Zolwik03 Posted December 19, 2013 Report Share Posted December 19, 2013 (edited) Witam. Jako, że nie znam się zbytnio na telefonach, prosiłbym więc Was o pomoc w wyborze smartphona do MAX 300zł.Ma on służyć głównie do internetu, więc ekran musi być większy (min. 3,2", ale wolałbym większy) oraz chciałbym na nim grać, więc żeby podzespoły nie były jakieś lipne, że mi Wormsy będą zamulać. No i oczywiście cały system musi płynnie chodzić, bo wiem, że niektóre modele lubią się zawieszać. Nic nowego w tej cenie nie dostanę, więc może być używany, jednak w dobrym stanie. Z tego co do tej pory szukałem, to dobrym wyborem wydaje się Xperia Neo V, ale czekam na Wasze propozycje. Edited December 19, 2013 by Zolwik03 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deBug Posted December 19, 2013 Report Share Posted December 19, 2013 Masz za duże wymogi. Albo dokładasz kasy, albo rezygnujesz z gier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FreeZeOUt Posted December 19, 2013 Report Share Posted December 19, 2013 GoClever Quantum 4 (był test w ostatnim numerze CDA). Jeszcze go nie widziałem na oczy, ale z tego co czytam po internetach jest najlepszy wśród smartfonów w cenie ~300 zł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deBug Posted December 20, 2013 Report Share Posted December 20, 2013 O właśnie, dobrze, że kolega zarzucił linkiem. Nie wiedziałem, że te Quantumy wróciły na Allegro za 300 złotych. Bierz go bo nic wydajniejszego, nawet używanego nie kupisz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zolwik03 Posted December 21, 2013 Author Report Share Posted December 21, 2013 Hmm, parametry ma dobre i ogólnie wydaje się dobrym wyborem, tylko co to za firma? Wiadomo, że Samsungi, LG, Nokie to sprawdzone telefony, a takie coś? Nie będzie problemów? Nie psuje się? Jak ze wsparciem technicznym? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...