Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

GuyFromVault

Rozwiązany: monitor dla gracza 600-700 zł

Polecane posty

Chyba zdecyduję się na 23EA63V-P. Mam tylko pytanie, jaki kabelek najlepiej do niego wystosować. Mój obecny monitor ma jedynie złącze VGA, zatem tym kabelkiem go podłączałem do karty. A poelcany przez was 23EA63V-P ma juz, prawda, więcej złącz, z tym cyfrowe DVI-D no i oczywiście HDMI. I teraz pytanie moje się rodzi, czy lepszą jakość dostanę podłączając monitor do karty kablek DVI-D czy HDMI?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, już słyszę kilka opinii, że z kablem HDMI dzieją się dziwne rzeczy i jakośc obrazu jest gorsza w przypadku tego monitora, choć nie powninna. W takim razie uzbroję się w DVI-D.

EDIT: Jestem ekstremalnie zielony w kablach DVI, czy np. ten się nada?

http://tablica.pl/of...html#74d205d23e

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi dlaczego ludzie mają takie parcie na te drogie kable HDMI?

Nie słyszałeś nigdy o czymś takim co zwie się marketing? ;>

Więc powiedzenie, że kabel DVI/HDMI przesyła obraz cyfrowo, więc obraz będzie taki sam jest dużo na wyrost...

Obraz idzie w postaci zero-jedynkowej - albo jest, albo go nie ma. Oczywiście im droższy kabel tym większa szansa, że będzie dłużej sprawnie pracował, bo jest wykonany z lepszej jakości miedzi, ale też nie ma co przesadzać. W droższe kable warto inwestować głównie wtedy gdy obraz przesyłany jest na duże odległości, bo są lepiej ekranowane, przez co jest mniejsze prawdopodobieństwo wystąpienia zakłóceń.

Do podpięcia monitora przy komputerze stojącym w pobliżu wystarczy najtańszy kabelek. Inna sprawa, że często taki szmelc za 3 zł potrafi się rozlecieć w rękach, dlatego trzeba ewentualnie przy zakupie sprawdzić czy to nie jakaś totalna tandeta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach