Jump to content
Mevelex

Rozwiązany: Problem z DirectX11

Recommended Posts

Witam. Mam problem z uruchamianiem gier w DirectX11. Mianowicie jak uruchomię jakąś grę w tym ustawieniu, to ekran jest jakiś zapaskowany (Metro 2033) lub wyraźnie zaznaczają się pixele (Deus Ex:Bunt Ludzkości). Ktoś może się domyślać w czym tkwi problem? Karta graficzna jaką posiadam to MSI GEFORCE 650Ti BOOST 1GB.

Link to comment
Share on other sites

Jakiś czas temu instalowałem nowe. Jak wyszły kolejne to je zainstaluję i napiszę czy pomogło.

EDIT

Zainstalowałem nowe sterowniki. Problem występuje nadal.

Edited by Mevelex
Link to comment
Share on other sites

Dodałem chyba wszystkie wykresy jakie się wygenerowały. O dziwo samo się nie zatrzymało po godzinie. A i to kółko się nie kręciło tak jak wcześniej, tylko nieruchome było. Nie wiem czy to ma znaczenie, czy nie :)

post-65669-0-80772100-1392144110_thumb.p

post-65669-0-35476900-1392144118_thumb.p

post-65669-0-80783500-1392144123_thumb.p

post-65669-0-73895100-1392144131_thumb.p

post-65669-0-75596300-1392144141_thumb.p

post-65669-0-05102000-1392144151_thumb.p

post-65669-0-16871500-1392144159_thumb.p

post-65669-0-38320800-1392144178_thumb.p

post-65669-0-41055000-1392144187_thumb.p

post-65669-0-11824200-1392144197_thumb.p

post-65669-0-99904300-1392144209_thumb.p

post-65669-0-27073300-1392144219_thumb.p

post-65669-0-85509800-1392144228_thumb.p

post-65669-0-91595900-1392144236_thumb.p

post-65669-0-26525800-1392144244_thumb.p

post-65669-0-02675200-1392144252_thumb.p

post-65669-0-83255500-1392144275_thumb.p

post-65669-0-39861600-1392144284_thumb.p

post-65669-0-67944100-1392144291_thumb.p

post-65669-0-91037400-1392144300_thumb.p

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czy nie powinna wyświetlać, u mnie kiedy odpaliłem Metro 2033 na Dx11 była ta sama sytuacja z pionowymi paskami, zmieniłem na 10 i jest ok.

Lepiej grać na full hd z physx przy dx10 niż na średnich z dx11 imo...

Link to comment
Share on other sites

GeForce 650Ti zgodnie ze specyfikacją wspiera DirectX 11. Jeśli nie potrafi tego zrobić. a producent się tym chwali, to można oddać produkt jako niezgodny z umową. Jednakże tak nie jest. Metro 2033 w trybie DirectX 11 jest jedną z gier, które bardzo często wykorzystuje się w testach kart graficznych i nie widziałem, żeby któryś z testerów narzekał na tego typu zjawiska.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...