, 2014 Dla mnie (nikomu nic nie narzucam) najważniejsza jest płynność. Chociaż tu też występują różne przypadki:- w grach (lub opcjach) multi (a w szczególności w FPS lub TPP) najważniejsza jest płynność;- w single już niekoniecznie, ale ...- ... w grach źle zbalansowanych pod względem długości etapów (np. "Star Trek" z 2013 roku), patrzenie ponad półtorej godziny w wolno przesuwający się obraz, może doprowadzić do szewskiej pasji.Innymi słowy: stawiam na płynność (ale nie za wszelką cenę). Quote Share this post Link to post Share on other sites
rupecz 5 Report post Posted May 6, 2014 W multi musi być płynnie więc obniżam co trzeba. Poza tym nie wymagam od gier 60 klatek, wystarczą mi 30, byle był to stały framerate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Black Shadow 448 Report post Posted May 9, 2014 Różnie bywa - w multi standardem jest "wypracowanie" sobie takich ustawień aby liczba klatek na sekundę była stała a rozgrywka płynna, bo zacięcie się na pół sekundy może decydować o życiu lub śmierci Jeżeli chodzi o produkcje stricte singlowe to generalnie staram się wyciskać maksimum z oferowanej oprawy graficznej tak długo jak nie doświadczam pokazu slajdów bądź zwyczajnie granie nie zaczyna być irytujące. Na szczęście obecnie posiadany PC pozwala mi (często) nie dokonywać ostrych kompromisów między jakością a płynnością ;] Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petersburg 6 Report post Posted May 9, 2014 rzadko kiedy na moim sprzęcie, tym i poprzednim mógłbym pograć w jakieś gry na wysokich detalach więc od paru lat jestem przyzwyczajony do niskich detali, stawiam płynność i grywalność na pierwszym miejscu :v 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MrHappy 1 Report post Posted May 9, 2014 Zawsze wszystko na max i zawsze maksymalna płynność Quote Share this post Link to post Share on other sites
kasior62 1 Report post Posted May 11, 2014 Oczywiście fajne detale uprzyjemniają grę, ale nie zawsze wiąże się z to płynnością. Dużo zależy od gry i od tego, czy wymaga ona szybki reakcji i czy zamuła sprzętu może spowodować opóźnienie mojej reakcji. Jeżeli liczy się czas reakcji (a tak w większości przypadków jest) to stawiam na wydajność. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
LordRevan 23 Report post Posted May 17, 2014 Mój laptop w nowe tytuły pozwala grać na średnich ustawieniach i wtedy jest na prawdę płynnie :)Ale jak już mam wybierać to już wole niskie detale, a dzięki temu mogę mieć wyższą płynność Nie jestem jakimś starym pokoleniem ( bez obrazy ) ale wychowałem się na NFS Hot Pursuit 2 i pierwszym Gothicu więc grafika jako tako mnie obchodzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
eXgames 3 Report post Posted May 28, 2014 Na ten moment nie mam takich dylematów bo mój sprzęt jak na razie ładnie radzi sobie ze wszystkim czym go katuje. Wcześniej bywało różnie. Dużo zalezy od gry. W klasczne RPG wolałem grać w wyższych ustawieniach i z mniejszą płynnością. Nie przeszkadzało mi to, az tak bardzo. FPS czy wyścigi to inna bajka. Inna sprawa, że wiele zależy od samej gry. Niektóre gry na 20-30 FPS działają płynnie, inne są ledwo grywalne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
RedEvil 38 Report post Posted May 28, 2014 Od nie dawna mam i5 i gtx 670, na razie nie było żadnych problemów z graniem na ultra/high .Kiedyś miałem Athlon x3 z gtx 460 768mb, to im nowsze gry tym gorzej działały, ale i tak powiem że nie narzekałem, bo medium /high dawało rade, wszystko zależało od gry.Tak samo FPS potrzebuje dużo klatek by czuć płynność, zaś taki RPG na ok 30 klatkach jest grywalne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darkpoland666 10 Report post Posted May 29, 2014 Od kilku miesięcy z wypiekami na twarzy patrze na grafikę osiągniętą przez mój i5 w połączeniu z GTXem 770, lecz oto nadeszła kolejna produkcja Ubisofta po AC IV z którą mam problemy, a mianowicie Watch Dogs. Kompletna klapa optymalizacyjna, a gdy dodać do tego fabularną i brak klimatu... Quote Share this post Link to post Share on other sites