Jump to content
LolekMUFC

Kilka pytań m.in dysk.

Recommended Posts

Witam przymierzam się do kupna nowego PC i mam kilka pytań odnośnie zaimportowania części ze starego do nowego PC.

- Posiadam taki dysk www.agito.pl/dysk-samsung-spinpoint-f1-hd322hj-320gb-7200rpm-16mb-sata300-ncq-83-330819.html

- To pytanie odnośnie monitora (wiem nie ten dział, ale chyba nie ma sensu zakładać dwóch tematów z krótkimi pytaniami)

Posiadam stary monitor 17' (Flatron L178S)

Pytanie jest takie: Czy jeżeli zamontuje ten monitor i dysk w nowym komputerze nie będzie dużych ubytków w spadku wydajności?

Jeżeli to pomoże to planuje komputer w granicach 1500-1700zł.

Edited by LolekMUFC
Link to comment
Share on other sites

Nie będzie żadnych spadków? Słyszałem opinie że oszczędzanie na dysku to zły pomysł, niestety uzasadnienia nie usłyszałem ;x

Problem pojawia sie kiedy komputer jest dosc szybki a dysk nie wyrabia z odczytem i zapisem danych, tworza sie przyciecia, (zamrozenie ekranu) ktore potrafi trwac dluzsza chwile (rekord to chyba 15 sekund), nie wystepuje to jednak zbyt czesto, tak powiedzmy pierwsze odpalenie gry + troche rzeczy w tle (np WoT na wysokich detalach, (wlasciwie na max tongue_prosty.gif ) opera z wlaczonym jakims filmem, i jakas operacja w tle typu nagrywanie plyty), chodzi o to ze dysk niewyrabiajac sie kolejkuje sobie prace co powoduje opoznienie. Nastepnie kiedy upora sie z chwilowym natlokiem, wszystko dziala plynnie juz przez caly czas.

moj przyklad jest dosc hardcorowy poniewaz uzywam dosc wolnego dysku ze starego lapka, (zbieram na nowy), na pewno tez duze znaczenie ma to ze dysk nie byl formatowany juz hoho a defragmentacja to zuo tongue_prosty.gif Ogolnie mysle ze przy tym dysku nie powinienes zauwazyc zadnej roznicy.

Edited by Mouryn
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

A jeżeli by była możliwość kupienia lepszego monitora to wiele zmieni?

Edit: Zapytam się jeszcze skoro jest temat:

Da rade złożyć kompa z Intelem i5, w granicach 1500-1700? To będzie komputer przyszłościowy w którym nie będę wymieniał nic przez długi czas, chyba że ramu dokupie.

Priorytet to gry, najnowsze produkcje i te które wyjdą w 2014. (średnie wymagania)

Da rade?

Edited by LolekMUFC
Link to comment
Share on other sites

no napewno komfort pracy idzie mocno w gore, gry wygladaja tez duzo lepiej no i bardzo przyjemnie sie gra tongue_prosty.gif 22 cale w panoramie po wieloletnim uzytkowaniu 15 cali to poprostu skok, o ogladaniu filmow to juz nawet nie ma co mowic, da sie dosc tanio kupic, za 300 zl jakis uzywany w dobrym stanie bez zadnego problemu, w cenie 2000 mysle ze dalbys rade zamknac sie z pozostawieniem dysku.

@edit

Chociaz zawsze zakup monitora mozna odlozyc w czasie o ten miesiac czy dwa smile_prosty.gif

No i tez zalezy jakie wnetrznosci wepchniesz w skrzynke ;) spokojnie tutaj chlopaki sa Ci w stanie zlozyc kompa monitorem za 1700 zl :)

Edited by Mouryn
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Wyżej w poście masz edit, ale wkleje też tutaj :)

Edit: Zapytam się jeszcze skoro jest temat:

Da rade złożyć kompa z Intelem i5, w granicach 1500-1700? To będzie komputer przyszłościowy w którym nie będę wymieniał nic przez długi czas, chyba że ramu dokupie.

Priorytet to gry, najnowsze produkcje i te które wyjdą w 2014. (średnie wymagania)

Da rade?

Link to comment
Share on other sites

mysle ze zestaw z HD 7850 + i5 4430 daloby rade ze starym monitorem i dyskiem zamknac w granicach 1900, sam posiadam cos takiego i dziala naprawde pieknie, wszystko co jest na rynku pojdzie, mysle ze gry z tego roku na nizszych detalach (srednie raczej nie nizej) na 100% pojda tez, chociaz w tej kwestii niech doradza eksperci ktorych tutaj dosc wink_prosty.gif

http://www.esc.pl/bu...oducts_id=59362

z tego linku mysle ze oszczedzanie na grafice nie ma sensu, dolozyc troche jednak do HD 7850, karta na pewno posluzy wtedy duzo dluzej

z drozsza karta wyjdzie 1871 zl o ile to nie za drogo :)

Edited by Mouryn
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...