Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Invar

Rozwiązany: [PS4]Call of Duty: Ghosts - Zmiana języka

Polecane posty

Witam,

Powie mi ktoś albo oswieci jak zmienić.język na polski? Na pudelku mam napisane jak byk ze wersja polska(czyli polskie napisy) ale nigdzie nie mogę tego znaleźć. Trochę dla mnie to dziwne ze producent gry chwali się językiem polskim na pudełku a w grze mam tylko angielski i nigdzie nie widzę opcji zmiany języka. Czytałem że na komputerze jest to samo i mimo że pudełko mówi co innego to w grze jest i tak tylko angielski. Pomoże mi ktoś?

PS. Proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu.

Przeniesiony + korekta w nazwie. -- Artius

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wszystko jest po angielsku. Napisy oczywiście włączone. Na pudełku się chwalą, że wersja PL(nawet flaga Polski jest) ale nigdzie jej nie można aktywować. Czyżby niedopatrzenie wydawców i samych twórców ?

PS. W ustawieniach w ogóle nie można zmienić języka. Zawsze jest kilka do wyboru ale tutaj gra nawet nie posiada takiej opcji. Np. jesteś z Rosji to i tak musisz grać na angielskich napisach bo gra nie ma opcji zmiany języka.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.ppe.pl/news-25658-lem_odpowiada____problem_z__polskimi_duchami__rozwiazany.html

Trzymaj. Ktoś, łagodni mówiąc, zawalił sprawę z wersjami językowymi (spoooora pomyłka) i na płycie jest jedynie wersja angielska. Napisz koniecznie do polskiego dystrybutora gry - LEM-a, a powinieneś otrzymać kod na pobranie polskiej wersji z psstore.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie Lem-a pisze tak: "Dostaliśmy informacje że w fazie produkcyjnej zostały pomylone wersję językowe, na dzień dzisiejszy wspólnie z wydawcą pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Bardzo przepraszamy za zaistniała sytuacje i prosimy o zgłaszanie tego problemu do naszego Centrum pomocy."

W zakładce "kontakt" znalazłem natomiast, że koordynatorem centrum pomocy jest niejaki Marcin Ziejewski i skontaktować się z nim można pod adresem e-mail pomoc@lem.com.pl. Radziłbym tam uderzać w pierwszej kolejności i napisac im, ze posiadasz pechową płytkę. Ewentualnie dzwonić pod numer telefoniczny centrum pomocy. Wszystko można znaleźć pod adresem http://www.lem.com.pl/kontakt.php

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tygodniu dostałem kod za darmo do ściągnięcia COD Ghosts :) Byłoby krócej, gdyby powiedzieli, że na zdjęciu musi być widoczny numer faktury... Musiałem dosyłać im 2 emaile co wydłużyło czas oczekiwania(do tego dochodzi 1 i 2 stycznia - wolne od pracy) Gdyby nie to kod miałbym w 2 dni. Poza tym jestem pozytywnie zaskoczony jak poradził sobie nasz Polski dystrybutor. Oczywiście jest też plus - mogę teraz sprzedać grę i odzyskać część pieniędzy :D Jeszcze raz dziękuje smd87 za wskazówki i pomoc(szukałem sam informacji o braku j.polskiego ale niestety nic nie znalazłem). Pozdrawiam i oczywiście temat do zamknięcia!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...