Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Lansky

Komputer do 4000zł - rendering, nagrywanie, gry

Polecane posty

Cześć, potrzebuję składaka do 4000 zł. Zależy mi na waszej opini do złożonego przez kolegę zestawu (zasilacz do wymiany - to na pewno) + ewentualne złożenie własnego zestawu. Zależy mi na tym żeby znalazł się tam i7. Dodatkowo nie wiem czy odczuwalna będzie różnica między 8GB ramu a 16, jak to wygląda w praktyce? Dla zabicia wolnego czasu chciałbym sobie troche pograć więc zależy mi również na sprzęcie, który stawi czoła wszystkim tytułom na najbliższy czas i uciągnie to wszystko na najwyzszych wymaganiach - jest taka opcja? z góry wielkie dzięki smile_prosty.gif

http://fooh.pl/pokaz/1204434039.png

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie, osobiście nie znam się na komputerach więc na 100% samemu bym się w to nie bawił (szczerze mówiąc nawet nie wiem czy dużo lepsze osiągi idzie wyciągnąć podkręcając procesor bo kompletnie nie znam się w tej dziedzinie). Co do obudowy to nie mam większych wymagań, nie przykładam do niej zbyt dużej uwagi więc jakąś najbardziej optymalną smile_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie rozważyłbym taki zestaw:

http://www.morele.net/inventory/info/BsEktv/

Procesor zmieniłem na Xeona. To to samo co Core i7, tylko bez zintegrowanej karty graficznej (z której i tak nie będziesz korzystał) - dzięki temu kosztuje sporo mniej. Na nazwę "serwerowy" nie patrz, w grach / programach ten proc wypada tak samo jak Core i7 (bo nim jest).