matlos35 Napisano Styczeń 26, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2014 Mam kłopot z kontem Orgin a raczej z wprowadzeniem kodu z Crysisem.Już kiedyś go wprowadzałem ale Orgin każe go wprowadzić ponownie a gdy to robię to mi wyskakuje komunikat,że wprowadzony kod był już użyty. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darkvampir Napisano Styczeń 26, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2014 Grę dodajesz do konta raz. Jesteś pewien, że zalogowałeś się na dobre konto? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matlos35 Napisano Styczeń 26, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2014 No jasne bo mam tylko jedno. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darkvampir Napisano Styczeń 26, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2014 W takim razie gra powinna być w bibliotece gier. Jest? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matlos35 Napisano Styczeń 26, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2014 Gdy wchodzę w "moje gry"Pokazuje mi,że nie mam żadnej(Na kącie miałem tylko Crysisa wcześniej) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darkvampir Napisano Styczeń 26, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2014 No właśnie o to mi chodzi. Dlatego zapytałem o dosyć trywialną rzecz, czy zalogowałeś się na dobre konto.. Czasem gry znikają z kont (są banowane), jeśli klucze pochodzą z dziwnych źródeł. Ale jeśli pokazuje się napis, że klucz jest już użyty, to wygląda na to, że problem leży gdzie indziej. Nie wiem czy pozostaje Ci coś innego niż napisanie do supportu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matlos35 Napisano Styczeń 26, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2014 Dla twojej pewności,gre mam orginalną i nikomu nie pożyczałem,a support z EA jest wredny bo kiedyś kumpel dzwonił. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darkvampir Napisano Styczeń 26, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2014 Origin ma najnowszą aktualizację? Polecałbym jeszcze usunąć Origin całkowicie, wraz z folderami podręcznymi i ściągnąć najnowszą wersję ze strony i zainstalować od nowa. Być może coś się podziało z plikami tymczasowymi... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matlos35 Napisano Styczeń 26, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2014 Orgin jest zaktualizowany, deinstalacj nie pomogła. Nie zależy mi na multi więc mógłby ktoś podać link do jakiegoś cracka bo jut troszkę zdesperowany jestem. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darkvampir Napisano Styczeń 26, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2014 Ja bym napisał do supportu opisując zaistniałą sytuację i wysyłając zdjęcie klucza. Myślę, że udałoby się coś załatwić. Nie ma co uciekać się do nielegalnych sposobów. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BrokenAss Napisano Styczeń 29, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2014 Miałem dokładnie taką samą sytuację tylko że z Kingdoms of Amalur - musisz po prostu napisać do supportu, wysłać skan cd-keya z aktualną datą, imieniem i nazwiskiem właściciela konta, następnie odczekać tydzień na odpowiedź, potem zapytać co w takim razie stało się z kluczem jeśli nie ma go na koncie a później, za kolejny tydzień oczekiwania, cieszyć się nowym keyem i zaleceniem założenia nowego konta. Własne doświadczenie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...