Jump to content
wogsel5

Jak dodac film z kamery na komputer

Recommended Posts

Witam nie wiem czy w dobrym dziale ale nie widze nigdzie takiego pasujacego. jak cos to przeniscie.

a wiec witam ponownie. jestem w kryzysowej sytacji. a mianowicie chcialem przegrac film z kamerki na komputer tylko pojawil sie problem. jak to zrobic? mam juz kilkuletnia kamere panasonic vdr-d220 i niestety nie ma ona kabla do polaczxenia z internetem ma tylko kabel do telewzora jeszcze kabel firewire tylklo ze nie jestem pewien czxy on byl w zestawie w kazdym razie ta kemra nie ma wejscia firewire wiec dlugo szukalem i nie mozna nic przegrac. jednak jest ona na plytki ( te mniejsze) wiec sfinalizowalem te plytke i wlozylem do komputera. otworzylo sie tyle ze w programie vlc media player i chcialem wtedy to zapisac na komputerze tylko ze co nie klikne to pojawial se na komputerze format PS no i probowalem to PS otworzyc innym programem ale nie dzialalo byl bialy ekran. a wiec jak sami widzicie jest to problem na wage panstwowa. waza sie tu losy mojej przyszlosci. prosze pomozcie w potrzebie. to jest wrecz skandal ze kurde kamere kupilem i nie moge na kompa przegrac no chyba ze ja cos zle robie ( ale watpie).

no wiec jeszcze raz: pomozcie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...