Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

nerf0

Fred, w którym chwalimy się swoimi rysunkami

Polecane posty

postać wygląda jakby miała zatwardzenie

To drugi najlepszy komentarz odnośnie moich rysunków jaki dostałem w życiu! Pierwszy to porównanie pierwotnej wersji loga Wiatyku do uskrzydlonego kondoma. :D

Narysuj jak standardowy typ twojej rysunkowej dziewczyny przez godzinę myje te niemożliwe włosy.

Zrobię to.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze chciałem spróbować się z tematem animacji, ale że nie mam o tym zielonego pojęcia to jakoś było mi nie po drodze. Planuję się jednak wreszcie choć troszkę rozruszać na deviancie i pomyślałem, że fajnie byłoby zrobić sobie jakieś delikatnie animowane ID. Dzisiaj postanowiłem więc sprawdzić co fajnego da się zrobić mając do dyspozycji samego photoshopa.

http://www.youtube.com/watch?v=I32IGQSHE7I

Nie jest jakoś bardzo dopracowana, ale to tylko testy, na bazie których chciałem mniej więcej przedstawić w namacalnej formie to co chodzi mi po głowie. Chciałbym żeby całość była nieco bardziej skomplikowana, na przykład światełka albo zanikały, albo się pojawiały, dodać jakieś zakłócenia i pewnie wyciemnienie na koniec.

No więc pytanie do was: jakie znacie programy, w których mógłbym zrobić takie rzeczy bez konieczności ręcznego ustalania każdej klatki z osobna. Coś w czym mógłbym w łatwy sposób dodawać różne filtry i insze duperele.

Nie zależy mi na tym wszystkim jakoś super mocno, ale pomyślałem, że jak już zacząłem się tak bawić to fajnie by było zobaczyć co jeszcze można by zrobić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@nerv0 - jak sobie przygotujesz dobrze teksturki jesteś w stanie bardzo prosto robić animacje 2D w Belnderze.

Do tego masz Flasha, który ogólnie rzecz biorąc jest tragiczny ale można coś klepać

Jest jakieś jeszcze Toon Boom, ale nigdy z tego nie korzystałem

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blender? Przecież to byłaby śmierć w butach, robienie animacji 2d w programie 3d. Do tego takim kombajnie.

Ja bym poleciła PremierPro, ostatecznie After Eeffecta, ale premier jest przystępniejszy i ma więcej ciekawych filtrów. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie wiem co więcej miałbym powiedzieć.

Mówiąc szczerze mobilnie tej animacji wyżej co zrobiłeś nie widzę, ale opierając sie na poprzednich Twoich pracach będziesz miał troche zabawy aby przejść to do Blendera i animować

Szczególnie jeśli są tam nieśmiertelne włosy ^^

Ogólnie byś musiał albo zrobić sobie taka postać w 3D, a do tego jest troche zabawy, albo przygotować odpowiednią płaską figurę, na która idealnie nałożysz teksturę.

I to jest w sumie wycięcie prawie jak z papieru, tylko łatwiej i dokładniej.

I potem po prostu przesuwasz, ruszasz jak Ci się podoba

Zaraz ogarnę co tam wrzuciłeś wyżej

Zawsze jeszcze możesz sobie np. zrobić tło w Blenderze, postać w photoshopie i sobie to poskładać w Lightworksie czy innym AfterEffeccie

@Rysia - w sumie z tego co widzę odpowiedziałaś wcześniej.

Ale da się, tylko trzeba by sie było troche pobawić ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam ten ból.

Przez dobre dwa lata się bawiłem w Blenderze, a w pracy muszę ogarniać 3DSa.

A te programy oba żyją zupełnie własnym życiem, wiec kompletna patologia.

Praktycznie 90% rzeczy w blenderze zapomniałem, a w 3Ds mi brakuje wuchty skrótów :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blender jest spoko jak się go ogarnie. :P Ja nie mam zbytnio cierpliwości do zabaw w 3D, ale trochę się tym też kiedyś bawiłem. Jednak ni choroby nie umiałbym zrobić w tym czegoś takiego jak w PSie bez zgłębienia wiedzy tajemnej. :P

Ale mnie nie chodzi o animację postaci, tylko coś w stylu tego co podrzuciłem w przykładzie

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Internet już do mnie wrócił, ale jego ostatni brak sprawił, że dzisiaj (znaczy teraz to już wczoraj) postanowiłem jeszcze trochę porysować. Konkretnie poćwiczyć rysowanie twarzy, bo mam z tym problem. Na tapetę poszła elfka (nigdy nie rysowałem elfów) i, co jest do mnie niepodobne, w stylu nie mangowym. A to dla tego, że postaci mangowe twarze mają bardzo uproszczone i ćwiczenie w ten sposób zupełnie mijałoby się z celem. Rezultat tej zabawy wygląda tak:

JNZ4ygW.jpg

Nie jestem z tego ani szczególnie zadowolony, ani jakoś bardzo niezadowolony. Wciąż jednak największy problem sprawiają mi oczy (dla tego zawsze rysuję je bardzo uproszczone, nawet), konkretnie zaś ich symetryczne ułożenie, tak aby nie wyglądało, że postać ma zeza (albo Downa XD).

Ogólnie wszelkie uwagi mocno w cenie, bo skoro już poświęciłem na to kilka godzin to chciałbym wynieść z tematu jakiś feedback. :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A miałeś refkę, czy z głowy? Osobiście polecam używać referencji, im więcej tym lepiej. Bo Twoja elfka ma zadarty nos, jakby miała twarz skierowaną na wprost albo lekko w górę, a oczy patrzą spode łba, do tego układ głowy kompletnie nie pasuje do reszty, i jeszcze cała głowa względem szyi nie leży.

Referencje. Deviant jest ich pełen, można utonąć na całe wieczory. smile_prosty.gif

I jeszcze, co do kształtu twarzy, przypomniała mi się wesoła recenzja "Pulsara", ale najbardziej mi się w niej podobała analiza budowy czaszki bohaterów. biggrin_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...