Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Matiaq

karta graficzna do 300 zł

Polecane posty

Witam Drodzy Forumowicze :)

Chciałbym Was prosić o pomoc w doborze taniej (ok 300 zł) karty graficznej. Niestety nie znam się za bardzo na sprzęcie, a im więcej czytam, tym trudniej mi się na coś zdecydować...

Generalnie raczej nie gram w "super produkcje" wolę niezależne produkcje więc karta nie musi mieć jakiś super wymagań- po prostu dobra, na której zachula mi np. Starbound, a z bardziej wymagających np. Fallout New Vegas.

Niestety budżet mam dosyć ograniczony.

Mój komputer to HP

procesor Intel Core 2 duo 2,20 Ghz

2 GB RAM

32- bitowy system

Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam

Matiaq

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nic, on tak już ma. Pisze posta 2 minuty później, po czym edytuje pisząc, że za wolno napisał :D.

Nikt Cię nie pogania, możesz przyjść z tym nawet za rok, choć mnie już tu pewnie nie będzie, ale temat tak :).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za odpowiedzi!

XeoN- sorki, źle Cię zrozumiałem...

Podaję dane zasilacza, mam nadzieję, że spisałem wszystko co trzeba i że nie jest to jakiś straszny szit- nie wiem, nie znam się na tym.

LITEON, model NO PS 5301-08HF DC output 300 W

input 100-127 V/8A 50-60 Hz

output +5V/25A max 12 V/19A max

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie cytujemy poprzedzających postów w całości. - MD

Wiem lecz wymiana zasilacza to dla mnie miesiąc ,a ja potrzebuję karty (pilnie) za niedługo.

Więc proszę o podawanie taniej karty z którą poradził by sobie TF2 ,lub Starbound. (Kartę mam wbudowaną w komputer z 2008) tongue_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz w ogóle obudowę ATX? Karte kup używaną HD6850 (dałbym tutaj używaną HD7770 lub nówkę HD7750 ale nie wiemy jakie masz złącze PCI-e x16 na płycie).